fal

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

7 دسامبر 2016

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه پنجشنبه 18 آذر 1395

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95,فال فردا 18 اذر 95,فال 18 اذر 95,فال روزانه 18 اذر 95,فال 18 اذر 1395, طالع بینی روزانه,فال روزانه

فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 95

فروردین:

توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می‌بینید بیان می‌کنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های که در یک آن شما را غرق خود می‌کنند، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید!

اردیبهشت:

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

خرداد:

فقط صرف داشتن مسئولیت‌های کاری دلیل نمی‌شود از لذت بردن چشم پوشی کنید. درحقیقت زمانی را برای تفریحی منظم و برنامه‌ریزی شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفریح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر این تفریح را دوست داشتید زیاده روی نکنید. برای خود برنامه‌ای تهیه کرده و طبق آن پیش بروید.

تیر:

امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

مرداد:

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

شهریور:

امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

مهر:

امروز هر فعالیتی که به نظر شما تفریح و سرگرمی‌باشد، شاید اسباب زحمت و دردسر باشد! عجیب اینکه شما بیشتر از آنکه در جستجوی لذت باشید، حتی در تفریحاتی که به کارتان ربطی ندارد شرکت می‌کنید. اما اگر فقط قصد تحرک و فعالیت داشته باشید اتفاق بدی نخواهد افتاد. فقط به دوستانتان اجازه ندهید شما را مجبور به انجام دادن کاری بکنند که دوست ندارید. اگر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید آنها نیز شما را درک خواهند کرد.

آبان:

خیال بافی‌های شما ممکن است امروز گردشی پرماجرا برای‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند که دراین گردش کلی تفریح کنید اما این نباید باعث شود که آنها را درست و واقعی بپندارید. مشکل شما این است که اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید که احساس کنید این تقدیر شماست و ممکن است هر چیزی که جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می‌توانید از چیزی که درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی که وجود خارجی ندارد.

آذر:

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

دی:

امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

بهمن:

برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.

اسفند:

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر سجاد
مرتضوی
    سجاد مرتضویمهمان
    2024-01-30 08:27

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر محمدحسن
شاکری
    محمدحسن شاکریمهمان
    2024-01-21 02:45

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر ناصر
فرهادی
    ناصر فرهادیمهمان
    2023-12-31 09:00

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر سعید
داوودی
    سعید داوودیمهمان
    2023-12-22 07:18

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر مسعود
نظری
    مسعود نظریمهمان
    2023-12-07 16:27

    Awli bood

  • آواتار کاربر علی اصغر
جعفری
    علی اصغر جعفریمهمان
    2023-09-29 15:54

    متشکرم

  • آواتار کاربر عباسعلی
شیرازی
    عباسعلی شیرازیمهمان
    2023-09-10 17:27

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر مرتضی
نقدی
    مرتضی نقدیمهمان
    2023-08-26 11:36

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر میلاد
ساعی
    میلاد ساعیمهمان
    2023-07-15 06:00

    دستخوش

  • آواتار کاربر علیرضا
تابش
    علیرضا تابشمهمان
    2023-06-11 17:00

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر منصور
تابش
    منصور تابشمهمان
    2023-05-24 16:00

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر فرهاد
رستمی
    فرهاد رستمیمهمان
    2023-04-21 04:36

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر ابوالقاسم
حجتی
    ابوالقاسم حجتیمهمان
    2023-03-18 20:27

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر جواد
عبدی
    جواد عبدیمهمان
    2023-02-23 19:20

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر یوسف
خوش نیت
    یوسف خوش نیتمهمان
    2023-02-20 15:16

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر سیدحسین مختاری
    سیدحسین مختاریمهمان
    2023-02-15 06:32

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر ابراهیم
باستانی
    ابراهیم باستانیمهمان
    2023-02-07 18:48

    با اجازتون بازنشر شد