fal

فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

4 دسامبر 2016

فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 95

فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه پنجشنبه 6 آبان 1395

فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 95

فال روزانه چهارشنبه 5 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال روزانه پنجشنبه 6 آبان 95

فروردین:

برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

اردیبهشت:

واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم‌گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

خرداد:

شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

تیر:

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده‌اید، با وجود اینکه توانسته‌اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می‌کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده‌اید را ببینید.

مرداد:

طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم…: یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

شهریور:

شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

مهر:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

آبان:

ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

آذر:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

دی:

امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

بهمن:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

اسفند:

شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حمیدرضا
امیدی
    حمیدرضا امیدیمهمان
    2024-01-21 17:27

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر بهمن
مدنی
    بهمن مدنیمهمان
    2023-12-14 20:45

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر ابوالفضل
زندی
    ابوالفضل زندیمهمان
    2023-12-05 16:36

    Awli bood

  • آواتار کاربر عبدالله
بهاور
    عبدالله بهاورمهمان
    2023-11-08 05:18

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر محمدعلی
رمضانی
    محمدعلی رمضانیمهمان
    2023-10-10 09:45

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر غلام
حیدری
    غلام حیدریمهمان
    2023-08-29 23:54

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر حسین
روزبه
    حسین روزبهمهمان
    2023-04-17 07:45

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر اکبر
راد
    اکبر رادمهمان
    2023-04-07 14:45

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر بهنام
جعفری
    بهنام جعفریمهمان
    2023-03-30 09:09

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر امیرحسین
نصیری
    امیرحسین نصیریمهمان
    2023-03-23 14:36

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر علیرضا
بیات
    علیرضا بیاتمهمان
    2023-03-14 12:54

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر اسماعیل
میری
    اسماعیل میریمهمان
    2023-03-07 23:18

    متشکرم

  • آواتار کاربر عبدالحسین
اسکندری
    عبدالحسین اسکندریمهمان
    2023-02-07 22:44

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • آواتار کاربر محسن
ملک
    محسن ملکمهمان
    2023-02-03 03:00

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون