fal

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95

4 دسامبر 2016

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 3 آبان 1395

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95

فال روزانه دوشنبه 3 آبان 95

فال روزانه دوشنبه ۳ آبان ۹۵

فروردین:

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته های غیر معقول مواجه بشوید

اردیبهشت:

حرف بزنید. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید. خب، همین کار را انجام دهید. امروز اطرافیان گوش شنوای حرف های شما هستند. امروز این شانس را دارید تا بدون تلقین طرز فکر خود به دیگران، با آنها حرف بزنید و حتی در مورد مسایلی که با هم اختلاف دارید، بحث کنید. نه تنها روی رفتار و گفتار خود کنترل دارید، عصبانیت اطرافیان را نیز می توانید کنترل کنید و موجب آرامش آنها بشوید. اگر در این ترس هستید که حرف هایتان برای دیگران خوشایند نباشد، موضوع های ساده انتخاب کنید.

خرداد:

حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

تیر:

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده اید و یا شاید دیگران در قضاوت هایشان خیلی تند و تیز رفتار می کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

مرداد:

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

شهریور:

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

مهر:

امروز دوست دارید جلب توجه کنید، به همین دلیل افرادی را که مرکز توجه هستند، زیر ذره بین قرار می دهید و می کوشید تا خودتان را به سطح آنها برسانید. اما مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید. شما باید خود واقعی تان باشید و نظر دیگران را ملاک رفتارتان قرار ندهید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید. در این کار درنگ نکنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد.

آبان:

شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می دهید مغرور شوید.

آذر:

ستارگان به كساني كه در موسسات بزرگ، بانك ها و شركت هاي بيمه و مكان هايي مانند اين ها كار مي كنند، كمك خواهند كرد. يكي از نزديكانتان از نظر مالي وضع خوبي دارد. و به طور مستقيم يا غير مستقيم شما نيز سود مي بريد. لازم است در مورد مسائل احساسي خود كمي بيشتر فكر كنيد، اگر عجله اي هم براي تصميم گيري نداريد بنابراين هيچ كس هم نمي تواند شما را مجبور كند.

دی:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

بهمن:

حالا که شما می توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

اسفند:

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر کریم
زارعی
    کریم زارعیمهمان
    2024-01-05 19:36

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر بهرام
رحمانی
    بهرام رحمانیمهمان
    2023-12-28 00:27

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر جمشید
قربانی
    جمشید قربانیمهمان
    2023-11-21 23:54

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر محمدرضا
علیزاده
    محمدرضا علیزادهمهمان
    2023-10-11 07:54

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر صادق
جاوید
    صادق جاویدمهمان
    2023-09-29 20:00

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر سجاد
نوروزی
    سجاد نوروزیمهمان
    2023-08-23 21:27

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر امین
محمد
    امین محمدمهمان
    2023-08-15 14:18

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر امیرحسین
توسلی
    امیرحسین توسلیمهمان
    2023-08-14 19:18

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر منصور
جاوید
    منصور جاویدمهمان
    2023-07-01 05:54

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر علی اصغر
دستغیب
    علی اصغر دستغیبمهمان
    2023-06-17 08:09

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر حسین
بیات
    حسین بیاتمهمان
    2023-06-09 05:54

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر اسماعیل
احمدیان
    اسماعیل احمدیانمهمان
    2023-06-06 17:27

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر جلال
هاشمی
    جلال هاشمیمهمان
    2023-06-02 15:36

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر بهرام
عبادی
    بهرام عبادیمهمان
    2023-05-16 07:45

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر پرویز
معصومی
    پرویز معصومیمهمان
    2023-05-16 03:09

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر محمود
سبحانی
    محمود سبحانیمهمان
    2023-05-05 07:45

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر ابوالفضل
مختاری
    ابوالفضل مختاریمهمان
    2023-04-22 09:18

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر عزیز
امیری
    عزیز امیریمهمان
    2023-03-17 15:27

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر قاسم
سلیمانی
    قاسم سلیمانیمهمان
    2023-02-24 07:32

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر محمدجواد
شریفیان
    محمدجواد شریفیانمهمان
    2023-02-15 09:04

    چقد خوبین شما