دانلود فیلم انفرادی خرید

دانلود فیلم انفرادی

ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :فیلم انفرادی داستان مردی بنام (با بازی مهدی هاشمی) را روایت می‌کند که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند؛ حال او از دوست دوران جوانی خود (با بازی رضا عطاران) و همکارش (با بازی احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند، متوجه می‌شوند باید کار جدیدی انجام دهند. در این میان آن‌ها اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند که…

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم انفرادی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

    دانلود فیلم انفرادی کامل و رایگان 

    دانلود فیلم انفرادی

    خلاصه داستان :

    فیلم انفرادی داستان مردی بنام (با بازی مهدی هاشمی) را روایت می‌کند که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند؛ حال او از دوست دوران جوانی خود (با بازی رضا عطاران) و همکارش (با بازی احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند، متوجه می‌شوند باید کار جدیدی انجام دهند. در این میان آن‌ها اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند که … رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم انفرادی کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۱  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    ستارگان :

    مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی، مهدی فقیه و…

    دانلود فیلم انفرادی

     درباره فیلم انفرادی

    فیلم سینمایی انفرادی فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی سید مسعود اطیابی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1401 منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم انفرادی را حمزه صالحی به رشته تحریر درآورده‌ و تهیه‌کنندگی آن را نیز سید ابراهیم عامریان بر عهده داشته‌‌ است؛ انفرادی بعد از دینامیت، دومین فیلم سینمایی است که با همکاری مشترک سید مسعود اطیابی و سید ابراهیم عامریان که تازه ترین اثر آن فیلم فسیل می باشد، تهیه‌کننده سینما، متقاضی حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر شده بود؛ فیلم سینمایی انفرادی در شهرستان لواسان فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن نیز در تهران بوده است که به مدت سه ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود اطیابی موضوع آن بر پایه دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه با رویکردی کمدی است؛ «انفرادی» داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند؛ او در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد؛ در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و همین امر آن‌ها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند؛ مسعود اطیابی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگویی گفته است: فیلم سینمایی انفرادی آماده نمایش شده است و بعد از باز شدن مجدد سینماها اکران عمومی خواهد شد؛ وی درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی چنین گفت: این شکل اکران برای فیلم‌هایی که شاید در گیشه مخاطب چندانی نداشته باشند، اتفاق خوبی است اما برای فیلم‌های پرمخاطب مناسب نیست؛ برای همین «انفرادی» را اکران آنلاین نخواهیم کرد و منتظر بازگشایی سینماها خواهیم ماند؛ سید مسعود اطیابی متولد 1343 گلپایگان، فارغ التحصیل دوره مدیریت تولید از مؤسسه آموزش عالی سوره است؛ اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه‌های جنگ آغاز کرد؛ از فیلم‌های سینمایی ساخته شده توسط وی می‌توان به مصائب دوشیزه، خروس جنگی، برج آرام و ماه گرفتگی اشاره کرد؛

    دانلود فیلم انفرادی

    تاریخ پخش و دانلود فیلم انفرادی

    به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم انفرادی کامل رایگان و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

    نقد فیلم انفرادی

    فیلم انفرادی قرار است که گیشه را بترکاند، اصلا با همین فرضیه اکران شده و در طول این فیلم کمدی هم دو سه ماشین (از نوع درب و داغان) در آن ترکانده می‌شود و برای فیلم هزینه شده چرا که سازندگان به فروش ده‌ها میلیارد تومانی آن ایمان دارند. فیلم بازگشت رضا عطاران است به سینما آن هم پس از دو سه سال و کارگردانش هم همانی است که «دینامیت» را ساخت و در ایام کرونا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ ایران را برای خودش رقم زد. همه این‌ها در پشت پرده اسم فیلم انفرادی قرار دارد و تماشاگر زمانی که این اثر سینمایی را می‌بیند، احتمالا به خودش لعنت می‌فرستد و می‌گوید: «این چه مهملی بود که من دیدم!» فیلم انفرادی مهمل، بی‌معنا و افتضاح است.

    دانلود فیلم انفرادی
    این دو خط بالا فیلمنامه فیلم انفرادی را تشکیل می‌دهد، البته اگر بتوان نام فیلمنامه روی آن گذاشت چرا که پایه‌های این فیلمنامه کاملا روی آب چیده شده است. ما سه شخصیت داریم که یکی از یکی مسخره‌تر هستند و قرار است آنها را طی خلاف‌هایی که می‌کنند تا بلکه به زندان بیفتند، پیگیری کنیم. آنها پارتی می‌روند، دزدی می‌کنند، آب بازی در پارک می‌کنند و بانک هم می‌زنند و چند کار دیگر. در این صحنه‌های مثلا ممنوعه هم قرار است که ما به لوده بازی سه شخصیت اول اصلی فیلم بخندیم. وقتی از واژه «لوده بازی» استفاده می‌کنم واقعا معنایش «لوده بازی» است.

    زمانی عطاران کار طنز انجام می‌داد و جنس کمدی‌اش را می‌شد با اندکی اغماض ستایش کرد. عطاران اندک اندک به مسیر لوده بازی کشیده شد و شخصا مرا یاد آدام سندلر در سینمای جهان می‌اندازد. سندلر هم سعی کرد فیلم‌های جدی بازی کند و خودش را بهتر بشناساند اما در نهایت دید که تماشاگران از او همان لوده‌ای را می‌خواهند که در برخی فیلم‌هایش وجود دارد و در نهایت هم بیشتر در همان کالبد باقی ماند. عطاران هم به همین وضع دچار شده و تصمیم گرفته به سیم آخر بزند. او در «انفرادی» رسما یک جور کمدی به اصطلاح شانه تخم مرغی را بازی می‌کند، یعنی در فیلمی ظاهر شده که نهایتا به درد سینمای خانگی بخورد و نقش آفرینی او هم هیچ بهره‌ای از هنرمند بودن ندارد.

    دانلود فیلم انفرادی

    در کنار عطاران مهدی هاشمی را داریم که بدترین بازی عمر کارنامه هنری خودش را ارائه می‌دهد، او حتی از نقش آفرینی‌اش در تگزاس ۲ که یک عقبگرد حسابی بود فراتر رفته و حالا رسما جلوی دوربین مسخره بازی در می‌آورد. احمد مهرانفر سعی کرده کمی متفاوت بازی کند و در نهایت گیر منجلاب فیلمی افتاده که به زور دنبال خنداندن تماشاگر است.

    در واقع فیلم انفرادی خواسته یک کمدی اکشن باشد، چیزی که مثلا رامبد جوان با قانون مورفی دنبال آن رفت و باز توانست در خلق صحنه‌های اکشن راضی کننده باشد. فیلم انفرادی اما سکانس‌های اکشنی دارد که با جلوه‌های ویژه بسیار مضحک و طراحی صحنه بسیار بدی همراه است. تک تک سکانس‌های اکشن فیلم بیشتر شبیه به آبروریزی است تا یک صحنه نفس گیر و تلاشی که برای خلق این صحنه‌ها انجام شده کاملا هدر رفته است. به زودی امکان دانلود فیلم انفرادی در رسانه تفریحی سنتر فعال خواهد شد.

    انفرادی می‌خواهد یک کمدی اجتماعی باشد و به مسائلی چون روحانیت، موسسات اعتباری و مالی، وضعیت قوانین قضایی کشور و سیستم فاسد در نیروهای پلیس و…. هم ورود پیدا می‌کند اما مساله اینجاست که نمایش این موارد فقط برای ژست آن است. کارگردان مثل مسافران تاکسی خطی می‌ماند که شروع به تفسیر وضعیت سیاسی اجتماعی روز می‌کنند، مواردی را می‌گوید که مثل روز روشن است (و البته برخی مثل آب بازی جوانان در پارک‌ها به شدت کهنه و قدیمی است) و می‌خواهد از این موضوعات مثلا انتقاد کند. طنز انتقادی فیلم انفرادی بیشتر شبیه به یک جوک بی‌مزه است که واقعا نمی‌توان به آن به عنوان یک طنز عمیق نگاه کرد.

    فیلم «انفرادی» مانند ساخته های قبلی مسعود اطیابی، یک فرمول تکراری دارد که برگ برنده این فیلمساز در سال های اخیر بوده و آن لوده بازی حداکثری در طول فیلم است تا تماشاگر به هر قیمتی بخندد. در این جا البته فیلمساز سعی کرده با اشاره به برخی از تجربیات تلخ اجتماعی مانند آب بازی در پارک و دستگیری عوامل آن، از آب گل آلود ماهی بگیرد و خود را منتقد این جریان معرفی کند اما مانند تمام کمدی های سطحی چند سال اخیر، صرفاً از یک اشاره (که آن هم با تعارف کامل و رعایت ریزترین حساسیت های نهادهای دولتی و غیردولتی لحاظ شده) فراتر نمی رود و به بی خاصیت ترین شکل ممکن مطرح می شود.

    نتیجه این فستیوال ابتذال فیلم «انفرادی» است. فیلمی که به سختی می توان دو خط فیلمنامه در آن یافت و تمام و کمال براساس ادا و اطوار بازیگران و کنایه های جنسی که در فضای مجازی شنیده می شود بنا شده است. به طور واضح می توان گفت، «انفرادی» یک نسخه عقیم شده از شوخی های فضای مجازی است که در این جا از میزان نافذ بودنشان کاسته شده و هویت مبتذل اصلیشان در قالب یک ابتذال جدید به مخاطب ارائه شده است. در «انفرادی» اتفاقات منطق مشخصی ندارند. گاه فیلمساز به سراغ «عصر جدید» چاپلین می رود و از آن الگو می گیرد و گاهی هم نیم نگاهی به فیلم «شوخی با دیک و جین» با بازی جیم کری داشته است. «انفرادی» آش شله قلمکاری است که پیکره آن براساس ایده فیلم های دیگر بنا شده و ابتذال هم به آن اضافه شده است تا تحت عنوان «فیلم سینمایی» به سالن های سینما راه پیدا کند.

    دانلود فیلم انفرادی

    در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم انفرادی کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

    • 28 مارس 2023
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر شرف نساء
رفیعی
      شرف نساء رفیعیمهمان
      2024-01-31 21:07

      روح واقعي فيلمي بسيار زيبا و پر محتوا👌🏼

    • آواتار کاربر شيرالله
سبزواری
      شيرالله سبزواریمهمان
      2023-12-09 02:07

      اینایی که نوشتن فیلم قشنگ و خنده داری بود دقیقا کجای این فیلم قشنگ و خنده دار بود یه فیلم لوس و پر از لودگی از عطاران.

    • آواتار کاربر صدف
مجیدی
      صدف مجیدیمهمان
      2023-06-02 16:49

      فیلم قشنگ و خنده داریه ارزش دیدن داره ?

    • آواتار کاربر ميرابراهيم
زنگنه
      ميرابراهيم زنگنهمهمان
      2023-05-31 01:14

      سلام قسمت های بعدی لطفآ بگذارید ممنون

    • آواتار کاربر ارميا
خوش نیت
      ارميا خوش نیتمهمان
      2023-04-20 02:42

      سلام.الان هرجا میزنی پژمان جمشیدی هست?پژمان سینما پژمان نمایش خانگی پژمان تبلیغ پژمان همه جا?

    • آواتار کاربر مه تاب
براتی
      مه تاب براتیمهمان
      2023-03-15 01:56

      چرا هرجا میزنی نمیتونی دانلود کنی

    • آواتار کاربر علي پناه
کلانتری
      علي پناه کلانتریمهمان
      2023-03-08 09:14

      علافید!

    • آواتار کاربر ياسر
ایزدی
      ياسر ایزدیمهمان
      2023-02-22 15:00

      والا از نظر ظاهری که خوبه

    • آواتار کاربر وليمحمد
نقدی
      وليمحمد نقدیمهمان
      2023-02-13 01:04

      یارو میره توو کره ماه خونه میسازه ما هنوز توو دانلود فیلم موندیم😀عجب سایتهای خوبو قوی داریم.

    • آواتار کاربر تاج بي بي
انصاری
      تاج بي بي انصاریمهمان
      2023-02-12 11:48

      خداوکیلی عالی بود، سینما دیدم حرف نداشت، حتما ببینید

    • آواتار کاربر امجد
کرمانی
      امجد کرمانیمهمان
      2023-02-06 23:08

      عاليه

    • آواتار کاربر سوري
فلاح
      سوري فلاحمهمان
      2023-02-05 21:20

      فیلم قشنگ و خنده داریه ارزش دیدن داره 👍

    • آواتار کاربر كرامت
رهنما
      كرامت رهنمامهمان
      2023-02-01 20:48

      رضاعطاران یه آدم دو رو و نون به نرخ روز میخوره،اگه کارش درست بود ،مثل اکثر هنرپیشه ها،یه پیام راجع به اوضاع مملکت و مردم میزاشت،این گمترین کار بود،ولی حایه نداشت،معلوم شد خیلی لانتوری و بی وجوده،مثل خیلیای دیگه،امین حیایی،پرویز پرستویی،عرب نیا،رامبد جوان،امیر جعفری،صالحی،شفیعی جم،احسان علیخانی،محسن تنابنده،مهرانفر،مهران غفوریان،یوسف تیموری، و …..خیلیای دیگه که هیچ وقت از حافظه جمعی ایرانیا پاک نمیشه

    • آواتار کاربر هيراد
حسین زاده
      هيراد حسین زادهمهمان
      2023-01-30 15:32

      عالی وبا کیفیت

    • آواتار کاربر رحیم
توکلی
      رحیم توکلیمهمان
      2023-01-26 06:05

      سلام قسمت های بعدی چی شد پس ؟ طفآ بگذارید

    • آواتار کاربر اصغر
      اصغرمهمان
      2022-07-31 21:01

      عالی