barf

وضعیت تعطیلی مدارس شنبه 5 بهمن 98 | آیا فردا تعطیل است ؟

1 دسامبر 2020

تعطیلی مدارس 5 بهمن 98 , آیا فردا شنبه 5 بهمن 98 تعطیل است؟ , بهمن 97 کدام مدارس تعطیل است؟ , وضعیت تعطیلی مدارس 98/11/1 , مدارس شنبه 5 بهمن 98 تعطیل است؟ , شنبه 5 بهمن 98 مدارس تعطیل است؟ , 5 بهمن 98 تعطیل است یا نه

كدام مدارس كشور فردا شنبه 5 بهمن 98 تعطیل است ؟

وضعیت تعطیلی مدارس 5 بهمن 98 | آیا فردا شنبه تعطیل است ؟

کدام مدارس فردا شنبه 5 بهمن 98 تعطیل است ؟

وضعیت تعطیلی مدارس 5 بهمن 98 | آیا فردا شنبه تعطیل است ؟

جمعه 4 بهمن 1398

برف و برودت هوا مدارس ۷ شهرستان آذربایجان غربی را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این اطلاعیه آورده است، با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک در برخی مناطق استان فردا شنبه ۵ بهمن ماه در شهرستان‌های مهاباد: تمامی مدارس شهری و روستایی، بوکان: تمامی مدارس شهری و روستایی، پیرانشهر: ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی، سلماس: مدارس بخش کوهسار تعطیل، خوی: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی به غیر از بخش ایواوغلی، چالدران: مدارس ابتدایی روستایی و مدارس شبانه روزی و سردشت: ابتدایی شهری و روستایی و مدارس شبانه روزی در نوبت صبح تعطیل است.

این اطلاعیه می‌افزاید، همچنین به دلیل برودت هوا مدارس سیلوانا، صومای برادوست، چالدران مدارس شهری، اشنویه مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بارش برف از امروز در آذربایجان غربی با ورود سامانه بارشی جدید تشدید شده و تا شنبه نیز تداوم دارد.

مدارس برخی شهرهای زنجان فردا تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، بدلیل بارش برف و برودت هوا، همهمقاطع تحصیلی شهرستان ایجرود و مقطع پیش دبستانی و ابتدایی بخش مرکزی خدابنده، سجاسرود، بزینه رود و افشار شیفت صبح روز شنبه پنجم بهمنماه تعطیل است.

مدارس همدان در نوبت صبح فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش همدان؛ به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان همدان در نوبت صبح شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل است.

مدارس ۲ شهرستان آذربایجان غربی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش وپرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس چالدران در مقطع ابتدایی روستایی و مدارس شبانه روزی، مدارس سردشت در مقطع ابتدایی شهری و روستایی و نیز مدارس شبانه روزی تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه مدارس شهری چالدران نیز با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

همچنین در شهرستان اشنویه نیز شروع مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی جدیدی امروز وارد استان شده و بارش برف تا شنبه تداوم دارد.

تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس در روز شنبه ۵ بهمن ماه را اعلام کرد.

براین اساس، تمامی مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، سیلاخور، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان، مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز تعطیل است.

دانش آموزان تبریزی خانه نشین شدند

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از مدارس شهرستان تبریز در شیفت صبح روز شنبه ۵ بهمن ماه، به دلیل بارش شدید برف و کولاک و سرما، از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

در نواحی پنجگانه تبریز، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

دانش آموزان تبریزی دقت کنند، روز شنبه ۵ بهمن شیفت صبح صرفاً مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل اعلام شدند.

با این حساب دانش آموزان ابتدایی تبریز نیز همانند دانش آموزان شهرستان‌های مرند، اهر، اسکو و… اولین روز هفته خود را با تعطیلی سپری خواهند کرد.

مدارس و دانشگاه‌های ایلام شنبه تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: فردا شنبه ۵ بهمن ماه، تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: به علت ورود سامانه بارشی سرد و برودت هوا فردا شنبه ۵ بهمن ماه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل و ساعت شروع بکار ادارات در این مناطق به استثنای دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود.

برف مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، مدارس برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس، کلیه مدارس شهری و روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس روستایی در شهرستان مرند در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود، کلیه مدارس شهری در شهرهای مرند، یامچی، زنوز، کشکسرای و بناب در تمامی مقاطع تحصیلی نیز از ساعت ۹ صبح دایر خواهند بود؛ تمامی امتحانات روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند نیز رأس ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح در اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز تعطیل خواهند بود.
همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح شهر خواجه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس روستایی چاراویماق نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی سراب و صوفیان در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی نظرکهریزی در شیفت صبح تعطیل و کلیه مدارس شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
همه مدارس شهری و روستایی خاروانا در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با ۲ ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همه مدارس شهری و روستایی تسوج در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح هریس، تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

اما در شبستر، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همه مدارس شهری و روستایی کندوان در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی شهر مهربان هم در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس شبانه روزی شهری و روستایی عجبشیر تعطیل و مدارس دوره اول متوسطه مسیر قلعه چای تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی ایلخچی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

همه مدارس شهری و روستایی ورزقان نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی گوگان هم تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
همچنین همه مدارس روستایی آذرشهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در صورت اعلام اطلاعیه‌های دیگر از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان این خبر به روز رسانی می‌شود.

دوشنبه 30 دی 1398

11:50 برخی مدارس نوبت بعدازظهر اردبیل تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش برف و برودت هوا منجر به تعطیلی برخی از مدارس اردبیل شد.

با تداوم بارش‌ها در سری بعد از ظهر در شهرستان اردبیل مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و در شهرستان نمین نیز مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

11:07 شیفت عصر مدارس برخی مناطق استان زنجان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش زنجان، با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان زنجان، تمام مقاطع تحصیلی نواحی یک، دو، زنجان رود، ابهر، خرمدره و سلطانیه و ایجرود امروز (دوشنبه )۳۰ دی ماه در شیفت عصر تعطیل است.

گفتنی است، تمام مقاطع تحصیلی نواحی یک، دو، زنجان رود، ابهر، خرمدره و سلطانیه و ایجرود امروز (دوشنبه) در شیفت صبح نیز تعطیل بود.

10:30 مدارس رودهن در شیفت عصر دوشنبه تعطیل است

غلامرضا بختیاری رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به علت بارش برف شیفت عصر تمامی مدارس بخش رودهن تعطیل است.

وی با بیان اینکه پیش از این شیفت صبح نیز تعطیل اعلام شده بود گفت: این تعطیلی به علت لغزندگی و یخ زدگی معابر صورت گرفته است.

بختیاری عنوان داشت: با توجه به برودت هوا و یخبندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس بخش رودهن در نوبت عصر امروز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل است.

06:30 تعطیلی مدارس بیشتر مناطق آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،در پی بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، بیشتر مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا دوشنبه ۳۰ دیماه ۹۸:

در منطقه هشترود
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
در بخش نظرکهریزی
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه مراغه
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

در تیکمه داش
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در سراب
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در چاراویماق
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بستان آباد
مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در مهربان
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه آذرشهر و گوگان
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در کندوان
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در مرند
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در صوفیان
کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی دهستان رودقات تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی سایر مناطق روستایی و شهری تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ایلخچی
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در نواحی پنجگانه تبریز
مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و سایر مدارس دایر خواهند بود.

در هریس
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در خسروشاه
مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر به فعالیت خواهند کرد.

در اسکو و شهر جدید سهند
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل 1 بهمن 98 , اطلاعیه تعطیلی مدارس فارس سه شنبه 1 بهمن 98 , مدارس زنجان سه شنبه 28 آذر تعطیل است؟ , کدام مدارس بوشهر 1 بهمن 98 تعطیل است؟ , وضعیت تعطیلی مدارس قزوین 1 بهمن 98 , مدارس سه شنبه 1 بهمن تعطیل است؟ , اعلام تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 1 بهمن 98 , خیر تعطیلی مدارس سه شنبه 1 بهمن 98 , تعطیلی مدارس ,وضعیت تعطیلی مدارس همدان سه شنبه 1 بهمن 98 ,وضعیت تعطیلی مدارس کرج سه شنبه 1 بهمن 98 ,تعطیلی مدارس اراک شنبه 1 بهمن 98

یکشنبه 29 دی 1398

23:55 بارش برف در اردبیل مدارس نوبت صبح را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، تداوم بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند.

با اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه در اردبیل و نیر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در نمین و سرعین تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت قبل از ظهر تعطیل خواهد بود.

همچنین در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی، در خلخال، شاهرود و خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی، انگوت و کوثر فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر تعطیل است.

ضمناً در خلخال و خورش رستم دوره متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر و در شاهرود متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در کوثر نیز مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول با یک ساعت تأخیر و در گرمی و انگوت ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

23:50 مدارس پیرانشهر به دلیل بارش برف تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح دوشنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

این اطلاعیه همچنین می‌افزاید مدارس سردشت در بخش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز تمامی مدارس سیلوانا و صومای برادوست فردا دوشنبه ۳۰ دیماه در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی که پنجشنبه شب هفته گذشته آغاز شده سه شنبه از استان خارج می‌شود.

23:30 تمام مدارس زرندیه فردا تعطیل است/ تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت صبح فردا (دوشنبه ۳۰ دی ماه) تعطیل اعلام می‌گردد.

براساس این گزارش، همچنین مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول شهر و روستای شهرستان تفرش در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین همه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای بخش نوبران شهرستان ساوه در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ شروع به کار می‌کنند و فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان همچون روزهای عادی خواهد بود.

23:00 مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری تعطیل است

فرحناز قائد امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه تعطیل است، اظهار داشت: مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد تعطیل است.

وی بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح در منطقه میانکوه با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی شهرستان اردل در پی بارش برف و برودت هوا با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

22:50 مراکز پیش دبستانی و استثنایی و ابتدایی تبریز روز دوشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال بارش برف و برودت نسبی هوا در نواحی پنجگانه تبریز مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

گفتنی است این تعطیلی شامل شیفت صبح دوشنبه و صرفاً مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی است.

22:20 مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است|مقطع متوسطه اول در مناطق ۱ تا ۵ تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فردا به علت برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق یک تا ۵ تعطیل هستند و در سایر مناطق شهر تهران نیز فقط مدارس دوره ابتدایی تعطیل هستند.

22:10 مدارس برخی از مناطق استان زنجان فردا تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش زنجان، با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان زنجان، تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح نواحی یک، دو، زنجانرود، ابهر، خرمدره، سلطانیه و ایجرود فردا (دوشنبه) ۳۰ دی ماه تعطیل است.

در اطلاعیه اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان عنوان شده است، تعطیلی مدارس استان زنجان در شیفت بعد از ظهر، فردا اعلام می‌شود.

21:20 مدارس طالقان و بخش آسارا فردا تعطیل است

به گزارش خبرنگار مهر، آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.
گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

21:00 تعطیلی مدارس برخی شهرستان های غرب تهران

محمد صیدلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی قدس، ملارد، شهریار، بهارستان ۱و ۲، چهاردانگه، اسلام شهر، شهرری ۱و ۲ کهریزک، فشافویه و رباط کریم تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: این تعطیلی مختص شیفت صبح مدارس است.

وی گفت: همچنین کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دماوند، فیروزکوه در نوبت صبح و عصر و کلیه مناطق تحصیلی پردیس و رودهن در نوبت صبح تعطیل است.

20:40 مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل است

خیرالله رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.

20:30 برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی در روز دوشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از مدارس استان به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دو شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل شد.

در منطقه تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس شهری و روستایی مراغه در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل شد. مدارس شهری مراغه در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است و مدارس روستایی نیز شامل کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در سراب نیز همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در چاراویماق همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بستان آباد نیز تمام مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

20:20 مدارس شرق استان تهران دوشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مسئولین مدارس همه مقاطع تحصیلی در شرق استان تهران تعطیل شد.

فرماندار فیروزکوه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به دلیل بارش برف، سرما و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

مهدی یوسفی جمارانی اضافه کرد: البته با تلاش نیروهای مسئول، تا این لحظه تمام محورهای مواصلاتی فیروزکوه باز است، اما برای تردد در این محورها به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند نیز در خصوص تعطیلی مقاطع تحصیلی این شهرستان به خبرنگار مهر گفت: کلیه مدارس دماوند در نوبت صبح و عصر و همچنین مدارس رودهن در نوبت صبح به علت بارش برف و یخ‌بندان فردا دوشنبه ٣٠ دی‌ماه تعطیل است.

18:00 ادارات استان تهران دوشنبه دایر است

امین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها و کانال‌های اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران اظهار داشت: این خبر از اساس کذب بوده و اساساً مصاحبه‌ای در این خصوص صورت نگرفته و فردا دوشنبه ۳۰ دی ۹۸ تمامی ادارات در استان تهران دایر است.

وی افزود: تصمیم در خصوص تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس شهر و استان تهران به دو مدیرکل آموزش و پرورش شهر و استان تهران تفویض اختیار شده است.

17:00 احتمال تعطیلی پیش دبستانی و ابتدایی در برخی شهرستان های تهران

حمیدرضا کاظمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن رد برخی شایعات در خصوص تعطیلی همه مقاطع تحصیلی در مدارس استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر و تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در شهرستان‌های استان تهران اتخاذ نشده است.

معاون مدیریت روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: ممکن است، به دلیل یخبندان و لغزندگی معابر، مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در برخی شهرستان‌های تهران تعطیل شود، البته این تعطیلی هنوز قطعی نیست.

وی از مردم خواست اخبار را از منابع رسمی و خبرگزاری‌ها دریافت کرده و به شایعات توجه نکنند.

کاظمی پور پیش بینی کرد، تا یک الی ۲ ساعت دیگر تصمیم نهایی در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی پیش دبستانی و ابتدایی در برخی از شهرستان‌های استان تهران اتخاذ شود.

برخی از مدارس آذربایجان شرقی در شیفت بعداز ظهر تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا امروز یکشنبه ۲۹ دیماه ۹۸ در منطقه ورزقان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت بعدازظهر تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه تمامی مدارس شهری و روستایی مراغه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

در منطقه اهر تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت بعدازظهر هم تعطیل خواهند بود.

در منطقه عجب شیر و شهرستان ویژه مرند تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت بعدازظهر هم تعطیل خواهند بود.

مدارس اسکو، سهند و روستاهای تابعه امروز در شیفت بعدازظهر تعطیل شد.

بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت عصر امروز زرندیه را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آموزش و پرورش استان مرکزی، عصر امروز (یکشنبه) تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان زرندیه در همه نقاط شهری و روستایی این شهرستان تعطیل است.

براساس این گزارش، این تصمیم با توجه به بارش برف سنگین در برخی مناطق این شهرستان و همچنین برودت هوا و لغزندگی معابر اخذ شده است.

گفتنی است صبح امروز نیز، به سبب بارش برف و سرما، مدارس ابتدایی شهرستان آشتیان تعطیل شد و فعالیت مدارس برخی دیگر از شهرستان‌های استان مرکزی هم با تأخیر همراه بود.

مدارس برخی مناطق استان زنجان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر بنا بر اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، به علت بارش برف سنگین و کولاک مدارس شهرستان های خرمدره و ابهر، بخش مرکزی خدابنده و سجاسرود در شیفت عصر امروز(یکشنبه) 29 دی ماهتعطیل شد.

یادآور می شود مدارس همه مقاطع تحصیلی نواحی یک و دو زنجان، زنجان‌رود، ایجرود و انگوران امروز (یکشنبه) در شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده بود و همچنین مدارس شهرستانهای ابهر و خرمدره امروز در شیفت صبح تعطیل بود.

مدارس تبریز امروز در شیفت بعدازظهر تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال تداوم بارش برف و برودت شدید هوا در نواحی پنجگانه تبریز تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت بعد از ظهر امروز یک شنبه تعطیل خواهند بود.

گفتنی است تمام امتحانات مدارس هنگام تعطیلی نیز لغو شده و زمان برگزاری مجدد توسط مدرسه اعلام می‌شود.

مدارس ۱۱ منطقه آذربایجان غربی به دلیل بارش برف تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی می‌افزاید، با توجه به برودت هوا و بارش برف، امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه مدارس سردشت: در مقطع ابتدایی، نواحی یک و دو ارومیه، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، نقده: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، منطقه نازلو: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، مناطق انزل و صومای برادوست، پیرانشهر، کشاورز، شاهین دژ، خوی، بوکان و اشنویه تمامی مدارس در شیفت بعد از ظهر تعطیل است.

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس بیش از ۱۵ شهرستان استان امروز در نوبت صبح نیز تعطیل بود.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف فردا دوشنبه در بیشتر شهرهای استان تداوم دارد.

مدارس تهران و شمیرانات در نوبت عصر تعطیل شد

امین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل افزایش بارش برف و یخبندان و لغزندگی معابر همه مدارس شهر تهران و شمیرانات در همه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز یکشنبه تعطیل است.

وی گفت: پیش از این نیز مدارس نوبت صبح تعطیل اعلام شده بود.

سخنگوی استانداری تهران گفت: همچنین همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های استان تهران به استثنای شهرستان‌های پاکدشت ورامین قرچک و پیشوا امروز عصر تعطیل اعلام شد.

شیفت عصر یکشنبه تمامی مدارس رودهن تعطیل است

غلامرضا بختیاری رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به علت بارش برف شیفت عصر تمامی مدارس بخش رودهن تعطیل است.

وی با تاکید بر اینکه این تعطیلی فقط برای شیفت عصر شنبه ۲۹ دی ماه می‌باشد، گفت: این تعطیلی به علت لغزندگی و یخ زدگی معابر صورت گرفته است.

تمامی مدارس پردیس در نوبت عصر تعطیل است

عبدالعظیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش پردیس در نوبت عصر یکشنبه ۲۹ دی ماه خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان در شیفت عصر تعطیل شده است.

همه مدارس استان قزوین در نوبت بعدازظهر تعطیل است

خیرالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها، برودت هوا و یخبندان معابر تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی، مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم؛ امروز یکشنبه بیست ونهم دی ماه در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

تمامی مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی امروز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل شده بود.

مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین تعطیل شد

خیرالله رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل بارش برف و سردی هوا و نیز پیشگیری از حوادث احتمالی برای دانش آموزان، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی امروز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح امروز یکشنبه بیست و نهم دی ماه، دایر است و دانش موزان باید در کلاس درس حاضر شوند…

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری تعطیل است

فرحناز قائد امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه تعطیل است، اظهار داشت: فعالیت آموزشی کلیه مدارس ابتدایی شهرستان بن و فارسان و بخش سودجان و مرغملک از منطقه لاران و کلیه مدارس شهرستان کوهرنگ به جز منطقه بازفت به خاطر بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

وی بیان کرد: کلیه مدارس مقطع متوسطه دوره اول و دوم این مناطق فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند نمود.

مدارس برخی شهرستان های استان تهران امروز تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های چهاردانگه، اسلامشهر، ملارد، شهریار، بهارستان ۱ و ۲ و قدس به علت بارش شدید برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز یکشنبه تعطیل است.

پیشتر مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز از تعطیلی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهر تهران به علت بارش شدید برف و برودت هوا در نوبت صبح و عصر امروز خبر داده بود.‌

مدارس تهران تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به علت بارش سنگین برف و برودت هوا و لغزندگی معابر، همه مدارس شهر تهران و در همه مقاطع تحصیلی، امروز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر مرتضی
حسینی
    مرتضی حسینیمهمان
    2023-12-30 16:36

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر اسماعیل
دهقان
    اسماعیل دهقانمهمان
    2023-11-06 18:54

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر مهرداد
اسدی
    مهرداد اسدیمهمان
    2023-10-06 04:45

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر رضا
وکیلی
    رضا وکیلیمهمان
    2023-08-31 06:45

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر میثم
بهمنی
    میثم بهمنیمهمان
    2023-07-23 13:27

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر رسول
راد
    رسول رادمهمان
    2023-07-12 03:54

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر وحید
قربانی
    وحید قربانیمهمان
    2023-07-06 02:18

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻

  • آواتار کاربر سعید
رحیمی
    سعید رحیمیمهمان
    2023-06-23 12:09

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر مسلم
میری
    مسلم میریمهمان
    2023-06-01 13:00

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر احسان
زنگنه
    احسان زنگنهمهمان
    2023-05-20 03:54

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر قربانعلی
شمس
    قربانعلی شمسمهمان
    2023-05-18 05:36

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر مسعود
عبدالهی
    مسعود عبدالهیمهمان
    2023-04-14 04:45

    Awli bood

  • آواتار کاربر محسن
شعبانی
    محسن شعبانیمهمان
    2023-03-21 03:18

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • آواتار کاربر اسدالله
مددی
    اسدالله مددیمهمان
    2023-03-16 10:00

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر غلام
قاسمی
    غلام قاسمیمهمان
    2023-02-27 14:40

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر محمد
زاهدی
    محمد زاهدیمهمان
    2023-02-19 15:00

    با اجازتون بازنشر شد

  • آواتار کاربر علی اکبر
ایزدی
    علی اکبر ایزدیمهمان
    2023-02-15 11:44

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر رسول
بهمنی
    رسول بهمنیمهمان
    2023-01-31 07:20

    گروه واتساپی هم دارید؟