دانلود فیلم بخارست خرید

دانلود فیلم بخارست

6.8/10
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :اینجا ایران است و ما داستان‌های هیجان‌انگیز داریم.

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 90 دقیقه

دانلود فیلم بخارست با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم بخارست کامل و رایگان 

دانلود فیلم بخارست

خلاصه داستان :

اینجا ایران است و ما داستان‌های هیجان‌انگیز داریم … رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم بخارست کامل پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۱  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

ستارگان :

پژمان جمشیدی ،حسین یاری ،هادی کاظمی،ایمان صفا،غلامرضا نیکخواه ،رضا بهبودی،وحید آقاپور،عرفان ابراهیمی،بابک کریمی،باحضورغزال نظر،پونه عاشور پور و امیرحسین آرمان

 درباره فیلم بخارست

بخارست فیلمی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی است و ژانری کمدی دارد. در این فیلم بازیگران کمدی مطرحی همچون حسین یاری، پزمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش پرداخته‌اند. نویسنده: حمزه صالحی، دستیار اول کارگردان محمد داودی‌کیا، مشاوره تهیه‌کننده: ایرج محمدی، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: مهسا‌السادات اطیابی، مدیر برنامه‌ریزی: نرگس مشایخی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری و تیتراژ: محمد میر وهابی، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور طراح لباس: افسانه صمدزاده، عکاس و فیلمبردار دوم: سیدحسام اطیابی و … برخی عوامل بخارست را شامل می‌شوند.

تاریخ پخش و دانلود فیلم بخارست

به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم بخارست کامل و پخش در شبکه خانگی در تیر 1402 منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم بخارست

اخبار فیلم بخارست

فیلم سینمایی بخارست به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی حدود یک سال پیش یعنی سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی تولید شده است. علی طلوعی تهیه‌کننده بخارست این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. فیلم کمدی بخارست برای اولین بار در ۲۵ آبان ماه سال ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی کوروش اکران عمومی شد.

شورای صنفی نمایش با همکاری سازمان سینمایی، به منظور حل بحران سینما‌های کشور و رکود به وجود آمده تصمیم گرفت تا فیلم کمدی بخارست را به کارگردانی مسعود اطیابی اکران کند.

به گزارش رویداد ۲۴؛ این موضوع درحالی رخ داد که در دوران رکود سینما‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا هم اکران فیلم «دینامیت» پای مخاطبان بسیاری را به سینما‌ها کشید. این فیلم ده ماه روی پرده بود و با ۵۱ میلیارد فروش تا مدت‌ها عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را روی پیشانی داشت.

هم اکنون عنوان پرفروش‌ترین عنوان سینما ایران در اختیار فیلم سینمایی «انفرادی» است؛ فیلمی در ژانر کمدی که کارگردانی آن هم بر عهده مسعود اطیابی بود و با ۷۱ میلیارد فروش صدرنشین است.

باتوجه به شرایط کشور و اعتراضات مردمی این بار شورا صنفی دوباره قصد دارد با اکران فیلم بخارست جانی دوباره به صنعت سینما ایارن ببخشد، اما در چند روز اکران اولیه فیلم کمدی بخارست استقبال چندانی از این فیلم نشد و تا به اینجا یک پروژه شکست خورده به شمار می‌رود.

دانلود فیلم بخارست

دانلود فیلم بخارست

چرا کمدی بخارست کمتر از انتظار می‌فروشد؟

 فیلم سینمایی بخارست از روز سه‌شنبه به روی پرده رفت اما بخت با این فیلم یار نبود و تنها پس از ۳ روز نمایش این فیلم که در تهران صورت گرفت، سینماها به دلیل ناآرمی‌ها، یا تعطیل شدند و یا از سانس‌های خود کاستند.

این اتفاقات سبب شد تا بخارست نتواند آن‌طور که از آن انتظار می‌رفت، افتتاحیه باشکوهی داشته باشد. مسعود اطیابی نیز در همان روز نخست اعلام کرد که اکران رسمی این فیلم از روز جمعه خواهد بود.

در روز گذشته (جمعه)، بخارست بر تعداد سالن‌های شهرستان خود افزود و موفق شد با جذب ۱۲ هزار و ۲۰۰ مخاطب، طی ۵۴۴ سانس، فروشی معادل ۴۵۵ میلیون تومان را تجربه کند. با این فروش، مجموع گیشه این فیلم به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بخارست با این فروش، به صدر جدول فروش روزانه سینماهای کشور رسید و این فروش در حالی بود که روز گذشته یک روز تعطیلی پاییزی بود که بسیاری از مخاطبان، از خانه بیرون نیامدند و در نتیجه، سینماها، روز نسبتا خلوتی را پشت سر گذاشتند.

ثانیا، تعداد سالن‌های شهرستان بخارست، هنوز به آن میزان موردنظر نرسیده است و فیلم، همچنان در برخی از شهرهای کشور به روی پرده نرفته است و تمرکز فروش این فیلم، همچنان بر روی تهران است که این اتفاق، طی روزهای آینده، به‌تدریج رخ داده و گستردگی نمایش این فیلم بیشتر می‌شود.

ثالثا، هنوز موارد تبلیغاتی فیلم آماده نشده است. قرار بود همزمان با آغاز نمایش این فیلم، تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات محیطی فیلم آغاز شود که این موارد، همچنان اجرایی نشده و فیلم به شکلی چراغ خاموش به پروسه اکران ورود کرده است.

این ۳ مورد سبب شده تا آن استقبالی که از اکران بخارست مورد انتظار بود، همچنان محقق نشود. در چنین شرایطی، تبلیغات زبانی مخاطبان، سبب بیشتر شدن تعداد مخاطبان این فیلم خواهد شد.

بنابراین فروش بخارست در شرایط کنونی، حدود یک‌سوم انتظارات است که این امیدواری وجود دارد که از سه‌شنبه این هفته، فروش روزانه این فیلم، مرز ۱ میلیارد تومان را رد کند.

دانلود فیلم سینمایی بخارست

نقد فیلم بخارست

بخارست نام جدیدترین فیلم مسعود اطیابی است که خوب یاد گرفته مبتنی بر یک شابلون فیلم بسازد. بخارست فیلم حقیری است و نمی‌شود حتی از یک نمای آن تعریف کرد. هر فیلمِ اطیابی از خروس جنگی تا بخارست با نقد‌های جدی مواجه شده، اما باعث تعجب است که این فیلمساز دست از ابتذال برنمی‌دارد! هر فیلم او به قدری سخیف و دم‌دستی است که معلوم است قرار نبوده چیزی به مخاطب اضافه کند، بلکه فقط جیب قشری خاص از مخاطب هدف بوده است. واقعیت این است که هجو‌سازی اطیابی در سینمای ایران دیگر جواب نمی‌دهد، چون فیلمساز قصد ندارد کیفیت آثارش را ارتقا دهد. مخاطب هوشمند سینمای ایران، اما تفاوت ابتذال و هنر را به خوبی درک می‌کند و می‌داند آثاری، چون دینامیت، انفرادی یا بخارست صرفاً در قالب بساز و بفروشی تولید و عرضه می‌شوند. بخارست فیلم بدی است و پول بلیت مخاطب را گدایی می‌کند و با کلیشه‌های همیشگی ساخته شده است.

دانلود فیلم بخارست
دو برادر این‌بار با بازی حسین یاری و پژمان جمشیدی به علاوه یک طرح یک خطی همراه با شوخی‌های چندپهلوی کوچه و خیابانی و همچنین تحقیر جایگاه زنان تبدیل به یک اثر لمپن و ضعیف شده که همه چیز آن تکراری است. پژمان جمشیدی می‌توانست با انتخاب‌های درستش بازیگر قابل قبولی باشد، اما حالا او با افتادن درون چرخه تکرار تبدیل به یک بازیگر هجو و بی‌استعداد شده است که نمی‌تواند پرستیژ بازیگری‌اش را کنترل و مدیریت کند. او هر نقشی را قبول و مدام خود را تکرار می‌کند. از طرفی حسین یاری که روزی بازیگر جدی و حرفه‌ای بود به ورطه سقوط نزدیک شده است. بازی او در فیلم‌های این‌چنینی آنقدر ضعیف است که قابل تصور نیست. بخارست اساساً فیلم لحظه‌ای و مقطعی است. همه چیز با بداهه و آن هم به بدترین شکل ممکن شکل گرفته است. خبری از فیلمنامه نیست. شوخی‌ها آنقدر چرک و تکراری است که برای مخاطب جدی سینما، حتی به تبسم هم ختم نمی‌شود. خبری از روایت و ساختار سینمایی نیست.

در یک هفته اخیر بیشترین فروش سینماها روی سه فیلم «بخارست»، «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» بود. «بخارست» این هفته 2 میلیارد و 460 میلیون تومان فروخت و 81هزار نفر برای تماشای آن بلیت خریدند. «ملاقات خصوصی» با 60 هزار بلیت، به فروشی حدود 2 میلیاردی دست پیدا کرد و «چپ‌ راست» حامد محمدی هم که از 21 دی روی پرده رفت، توانست در یک هفته اخیر پای 42هزارنفر را به سینماها باز کند و یک میلیارد و 300 میلیون تومان بفروشد.

به طور کلی «بخارست» با 22 میلیارد فروش به جایگاه سوم جدول فروش سال 1401 راه پیدا کرده و بعد از «انفرادی» و «سگ‌بند» قرار گرفته است.

در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم بخارست کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

 

  • 9 نوامبر 2023
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر انيسا
رحیمی
    انيسا رحیمیمهمان
    2024-02-04 02:21

    خیلی سرعت دانلود سایتتون کم هست. وقت می ذاشتم سرچ می کردم لینک مجانی دانلود می کردم همین وقت رو از من میگرفت.

  • آواتار کاربر سيدعوده
امامی
    سيدعوده امامیمهمان
    2023-07-20 01:49

    اره

  • آواتار کاربر بديع اله
ملکی
    بديع اله ملکیمهمان
    2023-07-03 10:21

    اره ولی دینامیت یه چیز دیگه بود

  • آواتار کاربر ساحل
میر
    ساحل میرمهمان
    2023-06-30 14:35

    واقعا چرته فقط در حد سرگرمی ببینی که بیکار نباشه
    مخاطب زیر 12 سال

  • آواتار کاربر علی
    علیمهمان
    2023-06-30 02:09

    چطور اکران نشده دیشب باجناقم داشت نگاه میکرد 🤔🤔

  • آواتار کاربر پرويز
عباسی
    پرويز عباسیمهمان
    2023-05-30 02:42

    خیلی فیلم خوبی بود

  • آواتار کاربر فريباالسادات
علوی
    فريباالسادات علویمهمان
    2023-05-19 11:35

    فلیم خوبی بود خلیی خنده دار بود اگه ۲۷ دقیقه سانسور نداشت میتونست خوب باشه

  • آواتار کاربر مهلا
    مهلامهمان
    2023-04-30 16:40

    کی فیلم میاد

  • آواتار کاربر سيف الله
امیری
    سيف الله امیریمهمان
    2023-04-28 20:00

    میشه از این سانسور کردن های مسخره تون درست بردارید؟
    این سانسور هارو سایت انجام میده یا موسسه دوبلاژ؟

  • آواتار کاربر داوود
    داوودمهمان
    2023-03-19 23:21

    اصلا خنده دار نبود… فیلم سوپ اردک را ببینید هم محتوا داره هم خنده

  • آواتار کاربر ابراهيم
مرادی
    ابراهيم مرادیمهمان
    2023-03-09 00:07

    حالا نمیشد سانسور نشده بدون زیر نویس بزارید
    این همه سانسور خستتون میکنه

  • آواتار کاربر كيارش
خسروی
    كيارش خسرویمهمان
    2023-03-03 01:28

    سلام فیلم جالبی به نظر نمی رسید حیف ۲۰ تومان😂

  • آواتار کاربر مستعان
راستاد
    مستعان راستادمهمان
    2023-02-16 15:04

    چرا دیگه سانسور نشده اش رو نمی زارید؟ قبلا می گذاشتید هاااا.

  • آواتار کاربر خديجه
باهنر
    خديجه باهنرمهمان
    2023-02-12 22:00

    40 دقیقه اخر مثل انفرادی ولی خیلی ابکی تر جلوه های ویژشو با فیلتر اینستا زدن 😂😐

  • آواتار کاربر افاقه
کمالی
    افاقه کمالیمهمان
    2023-02-10 21:28

    بد ترین فیلمی بود که تا حالا دیده بودم 😔 فکرشو نمیکردم انقدر مذخرف باشه🤦‍♂️😐

  • آواتار کاربر جميله
محمودی
    جميله محمودیمهمان
    2023-02-06 20:52

    افتضاح محض بود

  • آواتار کاربر عزیز
مددی
    عزیز مددیمهمان
    2023-01-27 19:39

    کی فیلم میادش

  • آواتار کاربر رضا
صالحی
    رضا صالحیمهمان
    2023-01-27 12:33

    دوبله ها سانسور شده هستن؟

  • آواتار کاربر علی
    علیمهمان
    2023-01-26 06:17

    فیلم خوبی بود ،ارزش دیدن داشت