دانلود فیلم دینامیت خرید

دانلود فیلم دینامیت

5.3/10 175
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه هستند که تضادهای فکری آنها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود...

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 90 دقیقه

دانلود فیلم دینامیت با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی دینامیت کامل و رایگان با سرعت بالا 

دانلود فیلم دینامیت

خلاصه داستان :

روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه هستند که تضادهای فکری آنها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود… رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم دینامیت کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۱ با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

ستارگان :

پژمان جمشیدی، احمد مهران فر، محسن کیایی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری، اشکان منصوری، فاطمه مرتاضی

دانلود فیلم دینامیت

 درباره فیلم دینامیت

دینامیت فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۷ است. از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، و پژمان جمشیدی اشاره کرد. فیلم دینامیت امتیاز 5.3 در سایت IMDB کسب کرده است.

دانلود فیلم دینامیت

اما طبق آخرین خبر اکران فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان که تازه ترین اثر آن فیلم فسیل می باشد، از چهارشنبه ۹ تیرماه در سینماها قطعی شده تا سرانجام پس از مدت های یک فیلم کمدی که ظرفیت فروش بالایی دارد بتواند با اکرانش رونقی دوباره به سینماها برگرداند.

طبق شنیده ها اعضای شورای صنفی در تلاش برای راضی کردن تهیه کننده و پخش کننده فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم هستند تا این فیلم در کنار «دینامیت» راهی اکران عمومی شود.

دانلود فیلم دینامیت

تاریخ پخش و دانلود فیلم دینامیت

به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم دینامیت کامل رایگان و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

نقد فیلم دینامیت

فیلم دینامیت از جمله آثاری بود که در زمان اکران امید می‌رفت تا بتواند مردم را تا حدی با سالن‌های سینما آشتی دهد. این اتفاق نه به آن صورتی که تصور می‌شد اما تا حد تقریبا مطلوبی رخ داده و در حال حاضر این فیلم با فروش چند میلیارد تومانی تبدیل به پرفروش‌ترین اثر ۱۴۰۰ شده است. تیم سازنده این ریسک را کردند و دینامیت را در زمان بسیار بدی اکران کردند، هم کرونا و هم ماه محرم پیش رو هر دو برای یک فیلم کمدی موانع بزرگی هستند اما آنها این ریسک را به جان خریدند تا فیلمشان دیده شود و واقعیت اینست که دینامیت در همین برهوت سینمایی تماشایی‌تر است تا در زمانه اکران به روال عادی آثار سینمایی.

تیزرهای دینامیت بسیار هوشمندانه ساخته شدند و کاری کردند تا تماشاگران سینمایی که بیشتر از یک سال است در سالن سینما به صورت دسته جمعی با دیگر تماشاگران نخندیدند (می‌دانید که فیلم‌های کمدی در سینمای ایران چقدر بخت و اقبال دارند) را مجاب به تماشای آن کند. این تیزرها تقریبا بهترین لحظات فیلم را در خود جای دارند و اگر آنها را دیدید باید بگویم که تقریبا بیشتر سکانس‌های بامزه را از پیش از ورود به سالن سینما از بر هستید.

دانلود فیلم دینامیت

دینامیت داستان دو برادر ارزشی با عقاید سفت و سخت مذهبی است که به دنبال خانه‌ای هستند و در نهایت کارشان به یک خانه در بالا شهر تهران می‌رسد که دو همسایه کاملا متضاد با عقاید آنها با آنها در این ساختمان زندگی می‌کنند؛ یکی از آنها مردی خلافکار است که امور زندگی‌اش با فروش شراب و مواد مخدر می‌چرخد و آن یکی خانه نیز دو دختر جوان دانشجو هستند که تقریبا هر آخر هفته در خانه‌شان پارتی برگزار می‌کنند و به اصطلاح خودمانی بسیار قرتی هستند.

همین سوژه حضور برادران بسیجی در کنار دو دختر قرتی و یک ساقی! دستمایه کل داستان فیلم دینامیت شده و البته فیلمنامه سعی کرده تا جایی که می‌تواند روی لبه تیغ سانسور حرکت کند و هر سوژه و ایده‌ دیگری که می‌تواند روی این کلیت داستان سوار شود را پیاده کند. از به اصطلاح بخوری شدن دو برادر بسیجی داستان پس از سوزاندن علف و گل‌های مخدر گرفته تا وجود شاخ‌های مجازی اینستاگرامی و حواشی آن‌ها و حتی برگزاری مراسم دعای کمیل در کنار یک پارتی شبانه؛ همه و همه در دل فیلمنامه جای دارند و مانند آیتم‌هایی کوتاه کوتاه می‌آیند و می‌روند و مدت زمان فیلم را طولانی‌تر می‌کنند.

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم دینامیت

شخصیت «احمد مهرانفر» بیشتر بار این پیام فیلم (راه تعادل در زندگی پیش گرفتن) را بر دوش می‌کشد اما نپرداختن درست به شخصیت آن باعث شده که این کاراکتر تبدیل به یک تریبون توخالی بشود. دیالوگ‌های او می‌توانست عمیق باشد و داستان را به سمت و سویی پیش ببرد که بتوان از آن پیام درستی دریافت کرد اما مشکلات فیلمنامه و شخصیت پردازی باعث شده که این کاراکتر و دیالوگ‌هایش شبیه شعارهایی باشد که هیچکس آنها را جدی نمی‌گیرد.

پژمان جمشیدی در هنرنمایی نسبتا متفاوت خود به خوبی ظاهر شده و توانسته از جنس همیشگی کمدی خود کمی فاصله بگیرد. نازنین بیاتی نیز تقریبا متفاوت از همیشه ظاهر شده و دیگر آن دختر معصوم همیشگی نیست و این بار نقش دختر تخس و شیطانی را دارد که البته در باطن این خصوصیات را با خود به همراه ندارد. بازی او بهتر از سایر بازیگران از آب درآمده و محسن کیایی برخلاف انتظار بسیار ضعیف ظاهر شده و می‌توان نقش آفرینی او در دینامیت را در زمره بدترین نمونه کارنامه بازیگری وی تلقی کرد.

دینامیت می‌توانست حرف‌های بسیار خوبی برای گفتن داشته باشد و خودش را جدی‌تر بگیرد ولی تیم سازنده تصمیم گرفتند خودشان داستان خودشان را دست بیندازند. وجود این اختلاف عقاید در جامعه یکی از معضلاتی است که جامعه کنونی ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند. احترام به عقاید دیگران و عدم تحمیل نظرات تند (در هر سمت و جناحی که می‌خواهد باشد) پیام اصلی فیلم است که متاسفانه به کاغذی‌ترین شکل ممکن روایت می‌شود و نمی‌توان آن را چندان جدی گرفت.

فیلم ترجیح داده جنس کمدی خود را در یک کمدی محض بگنجاند و نگاه طنز و انتقادی را به سوژه خود نداشته باشد تا احتمالا اسیر سانسور و توقیف نشود.

دانلود فیلم دینامیت

پایان بندی فیلم نیز با عجله سرهم بندی شده و آن تاثیر بسزایی که باید داشته باشد را ندارد و می‌توان گفت بسیار سردرگم است. با تمام این تفاصیل باید گفت که سکانس‌های بامزه و جالبی در فیلم وجود دارد که خوشبختانه به تیغ سانسور کشیده نشدند و همچنین باید اعتراف کرد که فیلم برخلاف بسیاری از آثار کمدی این روزهای سینمای ایران آلوده آنچنان به شوخی‌های مستهجن و جنسی نشده است؛ البته فیلم عاری از این قبیل شوخی‌ها نیست اما خوشبختانه حد و مرز را در آن تا حدی رعایت کرده است.

بیشتر شوخی‌های فیلم حول محور تضاد شخصیت‌ها می‌چرخد و اتفاقاتی است که احتمالا هرکس پس از شنیدن سوژه فیلم (حضور برادران بسیجی در کنار دختران قرتی) به ذهنش می‌خورد و چه بسا موارد جذاب‌تری هم در ذهن شکل بگیرد که البته طبعا امکان نمایش برخی از این سوژه‌های خود ساخته در فیلم وجود نداشته است!

در ادامه میتوانید دانلود فیلم دینامیت کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

  • 5 می 2022
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر همادخت
ایمانی
    همادخت ایمانیمهمان
    2023-09-10 21:35

    چرا زمانش کم شده خوبه تو سینما دیدمش

  • آواتار کاربر سعيد
مجیدی
    سعيد مجیدیمهمان
    2023-04-16 17:14

    دوستان اول اینکه این فیلم واقعیت چیزی که واقعا هست و نشون میده
    دوم فیلم برای طنزش هست که مردم بخندند اگر شما میخواید هر فیلمی رو از جنبه آموزشی نگاه بکنید پس فیلم ببینید بهتره برید هم صدا و سیما رو ببینید همش آموزندن
    سوم سازندگان فیلم همه چیز رو در نظر میگیرن
    بعد لازم باشه رده بندی میزارن
    چهارم شماها موظفین اجازه ندین اگر فیلمی مناسب بچه نبود ببینن
    یا مواقعی که خوابن یا مدرسن یا نیستن میتونید خودتون نگاه کنید
    پنجم منطق بین و واقع بین باشید
    رو هر چیزی تز ندین
    انقدر تز میدین به کجا میرسین

  • آواتار کاربر زكيه
شیرازی
    زكيه شیرازیمهمان
    2023-04-09 16:56

    اقا این فیلمو میشه دان کرد یا نه عایا..!

  • آواتار کاربر طهمينه
حسنی
    طهمينه حسنیمهمان
    2023-03-29 02:28

    فیلمشو دیدم و بنظرم خیلییی مضخرف بود چجورییی اینقد معروف شددد😂یاسانسورشده بود مضخرف شده بود یا واقعا بی معنی بود هیچ جذابیتی واسم نداشت فیلمای کمدی فقط گشت ارشاد ۲ و رضا مارمولک و ی تعداد دگ

  • آواتار کاربر ستاره سادات
مهرابی
    ستاره سادات مهرابیمهمان
    2023-03-17 19:49

    شما گفتید تابستان. پاییز هم تمام شد اما نیومد

  • آواتار کاربر طلوع
کاظمی
    طلوع کاظمیمهمان
    2023-03-12 12:21

    فیلم سقوط رو کاش میزاشتید

  • آواتار کاربر سيدولي اله
غلامی
    سيدولي اله غلامیمهمان
    2023-03-07 16:26

    داره باحال میشه این قسمت که عالی بود

  • آواتار کاربر آيلين
میرزایی
    آيلين میرزاییمهمان
    2023-02-26 14:28

    من نوزده سالمه و انیمیشن کار میکنم البته دوبعدی میخام نظر خودمو بگم به عنوان کسی که این رشته رو میشناسه :/
    این انیمیشن رو با خواهر کوچکم که ده سالشه توی سینما دیدم
    جدن یه سر و گردن از هرچی تا الان توی حوزه سه بعدی وار د شده بود بهتر بود شاهزاده روم و فیلشاه و اینا رو به وضوح رد کرده
    نه که بخام بگم در حد دیزنی و ایناس ! نه واقعن در اون حد نیست مخصوصن از نظر فیلمنامه و داستان پردازی هنوز با هالیوود فاصله زیادی هست
    ولی پیشنهاد میکنم بچه ها تونو ببرید سینما و حمایتی بکنید چون واقعن ارزش حمایتو داره گرافیکش حرف نداره و داستان هم نه سیاسیه نه مذبی و کاملا بدون حاشیه و برای مخاطب کودک در نظر گرفته شده البته بگم برای بزرگسال هیچ جذابیتی نداره و طبیعی هم هست چون مخاطبش کودکه…….

  • آواتار کاربر رضاء
مجیدی
    رضاء مجیدیمهمان
    2023-02-17 23:24

    پردازنده و حافظه سیستم به هم مرتبط هستند
    جمله قبلی ام یک کلمه اشتباه تایپ شد شرمنده
    هزاران عکس روی حافظه کامپیوتر هستش و پردازنده این ها رو میخونه
    و با پخش بسیار سریع پشت سر هم فیلم ساخته میشه

  • آواتار کاربر سيدابوالقاسم
رضا
    سيدابوالقاسم رضامهمان
    2023-02-11 08:12

    به انیمیشن های فمنیستی اینقدر هیت نمیدن که به انیمیشن های عادی هیت میدن
    ملت زن سالار

  • آواتار کاربر مسيح اله
مدنی
    مسيح اله مدنیمهمان
    2023-01-30 05:40

    چطوری دانلود کنیم ؟؟

  • آواتار کاربر عباس
انصاری
    عباس انصاریمهمان
    2023-01-28 12:45

    گشت ارشاد۳

  • آواتار کاربر داوود
سلیمی
    داوود سلیمیمهمان
    2023-01-27 23:45

    فیلم چرت و مزخرفی است

  • آواتار کاربر عباس
فتحی
    عباس فتحیمهمان
    2023-01-27 17:33

    فیلم آنتن چند قسمت هستش

  • آواتار کاربر محمدحسین
هامون
    محمدحسین هامونمهمان
    2023-01-26 04:33

    سلام ببخشید شما میدونید اون آهنگه که تو ماشین محسن کیایی پخش شد چی بود ؟؟

  • آواتار کاربر غلامحسین
کرمانی
    غلامحسین کرمانیمهمان
    2023-01-25 23:11

    فیلم خوبی بود خوش گذشت اما ضعفش این بود که تا مرز مسخره بازی میرفت و برمیگشت گاهیم ردش میکرد تنها دلیلی که پسندیدمش رعایت نصفه نیمه شعور مخاطب بود. بخش طنز قابل قبول بود چند جایی خندیدم اما اگه یکم درام چاشنیش میکردن و یکم روی شخصیت ها و داستان و پایانش کار میکردن بهتر بود.

  • آواتار کاربر Elmira
    Elmiraمهمان
    2022-04-15 12:06

    خیلی خیلی فیلم عالی هست