امروز یک پست حرفه ای به اسم clash of clans hack نسخه هک شده کلش اف کلنز رو بصورت رایگان قرار داده ایم.در این پست تمامی سرور های پرسرعت هک شده کلش اف کلنز رو انتخاب و آماده کرده ایم که میتوانید این نسخه هارو با لینک مستقیم از سایت بست فور گیم دریافت کنید.این بازی ها بدون هیچ مشکلی در گوشی اندروید شما به راحتی نصب و اجرا میشوند.در این نسخه ها جم و منابع شما بی نهایت میباشد به راحتی قبیله خود را با جم نامحدود در مدت زمان کمی بسازید و از نسخه هک شده کلش اف کلنز لذت ببرید.

برخی از ویژگی های نسخه هک شده کلش اف کلنز :

  • در این نسخه جم و منابع بازی بی نهایت و کاملا نامحدود میباشد یعنی هرچقدرم از جم خود استفاده کنید تموم نمی شود.این بازی ها هیچ آسیبی بر نسخه اصلی کلش اف کلنز نمیرساند کاملا جدا نصب و اجرا میشوند.
  • در این نسخه های هک شده امکان اتک مولتی پلیر و سینگل گوبلین بصورت آنلاین وجود دارد از این نسخه ها همه ی کلش بازان جهان استفاده میکنند.
  • سرباز های خود را لول آپ کنید و با ساخت نقشه دلخواه یک دهکده حرفه ای برای خودتون بسازید.
  • در این نسخه ها شما میتوانید بهترین استراتژی هارو تمرین و تجربه خود را بیشتر کنید.

این ویژگی ها برخی از امکانات نسخه های هک شده میباشد که با دانلود این بازی ها میتوانید همزمان چندتا کلش اف کلنز بصورت یک جا در گوشی خود بازی کنید.

در تصویر بالا هم که مشاهده میکنید این نسخه ها کاملا تست شده و اولین بار در ایران بصورت رایگان از سایت بست فور گیم برای دانلود قرار داده شده است.همچنین این نسخه ها هم مثل بازی کلش اف کلنز قابلیت آپدیت رو دارند نسخه های جدید هک شده رو همیشه از این پست دانلود و نصب کنید.

مهم : این نسخه ها هیچ احتیاجی به روت و یا یک برنامه خاص دیگری نیاز ندارند و همچنین بدون اینکه نسخه اصلی کلش اف کلنز رو حذف کنید این نسخه ها به راحتی و کنار نسخه اصلی نصب میشوند.

توجه کنید که این نسخه ها سرور اختصاصی دارند و مثل سرور اصلی کلش اف کلنز از سرعت بیشتری برخوردار نیستند بخاطر همین بعضی وقتی در صورت افلاین شدن سرور ها نمیتوانید وارد بازی شوید اگر بعد دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز قسمت لودینگ پر نشد پس وضعیت سرور همون نسخه و ای پی سرور هارو از اینجا نگاه کنید و در موقع Online بودن بنر وضعیت وارد بازی شوید.

همه ی این نسخه ها در اندروید بالای ۴ به راحتی نصب میشوند و سازگاری کامل با خیلی از گوشی های اندروید ۵ رو هم دارند در صورت هرگونه مشکل در همین پست نظر بدید تا رسیدگی کنیم و مشکل شمارو برطرف کنیم.

بعضی از نسخه های زیر قدیمی میباشد و ویژگی های قدیمی کلش اف کلنز هم در آنها موجود میباشد و بیشتر این هک ها هم قابلیت سیو و حتی ساخت تاون هال ۱۱ و ویژگی های جدید کلش اف کلنز رو دارند.

در حال حاظر جدیدترین ورژن این بازی ها ۸٫۳۳۲٫۱۶ میباشد و قدیمی ترین ورژن این نسخه ها ۷٫۲۰۰٫۱۲ که فقط دوتا از نسخه ها ورژن قدیمی میباشد بقیه نسخه ها همشون ورژن جدید میباشد.

آپدیت جدید بیشتر نسخه های هک شده برای اولین بار سطح وب قرار داده شد که در این نسخه ها سرباز جدید miner و Baby dragon و زبان فارسی و ویژگی های دیگر نسخه خرداد ماه کلش اف کلنز هم موجود میباشد.

در تاریخ ۲۲ مرداد ماه آپدیت های جدید سرور های معروف و پرسرعت اف اچ ایکس fhx برای اولین بار در سطح وب قرار داده شد کسایی که قبلا از این سرور ها استفاده میکردند لطفا دوباره دانلود و در گوشی خود نصب کنند.

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز :
دانلود نسخه Fhx Sg 8.332.16 آپدیت جدید

دانلود نسخهکلش اف سولز clash of souls

دانلود نسخه اف اچ ایکس ۸٫۳۳۲٫۱۶fhx simulation update new آپدیت جدید

دانلود نسخه clash the gems

دانلود سرور کلش اف هکس وان هکس clash of hax one hax

دانلود نسخه atland

دانلود نسخه دارک اف سولز Dark of souls sever 3

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف مجیک clash of magic s1

دانلود سرور دوم نسخه clash of magic 2

دانلود سرور دوم کلش دی جم clash the gems s2

دانلود سرور clash of phoenix

دانلود نسخه clash of jean

دانلود نسخه cocbuilder

دانلود نسخه هک شده گاد اف جم god of gem

دانلود نسخهsmart clash

دانلود نسخه مود شده clash of light

دانلود نسخه Clash of light s2

دانلود نسخه clash of jean 8.332.9

دانلود رایگان نسخه هک شده ایرانی clash of iran

دانلود نسخه اف اچ ایکس Fhx A

دانلود سرور کاش فور کلش Cash for clash

دانلود نسخه هک شده teamcraycray

دانلود نسخه Clash of Barbarians

دانلود سرور گوبلین لند GobelinLand v8

دانلود نسخه کلش اف کلنز فارسی clash of persian

دانلود نسخه gems and more gems

دانلود نسخه plenix server

دانلود نسخه fhx clash of clans آپدیت جدید

دانلود نسخه fhx b

دانلود سرور سایت بست فور گیم best clash of clans

حجم فایل ها : ۶۰ مگابایت

بیشتر این نسخه ها اولین بار از سایت بست فور گیم عرضه شده است که لینک بعضی از نسخه ها رو به زودی قرار میدیم.همچنین این نسخه هارو به زودی برای ios آیفون هم قرار میدیم.

رفع مشکلات کاربران

بعضی مشکلات در این نسخه ها وجود دارد که بیشتر از کاربران به این مشکلات بر میخورند مشکل اولی شلوغ بودن سرور میباشد دقت کنید جای این سرور ها محدود میباشد یعنی مثال اگر ۲۰ هزار نفر وارد بازی شود سرور اون نسخه شلوغ میشود و در این موقع هم شما نمیتوانید وارد بازی بشید در صورت بروز این مشکل چند بار وارد بازی بشید تا یکی از نفرات از سرور در بیاد و شما بجای اون وارد بازی شوید.

مشکل دومی هم اررور شما تحریم شده اید میباشد که این مشکل در نسخه Fhx بیشتر دیده میشود که اگر از طرف ادمین سرور شما بن شده باشید این اررور برای شما ارسال میشود ولی نیازی نیست نگران باشید چون فقط برای مدت کمی شمارو از سرور بن میکنند و برای رفع زودتر این مشکل میتوانید وارد قسمت تنظیمات شده و به مسیر مدیریت برنامه ها بروید و نسخه ای که این اررور رو میده رو پیدا کرده و روش کلیک بزنید و در صفحه جدید باز شده روی پاک کردن داده ها و یا Clear data کلیک کنید بعد بازی رو اجرا کنید.