azadi stadium

آخرین اخبار از ورزشگاه آزادی در دربی 83 | جمعه 26 شهریور 95

3 دسامبر 2016

آخرین اخبار از ورزشگاه آزادی در دربی 83 | جمعه 26 شهریور 95

آخرین اخبار از جمعیت ورزشگاه آزادی در دربی 83

آخرین اخبار از ورزشگاه آزادی در دربی 83 | جمعه 26 شهریور 95

جمعه 26 شهریور 95 :

???????? ساعت 16:33

آزادی در انتظار حضور آبی‌ها
در فاصله نیم ساعت تا آغاز دربی 83 بیش از 10هزار صندلی مربوط به طرفداران استقلال خالی است که این موضوع چندان برای مسابقه‌ای در سطح دربی جالب نیست. با توجه به اینکه همه بلیت‌های بازی فروخته شده این غیبت عجیب و سوال برانگیز است و باید از سازمان لیگ پرسید چطور چنین چیزی امکان دارد. با این حال با توجه به زمان باقی مانده به آغاز مسابقه همچنان امیدواریم استقلالی‌ها با حضور در ورزشگاه صندلی‌های خالی را پر کنند و به دربی شکل همیشگی خود را ببخشند. شاید هم موضوع، قهر استقلالی‌ها از تیم با توجه به نتایج تیم است که البته این مساله هم نباید در دربی به چشم بیاید.

ساعت 16:28

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در پیست تارتان با عبور از جلوی جایگاه طرفداران استقلال به آنها دسته های گل اهدا کرد.

ساعت 16:26

سیداحمد خمینی که از هواداران استقلال محسوب می شود از تماشاگران این دربی است که به امید برد شاگردان علیرضا منصوریان در آزادی حاضر شده است.

ساعت 16:23

نیمکت نشینان پرسپولیس را احمد نوراللهی، رامین رضاییان، صادق محرمی، امین آرام طبع، بوژیدار رادوشوویچ، الکسی پل یانسکی، ولادیمیر پریمیوف تشکیل می دهند و در سمت مقابل نیز علیرضا منصوریان بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، علی قربانی، میثم مجیدی، سیدحسین حسینی، مجتبی حقدوست و پادووانی را روی نیمکت خود دارد. کدام مربی دستش برای خلاقیت در جریان بازی بیشتر باز است؟

ساعت 16:25

استودیوی فوتبال برتر با اجرای پیمان یوسفی و حضور 4 مهمان بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس پوشش زنده بازی را برعهده دارد. امروز این استودیو با دکور جدید پربیننده‌ترین برنامه سال خود را پشت سر خواهد گذاشت. نکته جالب برنامه امروز حضور ناگهانی بهمن هاشمی برای تبلیغ اسپانسرهای این مسابقه بود. پیش از این حسینی و روشن‌پژوه این وظیفه را برعهده داشتند.

ساعت 16:20

تیم داوری نیز با حضور در زمین به گرم کردن بدن های خود می پردازند و این در حالی است که آنها عرض میانی زمین را با توجه به تجمع بازیکنان دو تیم در دو طرف زمین انتخاب کرده اند.

ساعت 16:15

وحید امیری که به دلیل مصدومیت حضور در این بازی را از دست داده در استادیوم حضور یافت و در جایگاه ویژه به تماشای تلاش هم تیمی هایش با استقلال خواهد نشست.

ساعت 16:09

بازیکنان پرسپولیس نیز با تشویق شدید هواداران این تیم وارد زمین شدند و به گرم کردن خود پرداختند. در حالی که طرفداران بازیکنان مورد علاقه خود را فرا می خواندند آنها با توجه به انجام تمرین زیر نظر مارکو فرصت چندانی برابر پاسخ به این ابراز علاقه نداشتند.

ساعت 16:11

مزدک میرزایی اولین گزارش میدانی خود را از ورزشگاه آزادی برای بینندگان تلویزیونی ارسال کرد. نکته جالب این گزارش تصاویر هوایی از ورزشگاه آزادی و مقایسه ناخودآگاه فشردگی جمعیت در سمت پرسپولیسی‌ها و سکوهای خالی پرتعداد در سمت استقلالی‌های میدان بود که امیدواریم قبل از بازی پر شوند.

ساعت 16:04

بازیکنان استقلال که پیشاپیش آنها هرایر مگویان و امید ابراهیمی قرار داشتند وارد زمین شدند و به گرم کردن خود زیر تشویق شدید هواداران مشغول هستند.

همزمان با ورود بازیکنان استقلال در تمام جایگاه های استقلال پرچم های آبی به اهتزاز در آمد و روی یکی از سکوها پیراهن بزرگی از علی منصوریان و شماره 10 به نمایش گذاشته شد.

ساعت 16:04

علیرضا بیرانوند نیز در فاصله ای کوتاه نسبت به دروازه بان استقلال به همراه رادوشوویچ وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

ساعت 16:00

برادر مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان شماره 24 پرسپولیس با حضور در استادیوم در جایگاه ویژه اسکان یافت تا از نزدیک این دیدار را تماشا کند. هواداران با تشویق نوروزی یاد و خاطره کاپیتان ابدی را زنده نگه داشتند.

ساعت 16:00

گزارشگر دربی هشتاد و سوم مزدک میرزایی خواهد بود و خود را مهیای گزارش دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهد کرد.

ساعت 15:55

با توجه به میلاد امام علی نقی (ع) گروه تواشیح به مولودی خوانی در استادیوم پرداختند و طرفداران دو تیم نیز آنها را همراهی می کردند.

ساعت 15:30

همزمان با ورود بازیکنان دو تیم به استادیوم با توجه به حضور هواداران استقلال در بخش ورودی، آنها شروع به کری خوانی و موضع گیری علیه پرسپولیسی ها خصوصا بیرانوند و طارمی کردند.

ساعت 15:50

*عکس از اولین حضور برانکو در آزادی
زمستان 1379 بود که بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بعد از 2 هفته مذاکره با صفایی فراهانی بالاخره با فدراسیون به توافق رسید و به ایران آمد .بلاژویچ بلافاصله دستیاران خودش را معرفی کرد.برانکوی 45 ساله که دستیار مورد اعتماد او بود. به او پروفسور می گفت و فخر الدین بگویچ مربی دروازه بان های تیم او که بعدها برانکو او را به عنوان دستیار اولش در تیم ملی به فدراسیون دادگان معرفی کرد.
16 سال از آن حضور اولیه می گذرد و برانکو حالا با داشتن 61 ساله یکی از معروف ترین و محبوب ترین مربیان در فوتبال ایران است. امروز در دربی شماره 83 مرد اول مسابقه لقب دارد. او در 3 دربی گذشته 2 برد،یک مساوی،6 گل زده و3 گل خورده در دربی با تیم پرسپولیس داشته است.این عکس مربوط به اولین حضور برانکو در ورزشگاه آزادی است .

ساعت 15:46

اولین‌های دربی 83 به شرح زیرند:
1-برای اولین بار استادیوم آزادی در تمام سکوها صاحب صندلی است.
2-برای اولین بار علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در دربی است.
3-برای اولین بار مدیر عامل استقلال در دربی ،رضا افتخاری است.
4-برای اولین بار استقلال بدون برد در مسابقات لیگ به مصاف پرسپولیس می رود.به جز ادواری که مسابقات 2 تیم در هفته اول و دوم برگزار شده است.
5-برای اولین بار فاصله استقلال و پرسپولیس در دربی بیش از 10 پله هنگام برگزاری دربی بوده است!
6-برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر 5 بازیکن پرسپولیس سابقه گلزنی در دربی را داشته اند.مسلمان،طارمی،رضاییان،عالیشاه وعلی پور این 5 مرد گلزن هستند .

ساعت 15:42

موسی سلامت با عکس حجازی و نوروزی
موسی سلامت جانباز مشهور میادین فوتبال امروز با تصویر جالبی در دست در ورزشگاه حاضر شده است. در تصویری که او در دست دارد تصویر ناصر حجازی و هادی نوروزی توأمان وجود دارد.

ساعت 15:30

با ظرفیت اعلام شده در ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه با 78 هزار و 116 نفر ظرفیت برای هواداران، دیگر بزرگترین ورزشگاه آسیا نیست. آزادی در حال حاضر کمتر از برنابئو و بیش از آریانس آرنای مونیخ ظرفیت دارد. البته با در نظر گرفتن ظرفیت جایگاه‌های وی‌آی‌پی و سی‌آی‌پی و البته پله‌ها آزادی نزدیک به 6 هزار تماشاگر بیشتر خواهد گرفت. این دربی اولین شهرآوردی است که هواداران در آن کاملا روی صندلی خواهند نشست.

ساعت 15:20

ویژه برنامه دربی از شبکه سه با حضور ستاره‌های سابق سرخابی آماده پخش می‌شود. از بین مهمان‌های این برنامه محسن خلیلی و امید روان‌خواه قطعا مثل همیشه در برنامه پیش از دربی حاضرند. نکته جالب این است که با توجه به اینکه هر دو تیم از سامانه 3090 حمایت می‌کنند آیا سامانه 3040 در این برنامه به تبلیغ خواهد پرداخت یا نه؟

ساعت 15:18

هواداران استقلال هنوز بخش زیادی از جایگاه خود را در ورزشگاه آزادی پر نکرده‌اند که این مساله باعث اعتراض پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه است. آنها عقیده دارند با توجه به شرایط میزبانی بهتر است از این به بعد بلیت‌فروشی با شرایط غیرمساوی انجام بشود. چیزی که هرگز در دربی‌ها اتفاق نیفتاده است.

ساعت 15:17

هواداران پرسپولیس انتظار داشتند رامین رضائیان در دیدار امروز این تیم مقابل استقلال حضور پیدا کند. اما این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود برانکو روی تنبیه رضائیان سفت و سخت ایستاده است. البته احتمال حضور رامین در نیمه دوم در ترکیب وجود دارد.

ساعت 15:02

در حالی که کنترل شدیدی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حضور و صدور آی دی کارت خبرنگاران صورت گرفته بود، در اتاق مخصوص خبرنگاران شاهد حضور افراد متفرقه زیادی اعم از کودکان خردسال نیز هستیم!

ساعت 14:55

پرسپولیس؛ ظرفیت تکمیل
در حالی که 2 ساعت به آغاز بازی مانده ظرفیت استادیوم در بخشی که طرفداران پرسپولیس حضور دارند تکمیل شده و شاید کمتر از 2 هزار نفر به پر شدن کامل بخش سرخ سکوها باقیمانده باشد. در این بین استقلالی ها نیز رفته رفته در سکوهای بخش آبی مستقر می شوند. به نظر می رسد تا زمان شروع دربی تمام 80هزار نفر سکوها تکمیل شده باشد.

ساعت 14:52

اجرای گروه تواشیح
در ادامه مراسم سرگرم کننده در استادیوم آزادی، گروهی تواشیح به اجرای برنامه پرداختند که در این بین حضور فردی حدود 5 ساله در بین اجراکنندگان جالب توجه بود.

ساعت 14:50

بازیکنان در آماده باش
از دقایقی دیگر بازیکنان برای حضور در استادیوم خود را مهیا می کنند. در این رابطه فرشاد احمدزاده با اعلام این خبر در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما داریم میریم واسه بازی؛ دعامون کنید.

ساعت 14:45

اعتراض به خواننده پرسپولیسی
حضور یک خواننده با گرایش قرمز در استادیوم و اجرای برنامه در ادامه اعتراض هواداران رقیب را در پی داشت. این خواننده که در زمان اجرای برنامه به سمت هواداران قرمز رفته بود و ابراز احساسات کرده بود با اعتراض شدید از سوی استقلالی ها همراه شد.

ساعت 14:03

بار دیگر بلندگوهای استادیوم روشن شد و اینبار برای تماشاگران استادیوم مولایی، مجری صدا و سیما شروع به اجرای برنامه کرد. او ابتدا از هواداران دو تیم خواست به تشویق هادی نوروزی بپردازند. در خواست برای احترام به رقیب و اعلام برنامه های استادیوم در دیگر بخش های صحبت های مولایی بود.

ساعت 14:02

وقت خواب!
برخی از هواداران دو تیم بدون توجه به سر و صداهای موجود روی صندلی استادیوم به خواب رفته اند و تا اینگونه استراحت عصرگاهی خود را پشت سر بگذارند و برای تماشای دربی آماده شوند.

ساعت 14

قدرتنمایی مدیران استقلال و پرسپولیس در استادیوم؛ تمام بنرهای تبلیغاتی اطراف استادیوم اختصاص به نام اسپانسر و حامی مالی دو باشگاه دارد تا مدیران دو باشگاه در حساس ترین بازی سال به خواسته خود دست یابند.

ساعت 13:57

طرفداران دو تیم از هم اکنون به سر دادن شعار علیه تیم رقیب و تشویق تیم خودی مشغول هستند. این در حالی است که هنوز حدود 50 درصد استادیوم خالی است.

ساعت 13:05

همانگونه که سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده بود باد شدیدی در استادیوم آزادی در حال وزیدن است که موجب شده گرد و خاک زیادی برپا شود و تماشاگران با مشکل مواجه شوند.

ساعت 12:10

تعدادی از طرفداران پرسپولیس در اطراف ورزشگاه آزادی قصد حضور در محوطه هتل آکادمی برای تشویق بازیکنان تیم را داشتند که با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه شدند.

ساعت 11:55

برنامه ورزش و مردم در اقدامی کم سابقه کری بین هواداران قرمز و آبی در کوچه پس کوچه های شهر را پخش کرد. فضای هواداری فوتبال در انتظار آغاز دربی ٨٣ هستند.

ساعت 11:52

در حاشیه پارک نکنید
برخى از هواداران دو تیم اقدام به پارک خودروهاى خود در حاشیه استادیوم کرده اند که این مساله بازار داغ جریمه از سوى راهنمایى و رانندگی شده است.

ساعت 11:51

پیراهن هاى محبوب
هواداران دو تیم با پیراهن بازیکنان محبوب خود در استادیوم حضور یافته اند که در این بین پیراهن هایى با نام طارمى، على کریمى از پرسپولیس و کاوه رضایى و خسرو حیدرى از استقلال محبوبیت و فراوانى بیشترى نسبت به سایرین دارد.

ساعت 11:50

برخلاف همیشه در مسیرهاى منتهى به استادیوم ترافیک و ازدحام وجود ندارد و به نظر مى رسد فروش اینترنتى بلیت در این مساله نقش داشته باشد.

حسن کامرانی فر رییس دپارتمان داوری پیش بینی کرد تیم داوری دربی قضاوت خوبی داشته باشند .

ساعت 11:20

هواداران چلسی، منچستر و اینتر و میلان در آزادی
برخی هواداران استقلال و پرسپولیس با پیراهن های تیم های چلسی، منچستر و اینتر و میلان در استادیوم حضور یافته اند. همرنگ بودن لباس تیم های غول های اروپایی با پیراهن دو تیم سرخابی تهرانی و کری های مرسوم بین این هواداران باعث شده تا آنها با این تیپ وارد استادیوم شوند.

ساعت 11:17

باز هم بلیت سیاه
با توجه به اتمام سریع بلیت های مربوط به دربی هشتاد و سوم، برخی از طرفداران دو تیم که از این مساله جا مانده اند، اقدام به حضور در استادیوم آزادی و تهیه بلیت از طریق بازار سیاه کرده اند. قیمت برخی بلیت ها تا سقف 50 هزار تومان هم قابل مشاهده است. البته ماموران حراستی حاضر در استادیوم به شدت مراقب این مساله هستند و با آن برخورد می کنند.

ساعت 11:05

* استادیوم آزادی با توجه به تغییرات و صندلی گزاری جدید اکنون 78116 صندلی برای حضور هواداران دارد که به انضمام جایگاه وی آی پی و سی آی پی پذیرای 80هزار هوادار و تماشاچی خواهد بود.

* شب گذشته تعدادی از هواداران از شهرستان خود به استادیوم آزادی رساندند که مسوولان سازمان لیگ با توجه به نداشتن بلیت از آنها خواستند به شهر خود بازگردند و در انتظار تهیه بلیت نباشند.

* با توجه به برگزاری چلنج کاپ بسکتبال آسیا در استادیوم آزادی، ازدحام این مجموعه بیش از پیش خواهد بود و کنترل خاصی برای رفاه تماشاگران دو بازی در نظر گرفته شده است.

* 7 آمبولانس و دو اتوبوس امداد در استادیوم آزادی و اطراف آن حاضر هستند تا در صورت بروز اتفاق احتمالی اقدامات لازم را صورت دهند.

ساعت 11

* غلامرضا بهروان اعلام کرد با توجه به پیش فروش شدن بلیت های دربی به صورت اینترنتی، هیچ بلیتی در استادیوم آزادی فروخته نخواهد شد و تماشاگرانی که بلیت ندارند وارد استادیوم نشوند.

ساعت 10:10

هواداران پرسپولیس با حضور روی سکوها به تشویق تیم خود مشغول هستند. در این میان از پرچم بزرگی که کانون هواداران پیش تر از آن صحبت کرده بودند روی سکو افراشته شد.

ساعت 10

درب استادیوم آزادی باز شد. در حالی که عنوان شده بود درب های استادیوم آزادی از ساعت 12 به روی تماشاگران دو تیم باز است، با توجه به تجمع هواداران دو تیم و جلوگیری از ترافیک، دستور باز شدن درب های استادیوم صادر شد تا هواداران وارد مجموعه آزادی شوند.
* بازرسی کاملی از سوی یگان های ویژه و حراستی حاضر در استادیوم صورت می گیرد تا مشکلی در جریان بازی به وجود نیاید و از بروز هرگونه حاشیه جلوگیری شود.
* برخورد مسوولان شهرداری با عواملی که اقدام به فروش پرچم و بوق و تنقلات می کنند. برخی از فروشنده ها با حضور در مکان های غیر مجاز باعث ایجاد ترافیک شده اند که ماموران شهرداری اقدام به برخورد با آنها کردند.

ساعت 9:30

بازار داغ رنگ و پرچم
هواداران دو تیم با خریداری پرچم های مربوط به باشگاه خود، جو خاصی را در بیرون استادیوم به وجود آورده اند و همچنان به کری خوانی مشغول هستند. برخی هواداران نیز با رنگ صورت های خود سرخ و آبی کرده اند. بازی اعداد هم داغ است و عدد 4 و 6 گل سرسبد این کری خوانی.

ساعت 9:30

طارمی، کاوه رضایی، مسلمان گل می زند
در میان کری خوانی های هواداران دو تیم پرسپولیسی ها مغرورانه از برد مقتدرانه تیم خود خبر می دهند و استقلالی ها که از نتایج هفته های گذشته دلگیر هستند امیدوار به برتری آبی پوشان و پایان ناکامی. در میان کری خوانی آنها گلزنی مهدی طارمی و کاوه رضایی و محسن مسلمان احتمال محتمل عنوان می شود.
لطفا آشغال نریزید
با توجه به تجمع هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه، زباله زیادی اطراف استادیوم جمع آوری شده است. برخی از هواداران بی توجه به این مساله و سطل های در نظر گرفته شده، زباله های زیادی را در اطراف خیابان های منتهی به استادیوم ریخته اند.

ساعت 9:30

کری خوانی های مرسوم در استادیوم آزادی- اندک هواداران حاضر در اطراف استادیوم که بیشتر آنها از شب گذشته در محل های اسکان اطراف استادیوم سود برده بودند، با حضور در جلوی استادیوم به کری خوانی مشغول هستند.

ساعت 9

*باز شدن پارکینگ های استادیوم آزادی با هماهنگی نیروهای راهنمایی و رانندگی
صرف صبحانه توسط بازیکنان پرسپولیس و استقلال. بازیکنان پرسپولیس و استقلال که در هتل آکادمی و المپیک اسکان یافته اند مطابق برنامه صبحانه خود را صرف کردند و خود را مهیای فرشینگ صبحگاهی می کنند.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر نادر
تهرانی
    نادر تهرانیمهمان
    2024-04-12 12:18

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر ایمان
تقی زاده
    ایمان تقی زادهمهمان
    2024-01-29 21:45

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر جعفر
قاضی
    جعفر قاضیمهمان
    2024-01-23 21:45

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر قربانعلی
جلالی
    قربانعلی جلالیمهمان
    2024-01-18 15:54

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر عزیز
طاهری
    عزیز طاهریمهمان
    2023-09-09 18:36

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر رامین
قهرمانی
    رامین قهرمانیمهمان
    2023-09-04 19:09

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر عبدالرضا
عبدالهی
    عبدالرضا عبدالهیمهمان
    2023-09-02 07:27

    Awli bood

  • آواتار کاربر صادق
انتظامی
    صادق انتظامیمهمان
    2023-08-17 12:36

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر محمدعلی
رضوانی
    محمدعلی رضوانیمهمان
    2023-08-03 22:00

    سایتوتن عالییییییییییی هستش واقعا🙏🙏👌👌👏👏

  • آواتار کاربر جواد
علیپور
    جواد علیپورمهمان
    2023-08-01 13:45

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر سجاد
داوودی
    سجاد داوودیمهمان
    2023-06-20 19:27

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر رسول
رضا
    رسول رضامهمان
    2023-06-11 15:00

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر حسینعلی
واعظی
    حسینعلی واعظیمهمان
    2023-06-03 05:00

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر محمدعلی
ذولفقاری
    محمدعلی ذولفقاریمهمان
    2023-05-28 19:45

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر اسماعیل
امین
    اسماعیل امینمهمان
    2023-05-17 17:18

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر حامد
افشاری
    حامد افشاریمهمان
    2023-04-26 18:27

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر حمید
فاضلی
    حمید فاضلیمهمان
    2023-04-19 17:45

    so nice

  • آواتار کاربر محمدعلی
صمدی
    محمدعلی صمدیمهمان
    2023-03-26 12:27

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر ابوالقاسم
قشقایی
    ابوالقاسم قشقاییمهمان
    2023-03-04 04:54

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر محمدعلی
قربانی
    محمدعلی قربانیمهمان
    2023-03-03 16:36

    مطالب بی نظیر بود

  • آواتار کاربر کاظم
رمضانی
    کاظم رمضانیمهمان
    2023-02-19 18:16

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر امیرحسین
افتخاری
    امیرحسین افتخاریمهمان
    2023-02-11 12:12

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡