دانلود رایگان فیلم فروشنده رایگان

دانلود رایگان فیلم فروشنده

7.7/10 62k
ژانر : محصول :

خلاصه داستان :رعنا و عماد زن و شوهری جوان هستند در حال اجرای تئاتری بر اساس نمایشنامه مرگ فروشنده نوشته آرتور میلر میباشند. آنها به علت نشست زمین مجبور میشوند خانه خود را ترک کنند و به اصرار یکی از دوستانشان بنام بابک به خانه‌ای اسباب کشی میکنند که قبلاً زنی بدنام بنام “آهو” در آن ساکن بوده است…

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود رایگان فیلم ایرانی فروشنده با لینک مستقیم

    فیلم فروشنده با کیفیت متوسط و عالی DVD

    دانلود فیلم فروشنده با لینک مستقیم

    رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم فروشنده کامل رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل،و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    دانلود فیلم ایرانی فروشنده با کیفیت 1080P ,720P ,480P

    مشخصات فیلم :
    کارگردان : اصغر فرهادی
    تهیه کننده :
    سال تولید : 1394
    ژانر : اجتماعی
    مدت زمان : 100 دقیقه

    لیست بازیگران :
    شهاب حسینی , ترانه علیدوستى , بابک کریمى , مارال بنی‌آدم , نیوشا جعفریان , عماد امامی , مجتبی پیرزاده , سام ولی‌پور , محمد امامى , فرشته الماسیان , کامران محسنی , حشمت خواجه‌زارع و . . .

    خلاصه داستان :
    رعنا و عماد زن و شوهری جوان هستند در حال اجرای تئاتری بر اساس نمایشنامه مرگ فروشنده نوشته آرتور میلر میباشند. آنها به علت نشست زمین مجبور میشوند خانه خود را ترک کنند و به اصرار یکی از دوستانشان بنام بابک به خانه‌ای اسباب کشی میکنند که قبلاً زنی بدنام بنام “آهو” در آن ساکن بوده است…

    • 9 مارس 2023
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر محيا
علیپور
      محيا علیپورمهمان
      2023-12-31 12:49

      سلام ادمین جان. صوت دوبله این فیلم کلا رفته تو در و دیوار. ناک اوت شده. نیست اصلا. میشه دوباره درستش کنی بشه دانلود کرد. مرسی گل آقا

    • آواتار کاربر ساسان
محمودی
      ساسان محمودیمهمان
      2023-12-12 01:07

      سلام اقا این صدا و تصویر همخوانی نداره ۳ گیگ دانلود کردم حالا چیکار کنم .

    • آواتار کاربر خدابخش
حاتمی
      خدابخش حاتمیمهمان
      2023-04-10 09:35

      سلام خسته نباشید . هشتگ هایی که زیر فیلم ها بود دیگه نیست چرا . مثثلا اسم بازیگر رو کلیک میکردیم همه فیلم هاش رو نشون میداد . جاشون عوض شده ؟

    • آواتار کاربر مرواريد
جمشیدی
      مرواريد جمشیدیمهمان
      2023-02-24 04:40

      هروقت فایل اصلاح شد اطلاع بدید تا دانلود کنیم

    • آواتار کاربر اللهويردي
شجاعی
      اللهويردي شجاعیمهمان
      2023-02-21 07:32

      ⛔️ گاف‌های فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی⛔️

      حالا که فزوشنده فرهادی به لطف حال و هوای ضد ترامپ هالیوود اسکار گرفته است، بد نیست خواندن دوباره این متن که انصافا کلی آدم را شاد میکند! سوتی های جالبی داشته این فیلم:

      یاسر نوروزی، روزنامه‌نگار در صفحه فیسبوک خود به نقد طرح اصلی ماجرای فیلم فروشنده پرداخته و برخی از سوتی های این فیلم را برشمرده. شماره 1 تا 9 از اوست. من (وحیدزاده) نیز سوتی های دیگری یادم آمد که به آن اضافه کردم. شاید شما هم موارد دیگری یادتان بیاید. در این صورت می توانید به این متن اضافه کنید…

      ۱. وقتی کسی را با ریخت و قیافه‌ خونی ببرند بیمارستان، مدیریت بیمارستان اول از همه با نیروی انتظامی تماس می‌گیرد والا که هر ضاربی می‌توانست مضروب را ببرد درمانگاه تحویل بدهد و سوت‌زنان بیاید بیرون!
      ۲. یکی از همسایگان به عماد (شهاب حسینی) می‌گوید من دنبال یارو (یعنی پیرمرده) دویدم ولی نگرفتمش! یعنی درباره همان یوزپلنگی صحبت می‌کند که مشکل قلب دارد؟ آری. پیرمرده ناراحتی قلبی دارد و قلبش با باطری نیم‌قلم کار می‌کند اما چند طبقه را با پای خونی دویده پایین و با سرعت مایکل جانسون از مهلکه گریخته!
      ۳. کجای ایران را سراغ دارید که در آپارتمانی تجاوز یا حمله‌ای صورت بگیرد، کل راه‌پله‌ها را خون بردارد و هیچ همسایه‌ای پیدا نشود زنگ بزند 110؟ از همسایه‌هایی که او را داخل حمام پیدا کرده‌اند حتا یک نفر زنگ نزد پلیس! حتا یکی!
      ۴. کسی که می‌رود خانه‌ی یکی کارهای بی‌تربیتی کند، اول جورابش را درنمی‌آورد بلکه …
      ۵. طرف جورابش را درآورده و در رفته اما کتش را درنیاورده! یعنی شما می‌روید خانه‌ی کسی (چه فاحشه باشد، چه صیغه، چه هر کس دیگر)، اول کت‌تان را درمی‌آورید یا جوراب‌تان را؟ به این ترتیب یارو سوئیچ و موبایلش را جا می‌گذارد اما کتش را یادش هست بر‌دارد در برود!
      ۶. توی پلاستیکی که آخر فیلم عماد به داماد می‌دهد، مدارک ماشین یا دفترچه بیمه می‌بینیم. اگر دفترچه بیمه باشد که عکس دارد و کل فیلم زیر سوال می‌رود. چون عماد از روی عکس کاملاً می‌توانست تشخیص بدهد چه کسی به حریم خانه‌اش تعرض کرده و این‌همه کارآگاه‌بازی نداشت. اگر هم مدارک ماشین باشد که نیازی نبود برود سراغ شاگردش تا به راهنمایی و رانندگی، پلاک بدهد و آدرس بخواهد.
      ۷. در ابتدای فیلم، صاحبخانه هر چقدر با مستأجر قبلی تماس می‌گیرد، طرف برنمی‌دارد. بنابراین مجبور می‌شود به رعنا بگوید با موبایل خودش تماس بگیرد تا خانمه گوشی را بردارد. چطور است که بعد از آن کلا موبایل هیچ احدالناس دیگری را ناگهان جواب نمی‌دهد؟
      ۸. آقای فرهادی اخیراً در گفت و گو با خبرآنلاین گفته به رعنا تجاوز نشد. اگر نشده،‌ چرا به شوهرش می‌گوید: «من دیگر می‌خواهم بمیرم» یا «نیا بغلم بخواب!» البته آقای فرهادی به تناقض‌گویی افتاده و در گفت‌و‌گو با یک رسانه‌ی دیگر گفته: «من داخل حمام نبودم ببینم!» (در سایت «کافه سینما» بخوانید)
      ۹. شما به عنوان یک مرد ایرانی، اگر ببینید یکی به حمام همسرتان تعرض کرده و طرف را گیر بیاورید، بهش می‌گویید زنگ می‌زنم اولیاءت بیان؟! یا اول چک و لگدی‌اش می‌کنید؟ راست حسینی چه می‌کنید؟
      [موارد بعدی از من است]
      ۱۰. گذشته از ماجرای سوییچ، موبایل و جوراب! کدام فاجر باانصافی است که اول دسته پول های پنج تومنی را (مرتب، و البته نشمرده!)، قبل از هر کار دیگری، بگذارد روی طاقچه و بعد به حمام یورش ببرد؟! خب معمولا حساب کتاب را آخر انجام می دهند، آن هم با اطلاع از مبلغ هزینه ها!
      ۱۱. رعنا می گوید به محض اینکه متوجه شدم این دستها دستهای شوهرم نیست، خودم را کوبیدم به شیشه و با سر به زمین خوردم. بعدا هم روشن می شود اصلا چهره فرد متجاوز را ندیده. پس اون نگاه آزاردهنده بین تماشاچی ها چی می گه این وسط؟!
      ۱۲. وانت داماد متجاوز یک هفته است دست عماد است. بعد تا یک روز از پارکینگ درمی آید، طرف برش می دارد و می رود. گیرم که متجاوز تمام این یک هفته را اطراف خانه گشت می زده و همیشه on بوده است! سوییچ زاپاس را از کجا آورده است؟! مگه صاحب اصلی ماشین دامادش نبوده؟! وقتی از دامادش می خواسته سوییچ زاپاس را بیاورد به او چه می گفته؟ می گفته ماشینت را گم کرده ام، سوییچ زاپاسش را بیاور تا پیدایش کنم؟!

    • آواتار کاربر پري زاد
عزیزی
      پري زاد عزیزیمهمان
      2023-02-15 21:32

      خیلی چرته دانلود نکنید چجوری ۷ گرفته ۱ زیادشه

    • آواتار کاربر بهار
کشانی
      بهار کشانیمهمان
      2023-02-12 23:36

      نگو که از فیلم روح سوار اسکی رفته؟ خیلی شبیهشه لامصب

    • آواتار کاربر اميرآقا
تبریزی
      اميرآقا تبریزیمهمان
      2023-02-08 02:16

      سلام. طبق چه قاعده و قانونی فیلمی که صهنونیستها داخل کشورشان اکران میکنند تو ایران اسلامی پخش میشه؟؟؟ من که از این فیلم و ستزندگانش متنفرم.

    • آواتار کاربر درويش
زاهدی
      درويش زاهدیمهمان
      2023-02-04 21:40

      سلام
      فایل زیپ فیلم پرسه در مه تون اکسترکت نمیشه … ریپ ایر هم میکنم باز هموت مشکل و جواب نمیده … احتمالا فایل خراب شده…
      لطفا بررسی کنید..
      ممنون

    • آواتار کاربر غلامعلی
آقایی
      غلامعلی آقاییمهمان
      2023-01-25 21:25

      سلام میخواستم بگم راج کل سایت لطفا فیلم های. خارجی رو سانسور کنید خواهشا