دانلود فیلم لباس شخصی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم به زودی

دانلود فیلم لباس شخصی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :بهترین حربه برای ضربه, دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی ها بیشتر شک کن!

[ratemypost]
باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم لباس شخصی

    دانلود فیلم لباس شخصی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

     دانلود فیلم لباس شخصی با لینک مستقیم

    خلاصه داستان :

    بهترین حربه برای ضربه, دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی ها بیشتر شک کن! … . رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم لباس شخصی با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    ستارگان :

    مهدی نصرتی , توماج دانش بهزادی , مجید پتکی , میلاد افواج , عماد درویشی , نجلا نظریان , علی فرهاد زاده , مهیار شاپوری , احمد لشینی , کیوان محمود نژاد , شهاب بهرامی , روزبه رئوفی , ماه‌منیر بیطاری و…

    درباره فیلم لباس شخصی

    ویر برداری فیلم سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد در نیمه‌ی راه به زندان قزلحصار رسید. جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج برای حضور در جشنواره فیلم فجر این روزها فیلمبرداری خود را در لوکیشینهای مختلف سپری میکند. در خلاصه داستان لباس شخصی آمده است: بهترین حربه برای ضربه, دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصی‌ها بیشتر شک کن! عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امیرعباس ربیعی, تهیه‌کننده: حبیب والی نژاد, بازیگران: مهدی نصرتی, توماج دانشبهزادی, مجید پتکی, میلاد افواج, عماد درویشی, مهیار شاپوری, احمد لشینی, کیوان محمود نژاد, علی فرهاد زاده و ماه‌منیر بیطاری. مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی, مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی, مدیر برنامه‌ریزی: بهمن حسینی, تدوین: مهدی سعدی, مدیر تولید: منصور غضنفری, دستیار کارگردان: مهدی سلیمانی,منشی صحنه: سارا عبداللهی, طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی, طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج, جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری, جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان, عکاس: معین باقری, بدلکار: کیوان رضایی دستیار تولید: افشین رئوفی, مدیر تدارکات: بهرام دانایی, مشاور رسانه‌ای: مصطفی بیات.

    نقد و بررسی فیلم لباس شخصی

    لباس شخصی نخستین ساخته امیر عباس ربیعی که پیشتر فیلم های کوتاهی با درون مایه های سیاسی ساخته بود را می‌توان از پدیده ها و شگفتی‌های جشنواره سی و هشتم فیلم فجر به شمار آورد که در هیاهو و ازدحام فیلم ها ممکن است آنگونه که باید و شاید دیده نشود اما ربیعی نشان داد که اولین گام خود در فیلم سازی بلند را خیلی جدی و حرفه‌ای بر داشته است. لباس شخصی که در نگاه نخست به فیلم های محمد حسین مهدویان و به خصوص ماجرای نیمروز یک و دو شباهتهای ظاهری دارد, روایتی از فعالیت فریبکارانه و مزورانه حزب توده است که در میان انبوه اتفاقات تاریخ معاصر ایران و در سینمای ایران کمتر به آن پرداخته شده است.به طور کلی پتانسیل بالای تاریخ معاصراعم از فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه احزاب و گروههای مختلف در عنفوان پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند ایده و موضوع بسیار جذابی برای ساخت فیلم های های متعدد و تریلرهای جذاب سینمایی باشد. لباس شخصی همانند سرنوشت پر فراز و فرود حزب توده روایتی پیچیده اما جذاب از شناسایی و دستگیری سران این حزب را به تصویر می کشد. فیلمساز علاوه بر اینکه زمان زیادی روی تحقیق و نگارش فیلمنامه گذاشته, توانسته داستانی جذاب و نفس گیر با پرداخت سمپاتیک شخصیت های باورپذیر خلق کند که تماشاگر را از لحظه ابتدایی تا فینال فیلم لحظه‌ای رها نمیکند. ترکیب بازیگران جوان و تئاتری لباس شخصی از دیگر امتیازات فیلم محسوب می شود که با وجود استفاده از چهره‌های جوان و شناخته نشده, توانسته اند نقش های خود را به بهترین شکل ایفا کنند تا جایی که یکی از امتیازات فیلم بازی های یک دست و باورپذیر آن به حساب می آید این رویکرد بیش از هرچیز نشاندهنده اینست که نقش داستان و پرداخت فیلمنامه چقدر به حضور سلبریتی ها و چهره ها در موفقیت فیلم های سینمایی ارجحیت دارد. از نظر نگارنده امتیاز اصلی لباس شخصی فیلمنامه دقیق و پر جزئیات آن است که بدون شک به واسطه ماه ها و حتی سالها نگارش و بازنویسی و دقت نظر به وجود آمده است اتفاقی که در سینمای ایران به دلیل بی حوصلگی و یا بهره گیری از برخی کلیشه های رایج به ندرت انجام می شود اما تجربه نشان داده فیلمنامه خوب شرط اول برای ساخت فیلم خوب است و هرگاه فیلمنامه ئنویسان زمان و وسواس برای نوشتن فیلمنامه به خرج دادند نتیجه بدی برایشان به ارمغان نیامده است. تعلیق سینمایی که در لباس شخصی وجود دارد و تماشاگر را تا انتها پای فیلم نگه میدارد از شاخص ترین ویژگی های فیلمنامه لباس شخصی است که ربیعی در نخستین گام فیلمسازی موفق به ایجاد آن شده است.

    • 2 مارس 2022
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر اميراحمد
اسماعیلی
      اميراحمد اسماعیلیمهمان
      2024-03-20 15:35

      تفففف

    • آواتار کاربر بنت الهداء
شیرازی
      بنت الهداء شیرازیمهمان
      2023-07-04 18:21

      این فیلم ، بین فیلم های آبکی اخیر یکی از خوب ها بود.

    • آواتار کاربر سيدمحمدمبين
خوئینی ها
      سيدمحمدمبين خوئینی هامهمان
      2023-03-09 04:49

      فیلم سانسور شدستتتتتتتتتتتتتت

    • آواتار کاربر بهنوش
خسروی
      بهنوش خسرویمهمان
      2023-02-11 19:24

      ممنون از این که قسمتها رو خیلی زود آپلود میکنید.

    • آواتار کاربر نورجهان
رحمتی
      نورجهان رحمتیمهمان
      2023-02-04 23:52

      خو زنده بمان من با زنده موندنت مشکلی ندارم ??????

    • آواتار کاربر مجید
بهرامی
      مجید بهرامیمهمان
      2023-01-28 20:09

      از بین فیلمهای در حال پخش این فیلم بنظر من خیلی عالیه.حامد بهداد این نقششو خیلی دوست داشتم ??