saeed toosi

متن پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به اتهام فساد برخی رسانه‌ها

4 دسامبر 2016

متن پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به اتهام فساد برخی رسانه‌ها

پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به جنجال‌سازی و اتهام فساد برخی رسانه‌ها

واکنش سعید طوسی به اتهام فساد , آیا ماجرای سعید طوسی حقیقت دارد؟ , جرم سعید طوسی قاری قرآن کشوری , پاسخ سعید طوسی به اتهام های اخیر

متن پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به اتهام فساد برخی رسانه‌ها

پاسخ سعید طوسی قاری قرآن به جنجال‌سازی و اتهام فساد برخی رسانه‌ها:

سعید طوسی، قاری قرآن در پی جنجال‌سازی برخی رسانه‌ها در رسانه‌های مجازی پیامی را در اختیار خبرگزاری ایکنا گذاشت.

متن منتشر شده توسط سعید طوسی در پیجنجال‌سازی و اتهام فساد برخی رسانه‌ها:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِنْکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّی کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ»(نور/۱۱)

سلام و درود به روان پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و با سلام و تحیت محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دوستان و یاران قرآنی. همان طور که مردم شریف، متدین و قرآن‌دوست کشور عزیزمان شاهد هستند، در ماه‌های اخیر، هجمه‌ای وسیع از طرف رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل به این جانب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت و آن چه باعث شد که این حقیر پس از آن که تصمیم بر سکوت و واگذار کردن امر به احکم‌الحاکمین و علام‌الغیوب داشتم، سخن و درددلی چند را با ملت متدین و اصحاب شریف قرآن داشته باشم، آن بود که با ورود شبکه ماهواره‌ای صدای شیطان بزرگ آمریکا به این موضوع، شبکه‌ای که خود مأمور ترویج فحشا در جوامع اسلامی است و اشاعه اکاذیب و نشر اتهامات ناجوانمردانه به این حقیر و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دایه مهربان‌تر از مادر شدن و دلسوزی‌های مزورانه آنها، ممکن است، سوالات و شبهاتی در اذهان شریف در مورد صحت و سقم این اتهامات سخیف به وجود آید که بر این جانب لازم است که به منظور جلوگیری از آلوده شدن مؤمنین به سوء‌ظن به برادرشان در این خصوص اعلام نظر کنم که بدین وسیله ضمن تقبیح و محکومیت شدید کسانی که با توسل به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، سعی در اثبات مدعای کذب خود نمودند و مصداق این آیه شریفه شدند که «یُرِیدُونَ أَنْ یَتَحَاکَمُوا إِلَی‌الطَّاغُوتِ وَ قَدْ أُمِرُوا أَنْ یَکْفُرُوا بِهِ وَیُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَنْ یُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِیدًا» (نسا/۶۰) اعلام می‌دارم که این جانب بحمدالله هرگز دامن به چنین گناهان و اعمال منافی عفت نیالوده‌ام و از درگاه ربوبی و به برکت آیات نورانی قرآن، عصمت و پاکی خود را تا آخر عمر طلب می‌نمایم.

پاسخ سعید طوسی به شایعه پراکنی و جنجال‌سازی برخی رسانه‌ها:

مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد.

این جانب تاکنون به دلیل جلوگیری از هتک آبروی جامعه قرآنی سکوت کرده‎ام اما از این پس به همین دلیل و برای حفظ حیثیت خود در جامعه قرآنی در مقابل این هتاکی ها و پرده‌دری‌ها، اقدامات قانونی خود را از طریق محاکم صالحه قضایی انجام خواهد داد و ان‌شاءالله و به فضل الهی همان طور که وعده الهی در آیات کریمه صدور این سخنان و در جریان تهمت‌زنی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) (قضیه افک)، خیر مؤمنان و شناخت دشمنان و منافقان در جامعه اسلامی است، از این امتحان و آزمایش الهی سربلند بیرون خواهم آمد.

در پایان ضمن تشکر و سپاس از ملت شریف و متدین و دوستان عزیز قرآنی که در این جریان با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و توان تحمل این امتحان الهی شدند و عرض شرمساری به ساحت مقدس رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که دشمن کینه‌توز چون از صلابت و اقتدار ایشان به تنگ آمده و چون منی را واسطه هتاکی به ایشان قرار داده است که صد البته ذره‌ای غبار هم از این ماجرا بر دامن نورانی ایشان نخواهد نشست و دشمن از این خیال بافی نفعی نخواهد برد، خطاب به استکبار رسانه‌ای می‌گویم، درست فهمیده‌اید که قرآن و خادمان و مروجان قرآن، بزرگ‌ترین سد و مانع در تحقق اهداف شوم و شبیخون فرهنگی شما هستند اما با چنین نمایش‌ها و خیال‌پردازی‌هایی هرگز به مقاصد پلید خود نخواهند رسید و آن چه را که شما مبلغ و نشردهنده آن باشید، مردم بصیر و فهیم ما تکذیب می‌نمایند.

در پایان با التجا و استمداد از درگاه ربوبی برای دفع این کید و دسیسه به ذکر روایتی از امام کاظم(ع) که ذیل آیات شریفه اشاره شده در سوره مبارکه نور وارد شده است، تبرک جسته و برادران و خواهران ایمانی را از آلودن ذهنشان به اکاذیب و اتهامات ناجوانمردانه دشمنان قرآن و اسلام بر حذر می‌دارم که مباد بر خلاف (لاتقف ما لیس لک به علم) با صدور بیانیه‌های دو پهلو آب به آسیاب دشمن بریزند.

منبع:ایکنا/

, آیا شایعه فساد سعید طوسی صحت دارد؟ , اتهام قاری قرآن سعید طوسی , پرونده سعید طوسی قاری قرآن , جریان سعید طوسی قاری قرآن , جزئیات ماجرای سعید طوسی قاری قرآن , ماجرای سعید طوسی قاری قرآن چیست؟ , موضوع آقای طوسی قاری قرآن , فساد سعید طوسی قاری قرآن واقعیت دارد؟ , سعید طوسی ,

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر نادر
علیزاده
    نادر علیزادهمهمان
    2024-01-15 06:36

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر حسن
کلباسی
    حسن کلباسیمهمان
    2023-12-29 18:09

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • آواتار کاربر علیرضا
بهشتی
    علیرضا بهشتیمهمان
    2023-12-20 05:18

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر غلامعلی
لطفی
    غلامعلی لطفیمهمان
    2023-09-23 21:54

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر محمدجواد
عبدی
    محمدجواد عبدیمهمان
    2023-09-03 10:18

    مرسی

  • آواتار کاربر رحیم
احمدی
    رحیم احمدیمهمان
    2023-07-02 20:00

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر بهنام
قنبری
    بهنام قنبریمهمان
    2023-06-06 14:45

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر رمضان
طهماسبی
    رمضان طهماسبیمهمان
    2023-05-30 10:18

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر کاظم
طباطبایی
    کاظم طباطباییمهمان
    2023-05-21 20:45

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر غلامعلی
قاسمی
    غلامعلی قاسمیمهمان
    2023-04-18 22:36

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر بهرام
اشکان
    بهرام اشکانمهمان
    2023-03-26 19:36

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر علی اصغر
کمالی
    علی اصغر کمالیمهمان
    2023-02-27 07:40

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر محسن
ملک
    محسن ملکمهمان
    2023-02-07 05:32

    با اجازتون بازنشر شد