دانلود رایگان فیلم در مدت معلوم رایگان

دانلود رایگان فیلم در مدت معلوم

5/10 561
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :میثم کتابی در مورد نیازهای جنسی جوانان نوشته است که هیچ کس آن را قبول ندارد. او در خیابان ها در جستجوی پاسخ سرگردان است.

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 85 دقیقه

دانلود رایگان فیلم در مدت معلوم با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی در مدت معلوم کامل و رایگان با سرعت بالا 

دانلود رایگان فیلم در مدت معلوم

خلاصه داستان :

میثم کتابی در مورد نیازهای جنسی جوانان نوشته است که هیچ کس آن را قبول ندارد. او در خیابان ها در جستجوی پاسخ سرگردان است …. رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم در مدت معلوم کامل رایگان فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۱ با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

ستارگان :

جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، علی اوسیوند، طوفان مهردادیان، صبا گرگین‌پور، شهره قمر، گوهر خیراندیش، مهدی فقیه، مجید شهریاری، علی سلیمانی، سلمان فرخنده، اصغر کردبچه

  • 12 اکتبر 2022
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر رنگينه
ذاکری
    رنگينه ذاکریمهمان
    2024-02-02 14:42

    واقعا برای خودم متاسفم که برای دیدن این فیلم وقت تلف کردم

  • آواتار کاربر آئين
اسکندری
    آئين اسکندریمهمان
    2024-01-20 08:21

    سلام
    تشکر میکنم وخسته نباشید میگم.ما ۸نفر ازیک شیفت آتش نشانی هستیم وقتهای بیکاری مون رو بافیلم های شما سپری میکنیم.واقعا کارتون عالیه

  • آواتار کاربر عفناهن
اسکندری
    عفناهن اسکندریمهمان
    2024-01-16 08:14

    سلام خسته نباشید منظور آیا شما اهل طالقان هستید چون در یکی از شهرکهای طالقان نام خانوادگی صمیمی زیاد و معروف است با تشکر از پاسخ شما و عذر خواهی از فضولی بنده.

  • آواتار کاربر اژدر
ابراهیمی
    اژدر ابراهیمیمهمان
    2023-11-19 10:07

    این همه تبلیغ پر زرق و برق و چه فیلم چرت و بی سر و تهی

  • آواتار کاربر سيدكامبيز
افتخاری
    سيدكامبيز افتخاریمهمان
    2023-08-26 05:21

    قرار بود دوفصل 17 قسمتی باشه.اگر این طور باشه منتظر آب بستن به فیلم باشید.منوچهر هادی استاد این کارهاست .

  • آواتار کاربر كنيزرضا
حاجی
    كنيزرضا حاجیمهمان
    2023-08-11 05:42

    خیلی منتظر این فیلم بودم مرسی

  • آواتار کاربر سيدفضل اله
قهرمانی
    سيدفضل اله قهرمانیمهمان
    2023-06-21 01:35

    سلام چطوری بابا دمت گرم

  • آواتار کاربر بهاره
قشقایی
    بهاره قشقاییمهمان
    2023-04-11 00:28

    ای کسانی که برای خود ابراز تاسف میکنید مگر تجربه فیلم عاشقانه را نداشتید
    اصلا بعد ۲۲ قسمت ابراز تاسف
    بعد دو سه قسمتم میشد بی خیال شد

  • آواتار کاربر معصومه بيگم
شریفیان
    معصومه بيگم شریفیانمهمان
    2023-04-03 10:49

    با سلام
    کلی از نظرات رو خوندم و متاسفم که انقدر دید سطحی نسبت به این فیلم فوق العاده رو میبینم
    واقعا ما از فیلم دیدن فقط تخمه شکستن جلوی پرده و تلویزیونش رو خوب یاد گرفتیم
    این فیلم از هر نظر فوق العاده بود بازیها هم بینظیر بودن تبریک میگم به عوامل بخصوص نویسنده داستان
    خودم تا حالا بالای 8 بار این فیلم رو دیدم و هر بار یک نکته جالب و تاثیرگذار ازش دستگیرم شده دستمریزاد

  • آواتار کاربر ياقوت
مجد
    ياقوت مجدمهمان
    2023-03-11 08:56

    واثعا باخاله از فیلممی که در ژانر عاشقانه است یکهو تبدیل میشه به فیلم جنایی

  • آواتار کاربر اميرزاده
مومنی
    اميرزاده مومنیمهمان
    2023-03-05 06:49

    منوچهر هادی که سال ۹۵ در نمایش خانگی «عاشقانه» را به عنوان فیلمی عامه‌پسند ساخت، آن زمان بازیگران چهره‌اش مثل محمدرضا گلزار و مهناز افشار روی پرمخاطب بودن آن تأثیر داشتند، اما مخاطب سال ۱۴۰۰ تفاوت‌های زیادی با مخاطب پنج سال پیش دارد.

    هادی پس از شکست فیلم «دل» در جذب مخاطبی که دلزده از کلیشه‌های آثار او بود، تصمیم به ساخت عاشقانه ۲ یعنی گیسو گرفت، البته گیسو هم پس از ۱۶ قسمت همچنان نتوانسته از نقدها در امان باشد و به دنبال فیلم دل و ساخته‌های سینمایی هادی به شدت ضعیف و الکن است و پس از ۱۶ قسمت توان ارائه روایت استاندارد با معیارهای حداقلی را نداشته است. هادی در فیلم گیسو همان رویه فیلم دل را پیش گرفته است، اما گویا برای دهن‌کجی به منتقدان به منظور تلافی ریتم کند از تصاویر فست موشن در لابه‌لای سکانس‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهد کارگردان درکی از معنی ریتم ندارد، اما آنچه هنوز در محتوا و اجرای فیلم هادی احساس می‌شود، نابلدی در روند یک قصه دراماتیک است، به لحاظ اتفاقات فرامتن نقش گیسو با بازی مهناز افشار و از سوی دیگر نقش ریحانه هم به دلیل عدم‌پذیرش نقش از سوی پانته‌آ بهرام حذف شده است.

    نبودن همین دو بازیگر ضربه شدیدی به فیلم زده، اما حضور گلزار نه به عنوان یک بازیگر بلکه به دلیل سلبریتی بودنش هم نتوانسته است فیلم را پرمخاطب کند. حضور هومن سیدی در فیلم گیسو مثل فیلم عاشقانه یک کمدی شخصیت خفیف به حساب می‌آید که شاید بتواند در بعضی از لحظات جوِ داستان را کمیک کند، اما میزان لمپن بودنِ این کاراکتر برای مخاطب جوان این فیلم بسیار مخرب است. دیگر بازیگرانی هم که به فیلم اضافه شده‌اند آنقدر ضعیف ایفای نقش می‌کنند که انگار برای بار اول است جلوی دوربین رفته‌اند!

    در سکانس‌های متعدد می‌بینیم نه تنها بازیگرانی مثل ساره بیات یا محمدرضا گلزار یا مسعود رایگان حتی قادر به دیالوگ‌گویی و ری‌اکشن‌های معمولی نیستند بلکه دیگر بازیگران مثل علیرضا زمانی‌نسب، آزاده ریاضی یا سانیا سالاری قدرت بازی حداقلی هم ندارند و نمی‌توانند در ساده‌ترین سکانس‌ها بازی متقاعدکننده‌ای داشته باشند به همین جهت گیسو از لحاظ بازی دچار ضعف شدیدی است و این به دلیل عدم‌توانایی در انتخاب و بازی‌گیری هادی است. از سوی دیگر پس از ۱۶ قسمت همچنان گره‌افکنی خاصی در فیلم احساس نمی‌شود. حاج یونس به عنوان پدر و بزرگ‌تر خانواده به دلیل رانت‌خواری و استفاده از پول‌های کثیف خانواده‌اش را وارد مخمصه کرده و خودش فراری شده؛ یک پدر ایرانی بیچاره و بدعاقبت؛ پدری که در قسمت اول به دنبال هوا و هوس خودش بوده و حالا در این قسمت برای اینکه به پلیس جواب پس ندهد، خانواده‌اش را گرفتار کرده است.

    ماجرای سهیل و پگاه هم اوج زندگی شبه‌مدرنیته‌ای است که آقای کارگردان همیشه این سبک زندگی را می‌پسندد. رابطه یک مرد متأهل با یک زن مجرد که تأکید روی این کلیشه و رفتار غلط می‌تواند تخریب‌کننده باشد، اما آنچه از سروشکل این فیلم مشخص است، برداشت کلیشه‌ای از فیلم‌های ترکیه‌ای است.

    رابطه‌های نافرجام، عشق‌های توخالی و استفاده از زندگی لاکچری و فخرفروشی در تمامی آثار هادی به چشم می‌آید و انگار می‌خواهد طبقه متوسط جامعه را لگدمال کند و زندگی اشرافی را که چارچوب و استاندارد مشخصی هم ندارد بر سر مخاطبش بزند، اما این را اضافه کنید که آدم‌های فیلم گیسو همه بی‌هویت و بی‌انگیزه هستند.

    به رغم اینکه رضا و سهیل و پیمان برای ساخت تیزر تبلیغاتی به آن رستوران رفته‌اند، اما ما چیزی از کار آن‌ها نمی‌بینیم و مسئله عشق و عاشقی رضا و سهیل بیشتر به چشم می‌آید، پیمان هم به عنوان یک کاراکتر سطحی با دیالوگ‌هایش مزه‌پرانی می‌کند. پگاه دکتر زنان است، اما انگار خودش مشکل حاد روانی دارد و جالب‌تر از آن اینکه او را در موقعیت طبابت نمی‌بینیم.

    اساساً فیلم گیسو بر اساس یکسری موقعیت‌های سطحی و کلیشه‌ای شکل گرفته است که حتی برای مخاطب عام هم قابل تحمل نیست. مطمئناً این فیلم به دلیل عدم تسلط کارگردان از نظر محتوای تکراری و کلیشه‌ای و اجرای بساز و بفروشی آسیب دیده است و این را به یاد داشته باشیم که حضور یک سلبریتی نمی‌تواند فیلم را پرمخاطب کند، مردم به دنبال قصه جذاب هستند نه سلبریتی‌ای با چشم آبی و بازوهای متورم!

    • آواتار کاربر ماهان
      ماهانمهمان
      2023-04-19 17:59

      اوکی

  • آواتار کاربر گوهرطلا
خلیلی
    گوهرطلا خلیلیمهمان
    2023-02-27 03:12

    الان سه هفته است که میگین به زودی.پس چرا نمیذارین.منتظریم

  • آواتار کاربر مصور
هدایت
    مصور هدایتمهمان
    2023-02-26 00:04

    انصافا کسی برای این پول میده؟

  • آواتار کاربر سيدعبداله
شریفیان
    سيدعبداله شریفیانمهمان
    2023-02-24 10:12

    ضعیف. با نقش هایی الکی و کاراکترهایی به درد نخور. حیف جواد عزتی.

  • آواتار کاربر هيل گل
معصومی
    هيل گل معصومیمهمان
    2023-02-17 02:00

    سلام آدمین فیلم گیسو چند قسمت داره

  • آواتار کاربر زينب خاتون
دهقان
    زينب خاتون دهقانمهمان
    2023-02-16 05:08

    سانیا سالاری از وقتی حسین یاری رفته زندان دیگه آرایش هم نمیکنه.دیگه ذوق و شوق کارکردن نداره.و اینکه جناب هومن خان کبیری پیکچرز خیال نکن بیننده ها نمیفهمن فیلمت بزور چهل دقیقه میشه منو چهر هادی استاد این کارهاست.

  • آواتار کاربر مهرگان
رضایی
    مهرگان رضاییمهمان
    2023-02-11 02:32

    سلام لینک این انیمیشن کی میزاریدانیمیشن خارجی Guardians of Luna 2016