fal

فال روز سه‌شنبه 30 شهریور 95 (عید غدیر) | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

3 دسامبر 2016

فال روز سه‌شنبه 30 شهریور 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال روز سه‌شنبه 30 شهریور 1395

فال روز سه‌شنبه 30 شهریور 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال روزانه سه‌شنبه 30 شهریور 1395, فال فردا 30 شهریور 95 ,فال 30 شهریور 95,فال روزانه 30 شهریور 95,فال روزانه 95/6/30,فال 30 شهریور 1395,طالع بینی روزانه سه‌شنبه 30 شهریور 95,فال روزانه 30 شهریور 95,فال امروز سه‌شنبه 30 شهریور 95 ,فال روزانه ماه تولد 30 شهریور 95,فال روز سه‌شنبه 95/6/30, ,فال روز 30 شهریور 95,

فروردین:

امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینكه ممكن است شما حتی قبل از اینكه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می‌توانند شما را غافلگیر كنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می‌كنید. شدید بودن این احساسات می‌تواند هر كسی را شگفت‌زده كند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت‌زده می‌شوید. قبل از اینكه با زدودن یك گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص كنید، بیشتر به آن توجه كنید.

اردیبهشت:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یك دوست نزدیك یا یكی از اعضای خانواده‌تان بر سر یك موضوع پافشاری كنید، به نحوی این كار را انجام دهید كه باعث بروز مشكلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاك باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌كنید ممكن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینكه شروع به دفاع كردن از یك فرد خاص یا از یك سلیقه بكنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

خرداد:

زمانی كه سیاره عطارد توقف می‌كند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس كنید. به جای اینكه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام كنید و سپس شروع كنید كه بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به كار ببندید.

تیر:

فكر كردن به اینكه می‌توانید قدرت كنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌كند، اما شما به حد كافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فكر كنید كه همه كارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده كنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع كاری كه انجام می‌دهید نیست، بلكه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است كه در حین انجام این كار دارید. اگر شما زیاد اغراق نكرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید كرد.

مرداد:

توانایی طبیعی شما برای بیان كردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل كند، برای اینكه قدرت هدایت‌كنندگی شما می‌تواند در نظر یك فرد دیگر متكبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی كه غذا را در دهانتان می‌گذارید به كسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد كمك دادند، این پیشنهاد را رد نكنید. فكر بازی داشته باشید و حمایتی كه از شما می‌شود را قبول كنید.

شهریور:

حتی اگر شما امروز نسبت به یك رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممكن است كمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فكر خوبی است، اگر شما كاملاً كناره‌گیری كنید دیگران هم نخواهند فهمید كه چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست كه برای برنامه‌هایتان از آنها طلب كمك كنید، اما زمانی كه بیشتر از همیشه به كمك نیاز دارید پذیرفتن كمك و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

مهر:

شما امروز به عنوان عضوی از یك تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممكن است یك سری نظرات مخالف ظاهر شود و به كار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملكردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه كه مشكل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

آبان:

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا كردن یك روش مفید برای ابراز كردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیكه واكنش سریع به عملكرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینكه كاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت كنید.

آذر:

امروز ممكن است كسی فكر كند كه شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فكر نكنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است كه شاهد این باشید كه دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به كار ببندید، برای اینكه در حالیكه بیشتر از آن چیزی كه از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واكنشی نامعقول نشان دهید. اكنون دوستان و همكارانتان می‌خواهند به شما كمك كنند، اما نه در صورتی كه شما برای قبول كردن كمك آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بكشید و هنر سازش كردن با دیگران را تمرین كنید.

دی:

زمانی كه بحرانها به نقطه‌ای شكننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است كه در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوكه‌كننده عظیم‌تری هستند كه می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود كنند. اما تمرین كردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر كه شما كمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیك‌تر می‌شوند.

بهمن:

زمانی كه همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممكن است كه شما در نقش یك كشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه كه به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران كننده نیست، برای اینكه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را كه برای كامل كردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی كنید كه افراد دیگر چه واكنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را كه برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری كه در زندگیتان است بدهید.

اسفند:

امروز شما كارهای بسیار زیادی دارید كه باید در محل كار به آنها بپردازید، به گونه ای كه حتی شاید نفهمید كه از كجا شروع كرده‌اید. به جای اینكه دیگران را درگیر مشكل خود بكنید، بهتر است كه سریع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی كننده را ایفا كنید. زمانی كه به جای كنترل كردن یك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این كاری می‌كنید در حالیكه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روز 95/6/30,فال 95/6/30,فال روزانه , طالع بینی,فال روزانه ماه تولد, فال روزانه برای متولدین ماه ها, فال امروز 30 شهریور 95,فال فردا 30 شهریور 95,طالع بینی 30 شهریور 95,طالع بینی 95/6/30,

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمدحسن
مستوفی
    محمدحسن مستوفیمهمان
    2023-11-13 17:54

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر مهرداد
مختاری
    مهرداد مختاریمهمان
    2023-10-18 02:00

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر غلامعلی
شریف
    غلامعلی شریفمهمان
    2023-10-03 10:27

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر حسین
دهقان
    حسین دهقانمهمان
    2023-08-04 15:36

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر غلامرضا
فراهانی
    غلامرضا فراهانیمهمان
    2023-07-30 11:36

    خیلی سایت خوبی دارین

  • آواتار کاربر امیر
سلیمی
    امیر سلیمیمهمان
    2023-07-25 15:27

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر ابوالفضل
تقی زاده
    ابوالفضل تقی زادهمهمان
    2023-07-25 15:00

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر حمید
رشیدی
    حمید رشیدیمهمان
    2023-06-08 05:09

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر محمدحسن
بیات
    محمدحسن بیاتمهمان
    2023-05-29 19:54

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر حسینعلی
آشوری
    حسینعلی آشوریمهمان
    2023-04-24 06:54

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر بهرام
بیات
    بهرام بیاتمهمان
    2023-04-11 10:45

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر محمدحسن
کشاورز
    محمدحسن کشاورزمهمان
    2023-03-18 14:36

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر احمد
کمالی
    احمد کمالیمهمان
    2023-02-18 08:20

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر مسلم
عباسی
    مسلم عباسیمهمان
    2023-02-11 21:48

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر محمدتقی
داوودی
    محمدتقی داوودیمهمان
    2023-02-11 09:52

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر سیدمحمد
جنتی
    سیدمحمد جنتیمهمان
    2023-02-06 10:52

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر غلامرضا
رحمانیان
    غلامرضا رحمانیانمهمان
    2023-02-01 20:40

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي