دانلود فیلم سگ بند خرید

دانلود فیلم سگ بند

4.2/10 45
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 97 دقیقه

دانلود فیلم سگ بند با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم سگ بند با سرعت بالا و کم حجم

دانلود فیلم سگ بند

ستارگان :

امیر جعفری ، بهرام افشاری ، نازنین بیاتی ، سیروس گرجستانی ، بهاره کیان افشار ، مهران احمدی و…

خلاصه داستان :

هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود…. رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم کمدی سگ بند با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل،و تماشای آن دعوت می‌نماید.

 

درباره فیلم سگ بند:

فیلم سینمایی سگ بند فیلمی کمدی، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی مهران احمدی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1400 نیز اکران شد؛ فیلمنامه فیلم سگ بند را حمید اکبری خامنه به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز محمدحسین قاسمی بر عهده داشته‌‌ است؛ سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از فیلم مصادره است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد؛ جالب است بدانید نام سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است؛ فیلم سگ بند در فضایی متفاوت و کمدی با رویکردهای اجتماعی روایت می‌شود و درباره دوستانی است که از هم جدا شده‌اند و هر کدام سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد؛ اما دست روزگار دوباره آن‌ها را دورهم جمع می‌کند تا گروه سگ‌بند را زنده کنند؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود»؛ فیلم سینمایی سگ بند در تهران فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن نیز در کشور ارمنستان بوده است که به مدت شش ماه به طول انجامید؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر موفق شد نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود؛

تاریخ اکران فیلم سگ بند :

احتمالا نوروز 1401

تاریخ پخش و دانلود فیلم سگ بند

به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم سگ بند و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: مسعود زمانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: آناهید روستا، عکاس: طاها آبیار، مدیر تدارکات: علیرضا اصلانی، تدوین: حمید نجفی راد، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، سرمایه‌گذار: سعید خادمی، جانشین تهیه: محمدحسین انصاری، روابط عمومى: ادریس رفیع.

 

نقد فیلم سگ بند

این روزها تنها ژانری که در سینمای ایران می‌فروشد، ژانر کمدی است. تهیه‌کنندگان و کارگردانان و حتی فیلم‌نامه‌نویسان ژانر کمدی در ایران هم پذیرفته‌اند که اقبال عمومی نسبت به کمدی‌های معنادار و طعنه‌آمیز چندان زیاد نیست و البته که احتمال برخورد با کمدی‌های تند و تیز هم وجود دارد. بنابراین بیشتر فیلم‌های کمدی این روزهای سینمای ایران را عناوین تهی، فاقد چارچوب داستانی و واقعا مضحک تشکیل می‌دهند که تماشای یک‌باره آن‌ها برای تماشاگران ریزبین سینمای ایران و جهان هم ممکن نیست.

فیلم سگ بند به عنوان دومین فیلم بلند مهران احمدی تلاش می‌کند تا از این فضای مسموم فاصله بگیرد. در شرایطی که بیشتر فیلم‌های کمدی سینمای ایران در سال‌های اخیر عناوینی بودند که بیشتر شبیه به ویدیوهای چنددقیقه‌ای اینستاگرامی به نظر می‌رسیدند، فیلم مهران احمدی تلاش می‌کند تا کمدی متفاوتی به مخاطب عرضه کند و الحق و الانصاف هم که در رسیدن به این هدف واقعا موفق ظاهر می‌شود.

e1646114634174

هنرنمایی‌ها در فیلم سگ بند به شکل تحسین‌برانگیزی چندین سطح از سایر عناوین سینمای کمدی ایران بالاتر قرار می‌گیرد. دلیل این دستاورد را باید در شخصیت‌پردازی و موقعیت‌سازی فیلم‌نامه جستجو کرد که تلاش می‌کند تا شخصیت‌هایش را در موضع ضعف قرار ندهد. اگرچه در راه رسیدن به این هدف گاهی هم شکست می‌خورد اما فیلم‌نامه فیلم سگ بند نقطه در مقایسه با بیشتر فیلم‌های کمدی چند سال اخیر سینمای ایران کیفیت بهتری دارد.

از سوی دیگر، شوخی‌های فیلم جدید مهران احمدی عاری از شوخی‌های زشت جنسیت‌زده و طعنه‌های سیاسی چندش‌آور است و همین مسئله به موفقیت بیشتر فیلم سگ بند کمک می‌کند. فیلم به شکل وفادارانه‌ای به درام خود تکیه می‌کند و تا آخرین لحظات می‌جنگد تا به داستان خود وفادار بماند. به عبارت دیگر، فیلم سگ بند به شدت تلاش می‌کند تا عنوانی متفاوت در این روزهای سینمای ایران باشد و در رسیدن به این هدف هم موفق ظاهر می‌شود.

 

  • 11 می 2023
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر افاقه
توکلی
    افاقه توکلیمهمان
    2024-03-20 17:49

    سلام. ببخشید اگه میشه زیر نویس انگلیسی مطابق با کیفیت بلوری 720 پی هم قرار بدید. ممنون

  • آواتار کاربر ملك حسين
عبدالهی
    ملك حسين عبدالهیمهمان
    2024-01-30 07:49

    والا ممنون

  • آواتار کاربر شهرام
عرب
    شهرام عربمهمان
    2023-12-07 00:07

    فیلم واسه ۴۰ سال پیشه😐😐😐

  • آواتار کاربر آزاده
فلاح
    آزاده فلاحمهمان
    2023-05-22 10:28

    سلام خواهش می‌کنم این مورد رو به ایمیل من پاسخ بدید
    خیلی ممنون میشم
    آیا این دست مستندها که زحمت می‌کشید قرار می‌دید کامل و بدون حذفیات هستند؟

  • آواتار کاربر سيدنورالدين
جوادی
    سيدنورالدين جوادیمهمان
    2023-04-02 15:14

    سلام به همگی
    واقعا فیلم به این خوبی
    چرا فیلم عای ایرانس اخرش بی معنی میشه
    واقعا نمیشه اصلا قبول کرد هیچیک از فیلم های ایرانی اخرشون معلوم نمیشه.

  • آواتار کاربر احترام سادات
مهرابی
    احترام سادات مهرابیمهمان
    2023-02-14 05:20

    آب دوغ خیاری

  • آواتار کاربر امیر
رضوانی
    امیر رضوانیمهمان
    2023-01-28 09:48

    سلام من فیلم سگ بند کیفیت اصلی دارم هرکی خواست بگه براش بفرستم

    • آواتار کاربر ریبین خاکی
      ریبین خاکیمهمان
      2023-07-27 19:40

      من می خوام بهم بده اون فیلم رو