fal

فال روزانه شنبه 10 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

3 دسامبر 2016

فال روزانه شنبه 10 مهر 95

فال روزانه شنبه 10 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه شنبه 10 مهر 1395

فال روزانه شنبه 10 مهر 95

فال روزانه جمعه 9 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال امروز ۹ مهر ۹۵,فال فردا ۹ مهر ۹۵,طالع بینی ۹ مهر ۹۵,طالع بینی ۹۵/۷/۹,فال روز,فال روزانه جمعه ۹ مهر ۹۵,

فال امروز شما جمعه ۹ مهر ۹۵,فال روزانه جمعه ۹ مهر ۹۵,فال ۹ مهر ۹۵,فال,فال روزانه جمعه ۹ مهر ۹۵,

فال روزانه شنبه 10 مهر ۹۵

فروردین:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

اردیبهشت:

رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

خرداد:

امروز ماه جدید دوست داشتنی برج میزان در هفتمین خانه شما، یعنی خانه دیگران حضور پیدا كرده است، كه حكایت از این دارد كه افراد خوب و جالبی وارد زندگی‌تان می‌شوند. با وجود اینكه شما دوست ندارید این روزها به پایان برسد، اما افكار ایده‌آل و عالی شما آمادگی رویارویی با موقعیت‌های غیر ممكن را بهتان می‌دهد. اگر شما از توقعات خود بگذرید ممكن است شكستی كوچك را تجربه كنید، بنابراین آمادگی تغییردادن ذهن خود نسبت به آینده را داشته باشید.

تیر:

شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می‌كنید و یا اینكه به روابط قبلی‌تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می‌شود. ماه جدید در پنجمین خانه شما یعنی خانه عشق نشانه‌ای اتفاقی است، بنابراین هم كانون به نهایت خود رسیده است؛ چراكه شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید.

مرداد:

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

شهریور:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

مهر:

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

آبان:

امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید.

آذر:

الان وقت این رسیده كه به منظور بسط دادن به افكار خود و همچنین تجربه كردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یك رشته آموزشی جدید ثبت نام كنید، تحقیق كردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان كمك می‌كند. اما خودتان را به رشته‌هایی كه به شغلتان مربوط هستند محدود نكنید؛ هم اكنون زمان شكستن محدودیت‌ها و انجام دادن كاری كاملاً متفاوت است.

دی:

تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

بهمن:

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

اسفند:

حالا كه ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌كند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز كند. خوشبختانه شما اكنون كنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا كه حتی مواقعی كه ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ كنید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر علی محمد
عبدالهی
    علی محمد عبدالهیمهمان
    2024-01-22 07:27

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر اصغر
مجیدی
    اصغر مجیدیمهمان
    2024-01-02 21:27

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر عباسعلی
دهقانی
    عباسعلی دهقانیمهمان
    2023-11-01 01:18

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر علیرضا
بهمنی
    علیرضا بهمنیمهمان
    2023-10-31 14:36

    so nice

  • آواتار کاربر عزیز
اشکان
    عزیز اشکانمهمان
    2023-08-16 10:27

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر بهرام
خانی
    بهرام خانیمهمان
    2023-08-02 21:00

    احسنت عالی بود

  • آواتار کاربر قربانعلی
رهنما
    قربانعلی رهنمامهمان
    2023-07-01 11:18

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر مهدی
مرتضوی
    مهدی مرتضویمهمان
    2023-06-18 07:36

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر غلامعلی
مقدم
    غلامعلی مقدممهمان
    2023-05-27 03:00

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر رسول
احمدیان
    رسول احمدیانمهمان
    2023-05-16 15:27

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • آواتار کاربر احسان
بهرامی
    احسان بهرامیمهمان
    2023-03-28 03:54

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر حیدر
شمس
    حیدر شمسمهمان
    2023-02-26 16:48

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر محمدحسن
بهشتی
    محمدحسن بهشتیمهمان
    2023-02-25 18:56

    Awli bood

  • آواتار کاربر اسماعیل
ایرانی
    اسماعیل ایرانیمهمان
    2023-02-15 21:20

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر محسن
شعبانی
    محسن شعبانیمهمان
    2023-02-09 00:56

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر حیدر
فاضلی
    حیدر فاضلیمهمان
    2023-02-03 17:56

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر مرتضی
بهبهانی
    مرتضی بهبهانیمهمان
    2023-01-31 18:28

    مطلب خوبی بود همکار گرامی