fal

فال چهارشنبه 12 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

5 دسامبر 2016

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 95

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه چهارشنبه 12 آبان 1395

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 95

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 95

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵

فروردین:

شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی که امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد که شما فکرش را می‌کنید. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید که به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افکار خود درباره برنامه‌هایی درزندگی تان دارید تمرکز کنید.

اردیبهشت:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.

خرداد:

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

تیر:

مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

مرداد:

حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

شهریور:

شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

مهر:

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

آبان:

با ظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

آذر:

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

دی:

امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

بهمن:

اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

اسفند:

اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز کنید. اگرچه افکار شما رشد پیدا می‌کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر ابوالقاسم
اسدی
    ابوالقاسم اسدیمهمان
    2024-01-19 22:45

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر احمد
حمیدی
    احمد حمیدیمهمان
    2024-01-03 18:45

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر غلام
امیدی
    غلام امیدیمهمان
    2023-12-30 05:09

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر عبدالله
بیگی
    عبدالله بیگیمهمان
    2023-12-20 17:00

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر حبیب الله
مجد
    حبیب الله مجدمهمان
    2023-12-12 09:54

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر رضا
اسماعیلی
    رضا اسماعیلیمهمان
    2023-11-15 17:45

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر خلیل
رحمانیان
    خلیل رحمانیانمهمان
    2023-10-23 13:09

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر علی اصغر
صدیق
    علی اصغر صدیقمهمان
    2023-08-20 01:27

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر بهروز
کاظمی
    بهروز کاظمیمهمان
    2023-07-12 09:09

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر عزیز
غلامی
    عزیز غلامیمهمان
    2023-07-03 04:45

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر محمدتقی
کرمانی
    محمدتقی کرمانیمهمان
    2023-05-19 20:00

    Awli bood

  • آواتار کاربر مجتبی
طالقانی
    مجتبی طالقانیمهمان
    2023-05-16 15:09

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر علی اکبر
رشیدی
    علی اکبر رشیدیمهمان
    2023-04-25 02:36

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر امید
قاضی
    امید قاضیمهمان
    2023-04-19 12:09

    مطالب بی نظیر بود

  • آواتار کاربر رضا
شریفیان
    رضا شریفیانمهمان
    2023-04-07 02:18

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر مصطفی
اصغری
    مصطفی اصغریمهمان
    2023-03-27 13:36

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر جمشید
آقایی
    جمشید آقاییمهمان
    2023-02-20 06:40

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر حیدر
کرمانی
    حیدر کرمانیمهمان
    2023-01-31 18:04

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر عبدالرضا
روحانی
    عبدالرضا روحانیمهمان
    2023-01-31 01:40

    خیلی سایت خوبی دارین