fal

فال روزانه پنجشنبه 29 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

4 دسامبر 2016

فال روزانه پنجشنبه 29 مهر 95

فال روزانه پنجشنبه 29 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه پنجشنبه 29 مهر 1395

فال روزانه پنجشنبه 29 مهر 95

فال روزانه پنجشنبه 29 مهر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵

فروردین:

شما در این روزها سر در گم شده اید و نمی دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

اردیبهشت:

امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است، یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می کنید! نظراتی که راجع به بازی، بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

خرداد:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

تیر:

رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

مرداد:

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

شهریور:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

مهر:

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

آبان:

شما فکر می کنید که می دانید قلب تان شما را به کجا هدایت می کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

آذر:

شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.

دی:

شما امروز می خواهید که همه چیز سهل الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

بهمن:

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

اسفند:

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر امین
ابراهیمی
    امین ابراهیمیمهمان
    2024-01-10 08:09

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر هادی
جوادی
    هادی جوادیمهمان
    2023-12-22 03:54

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر رسول
ترابی
    رسول ترابیمهمان
    2023-12-01 20:00

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر پرویز
ملکی
    پرویز ملکیمهمان
    2023-11-16 22:54

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر مسعود
باستانی
    مسعود باستانیمهمان
    2023-09-19 23:09

    متشکرم

  • آواتار کاربر محمدحسین
گنجی
    محمدحسین گنجیمهمان
    2023-08-20 19:00

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر شهرام
وکیلی
    شهرام وکیلیمهمان
    2023-08-09 18:27

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر منصور
ایزدی
    منصور ایزدیمهمان
    2023-07-11 06:00

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر احمد
قادری
    احمد قادریمهمان
    2023-06-15 13:00

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر بهرام
میرزایی
    بهرام میرزاییمهمان
    2023-05-06 01:45

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر مجتبی
قنبری
    مجتبی قنبریمهمان
    2023-04-09 10:27

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر روح الله
اسماعیلی
    روح الله اسماعیلیمهمان
    2023-02-25 15:08

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر محمدجواد
شجاعی
    محمدجواد شجاعیمهمان
    2023-02-11 04:52

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر محمدتقی
واعظی
    محمدتقی واعظیمهمان
    2023-02-06 22:36

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر علی اکبر
تقوی
    علی اکبر تقویمهمان
    2023-02-03 18:48

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین