fal

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

5 دسامبر 2016

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 30 آبان 1395

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95

فال روزانه یکشنبه 30 آبان 95

فال روزانه یکشنبه ۳۰ آبان ۹۵

فروردین:

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

اردیبهشت:

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

خرداد:

امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه ای می شود و شما فرصت دوباره ای برای نگاه کردن به موقعیت های حرفه ای را ندارید. یک نفر سعی می کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت های بکند که شما را به خارج شهر و محیط های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می کند.

تیر:

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

مرداد:

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می کنید به آخر خط رسیده اید. شما فکر می کنید که به اندازه کافی صبر کرده اید. کاملاً واضح است که شما می دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده اند. حتی اگر می خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

شهریور:

شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی که با درستی و صداقت کار می کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

مهر:

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.

آبان:

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

آذر:

شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید واقعا آن کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

دی:

الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

بهمن:

شاید شما بتوانید در ذهنتان راه هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید، اما نمی توانید به راحتی از این روش ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت هایتان به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

اسفند:

مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر یدالله
اشکان
    یدالله اشکانمهمان
    2024-03-16 16:36

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر یعقوب
فرد
    یعقوب فردمهمان
    2024-01-14 05:09

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر قربانعلی
تقی زاده
    قربانعلی تقی زادهمهمان
    2024-01-07 03:00

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر حسن
راستاد
    حسن راستادمهمان
    2023-12-29 11:54

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر محمدحسین
واعظی
    محمدحسین واعظیمهمان
    2023-12-01 08:00

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر مهدی
رفیعی
    مهدی رفیعیمهمان
    2023-09-29 14:18

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر مهدی
رسولی
    مهدی رسولیمهمان
    2023-09-21 20:27

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر محمدجواد
گلپایگانی
    محمدجواد گلپایگانیمهمان
    2023-07-25 03:45

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر نادر
حمیدی
    نادر حمیدیمهمان
    2023-07-17 06:00

    ایولا

  • آواتار کاربر علی رضا
کرمی
    علی رضا کرمیمهمان
    2023-07-12 11:45

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر غلامحسین
کیان
    غلامحسین کیانمهمان
    2023-06-07 10:27

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر اسدالله
حسینی
    اسدالله حسینیمهمان
    2023-05-31 15:09

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر عبدالله
توسلی
    عبدالله توسلیمهمان
    2023-05-16 13:54

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر اصغر
آخوندی
    اصغر آخوندیمهمان
    2023-03-22 04:00

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر مهدی
عابدی
    مهدی عابدیمهمان
    2023-02-23 12:08

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر محمدحسین
مقدم
    محمدحسین مقدممهمان
    2023-02-22 17:28

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر شهرام
مهدوی
    شهرام مهدویمهمان
    2023-02-18 11:00

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر اصغر
عبدی
    اصغر عبدیمهمان
    2023-02-15 16:36

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر محمود
صالحی
    محمود صالحیمهمان
    2023-02-09 13:12

    چرا اینقد کم؟