aloodegi hava esfahan

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان دوشنبه 2 دی 98 | آیا فردا تعطیل است ؟

1 دسامبر 2020

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان دوشنبه 2 دی 98 | آیا فردا تعطیل است ؟

آیا دوشنبه 2 دی 98 مدارس استان اصفهان تعطیل است ؟

آیا مدارس و ادارات و بانک ها اصفهان دوشنبه 98/9/6 تعطیل است؟

خبر تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه 2 دی 98 به علت آلودگی هوا

آیا یکشنبه 10 آذر 98 مدارس اصفهان تعطیل است ؟

یکشنبه 1 دی 98 :

10:30 همه مقاطع تحصیلی شهر اصفهان تعطیل اعلام شده است

منصور شیشه فروش با اشاره به تشکیل کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان به دنبال تشدید حجم آلاینده‌ها در هوای اصفهان اظهار کرد: این جلسه به درخواست اداره کل هواشناسی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات این جلسه فردا و پس فردا مهدهای کودک و همه مقاطع تحصیلی شهر اصفهان تعطیل اعلام شده است، اضافه کرد: همچنین مدارس شهرستان‌های خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، زرین شهر، فلاورجان و مقاطع پیش دبستان و دبستان در کاشان تعطیل اعلام شد.

10:30 هوا همچنان ناسالم است

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز – یکشنبه یکم دی‌ماه با میانگین ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شد.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روز جمعه به سبب پایداری جوی و ریزش هوای سرد و خشک، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد؛ آلودگی هوا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

بر این اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۷۲، خیابان استانداری روی عدد ۱۶۱، خیابان پروین روی عدد ۱۵۲، خیابان دانشگاه روی عدد ۱۳۸، خیابان رودکی ۷۸ و بزرگراه خرازی روی عدد ۱۴۳ گزارش می شود.

شنبه 9 آذر 98 :

20:30 مدارس اصفهان و برخی شهرستانهای استان در روز یک شنبه تعطیل شد

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشارهبه افزایش قابل توجه غلظت آلاینده های جوی در ساعات پایانی امشب و از ایستگاه های سنجش آلاینده های هوا در شهر اصفهان و تثبیت این شرایط تا پایان روز یکشنبه اظهار داشت: با بررسی آخرین استخراجهای کیفیت وضعیت آلاینده ها توسط اداره کل محیط زیست دومین جلسه کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوا برگزار شد.

وی افزود: در اولین جلسه کارگروه شرایط آلودگی هوا اداره کل هواشناسی شاخص کیفیت هوا را ۶۴ اعلام کرد اما در ساعت ۱۰ امشب اعلام شد که این شاخص ها به ۱۵۰ رسیده و به صورت جهشی در حال افزایش است و تا فردا شب با پایداری مطلق هوا روبرو هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری دومین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در ساعت ده شب اعلام کرد: روز یک شنبه، دهم آذرماه تمام مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، مقاطع ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق زرین شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار، مبارکه و کاشان، شهر سگزی تعطیل است.

گفتنی است مدارس اصفهان و شهر های نام برده شده روز شنبه هم به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود.

08:30 احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روز یک شنبه نیز وجود دارد

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام پایداری جوی و سکون و پایداری هوا در طول دو هفته اخیر و انباشت آلاینده های جوی در کلان شهر اصفهان اظهار داشت: با تشکیل جلسه کارگروه شرایط آلودگی هوا، با بررسی نتایج استخراج شده و به منظور مدیریت و کنترل و جلوگیری از افزایش آلاینده های جوی و عدم مواجه گروه های حساس با آلودگی هوا روز شنبه، نهم آذرماه تمام مهدکودک ها، پیش دبستانی ها، مقاطع ابتدایی، در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق زرین شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار، مبارکه و شهر سگزی تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت هوای اصفهان در شرایط آلوده برای گروه های حساس است، تاکید کرد: با توجه به تداوم پایداری هوا امکان تعطیلی مدارس در روز یک شنبه نیز وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تعطیلی مدارس به منظور ماندن در منازل است و چنانچه ثابت شود که تعطیلی مدارس منجر به افزایش تردد شهروندان خواهد شد در تصمیمات مدیریت بحران تعطیلی منظور نخواهد شد، گفت: توصیه می شود که گروه های حساس و کودکان در داخل منزل بمانند و از تردد در فضای عمومی اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه ۲۰ ایستگاه سنجش آلاینده های سازمان محیط زیست در اصفهان فعال است و وضعیت هوا به اطلاع شهروندان رسیده می شود، تصریح کرد: میانگین آلاینده ها در روزهای آینده هم در وضعیت ناسالم خواهد بود و بنابراین ورزش درفضای باز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

وی افزود: ۲۵۰ کوره آجرپزی در سطح استان اصفهان به ویژه در مناطق شرق استان اصفهان و برخوار با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت تعطیل شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه اداره کل محیط زیست بر مصوبات جلسه کمیته اضطرار که با حضور آموزش و پرورش، شهرداری، هواشناسی، سازمان صمت، ورزش و جوانان، محیط زیست و پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی تشکیل شد نظارت دارد، ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی را متوقف خواهد کرد و نظارت خود را در محدوده ترافیکی افزایش خواهند داد.

وی با عنوان اینکه به شهرداری توصیه شد تا از برگ سوزی در محدوده ناژوان ممانعت به عمل آید، گفت: هر پدیده ای که منجر به آلودگی هوا می شود تحت کنترل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اعلام اینکه قرار است سازمان ورزش و جوانان و شهرداری از انجام ورزش های صبح گاهی در پارک ها و کوه صفه جلوگیری کنند، ابراز داشت: توصیه می شود افراد آسیب پذیر در محیط های بسته به فعالیت فیزیکی بپردازند.

وی با تاکید بر صرفه جویی بر مصرف گاز خانگی که یکی از عوامل تولیدکننده آلاینده هاست، عنوان کرد: شهروندان می توانند با مدیریت در مصرف گاز در جلوگیری از انتشار آلاینده های مصرفی از گاز طبیعی را کاهش دهند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه صنایع آلاینده در لیست محیط زیست تا آخر این هفته با کاهش فعالیت مواجه خواهند شد، بیان داشت: استمرار تامین سوخت یورو چهار در همه جایگاه های بنزین در اولویت قرار گرفته است و بسته های سلامت و آموزش هم از طریق مراکز بهداشت توزیع خواهد شد.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر سجاد
آذری
    سجاد آذریمهمان
    2023-10-24 16:36

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر علی اصغر
باستانی
    علی اصغر باستانیمهمان
    2023-09-25 23:45

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر جمشید
ذاکری
    جمشید ذاکریمهمان
    2023-09-12 11:00

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر حامد
کشاورز
    حامد کشاورزمهمان
    2023-09-10 19:09

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر عیسی
فرهادی
    عیسی فرهادیمهمان
    2023-08-11 00:09

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر صادق
کرمانی
    صادق کرمانیمهمان
    2023-08-04 08:54

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر حبیب
فرد
    حبیب فردمهمان
    2023-07-13 14:09

    با اجازتون بازنشر شد

  • آواتار کاربر ابراهیم
پارسا
    ابراهیم پارسامهمان
    2023-07-12 02:18

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر غلامرضا
باستانی
    غلامرضا باستانیمهمان
    2023-06-17 21:00

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر بهزاد
امینی
    بهزاد امینیمهمان
    2023-06-15 17:36

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر علی اکبر
صمدی
    علی اکبر صمدیمهمان
    2023-06-04 09:27

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر حبیب
امامی
    حبیب امامیمهمان
    2023-05-10 14:00

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر علی رضا
شریفیان
    علی رضا شریفیانمهمان
    2023-05-05 05:18

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر پرویز
جاوید
    پرویز جاویدمهمان
    2023-04-21 00:00

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر محمدجواد
بردبار
    محمدجواد بردبارمهمان
    2023-03-11 20:54

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر موسی
عظیمی
    موسی عظیمیمهمان
    2023-03-03 17:54

    احسنت عالی بود

  • آواتار کاربر پرویز
دستغیب
    پرویز دستغیبمهمان
    2023-02-20 09:36

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر سیدمحمد
عابدی
    سیدمحمد عابدیمهمان
    2023-02-13 18:00

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر سیدمحمد
ذولفقاری
    سیدمحمد ذولفقاریمهمان
    2023-02-07 05:40

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر جواد
ساعی
    جواد ساعیمهمان
    2023-01-30 04:24

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر مرتضی
فاظلی
    مرتضی فاظلیمهمان
    2023-01-29 07:00

    چرا اینقد زیاد؟