fal

فال روزانه یکشنبه 1 اسفند 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

2 دسامبر 2017

فال روز یکشنبه 1 اسفند 95

فال روزانه یکشنبه 1 اسفند 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه یکشنبه 1 اسفند 1395

فال روزانه یکشنبه 1 یهمن 95,فال فردا 1 اسفند 95 ,فال 1 اسفند 95,فال روزانه 1 اسفند 95,فال روزانه 95/11/1,فال 1 اسفند 95, طالع بینی روزانه یکشنبه 1 یهمن 95,فال روزانه 1 اسفند 95,فال امروز یکشنبه 1 یهمن 95 ,فال روزانه ماه تولد 1 اسفند 95, فال روز 1 اسفند 95,فال روز 95/12/1,فال روز 1 اسفند 95,فال روز یکشنبه 95/12/1,

فال روز یکشنبه 1 اسفند 95

فروردین:

حالا كه ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌كنند. شما شك دارید كه آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی كه سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر كنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

اردیبهشت:

شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

خرداد:

امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید.

تیر:

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

مرداد:

اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.

شهریور:

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

مهر:

ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی كردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌كند كه واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته كرده و به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید كه چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینكه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.

آبان:

امروز وقتی كه شما به خاطرات دوران كودكی خود فكر می‌كنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراكه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یك روی سكه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌كنید این قسمت‌های گمشده را پر كنید، می‌فهمید كه تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینكه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت كننده خارج كرده و به زمان حال برگردید.

آذر:

نقش هدایت كننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید كه چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممكن است آنها با نظرت شما مخالفت كنند. در حالیكه سعی می‌كنید هركسی را متقاعد كنید كه شما درست می‌گویید، استفاده كردن از منطق اصلاً كارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همكارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را كشف كنند.

دی:

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز كه نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌كند، شما این لیاقت و كاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید كه ازش خوشتان بیاید، فكر می‌كنید كه شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را كه با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران كه نیازی نیز بهشان ندارید تمام كنید. اگر هنوز شما فكر می‌كنید كه تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر كرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را كه می‌خواستید بخرید.

بهمن:

شما فكر می‌كنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌كنید، اما امكان دارد یك نفر گفته های شما را كاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار كردن زمانی با مشكل مواجه می‌شود كه احساسات آنقدر قوی باشند كه زبان از صحبت كردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت كردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید كه آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

اسفند:

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید كه سعی می‌كنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده كنید. اما این كاری كه می‌كنید اصلاً كار درستی نیست. چرا كه پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینكه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امكان بهش نشان دهید كه هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر مجید
کشاورز
    مجید کشاورزمهمان
    2023-12-25 12:36

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر علیرضا
رشیدی
    علیرضا رشیدیمهمان
    2023-11-06 19:36

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر بهرام
حیدری
    بهرام حیدریمهمان
    2023-10-22 04:27

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر هادی
اشکان
    هادی اشکانمهمان
    2023-10-20 00:36

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر یعقوب
دهقان
    یعقوب دهقانمهمان
    2023-10-11 07:27

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر عباسعلی
بردبار
    عباسعلی بردبارمهمان
    2023-09-20 02:54

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر صادق
فاطمی
    صادق فاطمیمهمان
    2023-08-09 14:45

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر رمضان
قهرمانی
    رمضان قهرمانیمهمان
    2023-06-14 06:00

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر حامد
جوادی
    حامد جوادیمهمان
    2023-06-11 06:27

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر رضا
حاتمی
    رضا حاتمیمهمان
    2023-05-14 06:09

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر سجاد
موسوی
    سجاد موسویمهمان
    2023-05-02 22:18

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر حامد
کیان
    حامد کیانمهمان
    2023-04-22 09:45

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر مرتضی
روحانی
    مرتضی روحانیمهمان
    2023-02-17 14:16

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر غلامعلی
خسروی
    غلامعلی خسرویمهمان
    2023-02-13 01:52

    دستخوش

  • آواتار کاربر ابوالفضل
اسماعیلی
    ابوالفضل اسماعیلیمهمان
    2023-02-06 15:52

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر اسماعیل
آقایی
    اسماعیل آقاییمهمان
    2023-02-06 01:52

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر صادق
کمالی
    صادق کمالیمهمان
    2023-02-03 12:08

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر دستغیب
    دستغیبمهمان
    2023-02-02 15:12

    مرسی