دانلود فیلم صحنه زنی خرید

دانلود فیلم صحنه زنی

5.3/10 17
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :فیلم صحنه زنی در مورد اسد، رئیس یک باند خلافکار است که همراه با دو دوست خود صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت گرفته و…

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 96 دقیقه

دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی صحنه زنی کامل و رایگان با سرعت بالا 

دانلود فیلم صحنه زنی

خلاصه داستان :

فیلم صحنه زنی در مورد اسد، رئیس یک باند خلافکار است که همراه با دو دوست خود صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت گرفته و… رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

ستارگان :

بهرام افشاری , مهتاب کرامتی , لیندا کیانی , مجید صالحی , پیام احمدی ‌نیا، محمد نادری و فرزانه سهیلی

دانلود فیلم صحنه زنی

 درباره فیلم صحنه زنی

 فیلم سینمایی صحنه زنی (Staging) فیلمی اجتماعی، خانوادگی و درام به کارگردانی علیرضا صمدی است که در سال 1399 ساخته شد و در سال 1400 وارد شبکه نمایشی گردید؛ فیلم صحنه زنی امتیاز 5.3 در سایت IMDB کسب کرده است . نویسندگی فیلم صحنه زنی را علیرضا صمدی و تهیه کنندگی آن را نیز مجید رضا بالا بر عهده داشته‌ است؛ فیلم صحنه زنی موفق به دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شده است؛ این فیلم یک درام اجتماعی با فضا و ایده‌ای متفاوت است که در بستری آسیب ‌شناسانه به چالش‌‌های زندگی شخصیت‌ها در جامعه می‌پردازد؛ فیلم صحنه زنی اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400 نمایش داده شده است؛ علیرضا صمدی درباره تازه‌ترین اثر خود اینگونه می‌گوید: «فیلم صحنه زنی در مورد یک باند خلافکار است که با صحنه‌سازی جعلی از بیمه پول می‌گیرند؛ قصه این فیلم براساس آمارها و تحقیقاتی که در روزنامه‌ها و ادارات بیمه داشتم، نوشته شده و کاملا مبتنی بر واقعیت است.» علیرضا صمدی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است؛ صمدی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد؛ وی از سال 1387 فعالیت خود را با ساخت مستند و تیزر برای تلویزیون آغاز کرد؛ صمدی در سال 1395 موفق به ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام بی‌نامی با بازی باران کوثری و حسن معجونی شد که نگاه منتقدین را به خود جلب کرد؛ صحنه زنی دومین فیلم او در مقام کارگردان می‌باشد؛ دغدغه‌ علیرضا صمدی نسبت به اجتماع در این فیلم به شکلی دراماتیک به تصویر کشیده شده است؛ به گونه‌ای که هم یک زخم برآمده از فقر را نشان می‌دهد و هم آسیب‌شناسی آن را از خلال پیگیری یک مددکار اجتماعی ثبت می‌کند؛ ولی در عین حال شعاری و مستقیم نمی‌شود؛ همین زاویه نگاه که جهان فیلم از درون زخم و آسیب موجود، ترسیم شود و نگاه یک مددکار از بیرون، آن را تعدیل و تکمیل کند و پایانی تاثیرگذار از تلاقی این دو سویه رقم بخورد، فیلم را عمیق و دردمندانه و در عین حال دراماتیک‌تر کرده است؛ فیلم صحنه زنی در 1 دی سال 1400 به روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت؛

صحنه زنی

تاریخ پخش و دانلود فیلم صحنه زنی

به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم صحنه زنی و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

نقد فیلم صحنه زنی

صحنه زنی دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او (بی‌نامی) پس از آنکه از لیست اصلی فیلم‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خط خورد و با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، این‌بار در جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر به اکران درآمد تا در فضایی به‌دور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان و منتقدان را پیدا کند. فیلم درباره‌ی سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌های جعلی تصادف را بسازند تا از بیمه پول بگیرند. همین خلاصه قصه‌ی کوتاه از صحنه‌زنی بیننده را با داستانی جدید و کم‌تر روایت شده در سینمای ایران مواجه می‌کند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامه‌ها، اداره‌های بیمه و دیگر ارگان‌ها داشته، تلاش کرده تا این سوژه‌ی عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصه‌گو روایت کند.

اسد (بهرام افشاری) در نقش رئیس گروه، با ظاهری رعب‌آور و خوف‌ناک کمتر از بقیه حرف می‌زند و کارش تهدیدکردن است. او شخصیتی پیچیده و زندگی سختی دارد و می‌خواهد با پول این کار به هدفش یعنی پیدا کردن دخترش برسد. سبزواری (مجید صالحی) سعی می‌کند با زبانی آرام کنترل اوضاع را به‌دست بگیرد و مِستر (پیام احمدی‌نیا) وظیفه‌اش عملی کردن تهدیدها و دستورات اسد است. شخصیت متفاوت این سه نفر و دیالوگ‌هایی که پشت سر هم میان آن‌ها رد و بدل می‌شود، به حفظ ریتم فیلم بسیار کمک کرده است.

دانلود فیلم صحنه زنی

صحنه‌زنی با خلق موقعیت‌ها و سکانس‌هایی درگیرکننده توجه مخاطب را به قصه‌ی تمام کارکترها و داستان زندگی‌شان جلب می‌کند. هرکدام از آن‌ها گرفتار مشکلاتی شده‌اند که به تنهایی مقصرش نبوده‌اند. نمی‌توان کسی را سرزنش کرد. همه‌ی آن‌ها به دلایل عمیق و ریشه‌ای مربوط به گذشته و شکافی که میان اقشار مختلف جامعه وجود دارد، دست به کارهایی می‌زنند که علاوه بر ریسک بالا، انسانیت‌‌شان را به زوال و سقوط می‌کشاند. سلسله اتفاقاتی که برای اسد می‌افتد و مواجهه‌اش با لیلا جاوید مددکار اجتماعی (مهتاب کرامتی) او را دچار چالش‌های اخلاقی زیادی می‌کند. بهرام افشاری با چهره‌ای خشن و قامتی استوار اما تکیده، به شخصیت درونگرا و عصبانی اسد هویتِ مردی دلمرده، باخته از زندگی و متلاشی شده داده است. او با کم‌ترین دیالوگ و بیشترین بازی صورت (به خصوص چشم‌ها) اسد را به قهرمانی تنها و شکست خورده بدل می‌کند.

فیلم در نیمه‌ی دوم با قاب‌بندی‌هایی گیرا، هجوم وقایع مرتبط به هم و همچنین پرده‌برداری از رازهای گفته نشده بار دیگر بیننده را به دلِ هیجان ناشی از این سوژه‌ی ملتهب می‌برد. صحنه‌زنی اگرچه در تیپ سازی برخی از شخصیت‌ها مانند شیرین (لیندا کیانی) و بعضی از سکانس‌ها گرفتار کلیشه‌های رایج در این نوع فیلم‌های منسوب به سینمای اجتماعی می‌شود اما تلاش می‌کند درباره‌ی این معظل خانمان‌سوز و کمتر پرداخت شده به مخاطب آگاهی‌های لازم را بدهد و او را با دنیای غریب و رنج‌آور چنین افرادی آشنا کند.

نویسنده: ملیکا هلالی

دانلود فیلم صحنه زنی

در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم صحنه زنی را به راحتی انجام دهید …

  • 12 آوریل 2022
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حكمت اله
رحیمی
    حكمت اله رحیمیمهمان
    2024-03-27 01:07

    ادمین از وقتی بخش اخرین نظراتو برداشتید نمیتونم سواستفاده کنم بقیرو پیدا کنم😂😭

  • آواتار کاربر صابره
کمالی
    صابره کمالیمهمان
    2024-03-15 18:28

    مزخرف.واقعا بی معنی

  • آواتار کاربر ساراء
ذولفقاری
    ساراء ذولفقاریمهمان
    2024-01-31 13:49

    سلام من کیفیت ۷۲۰ رو دانلود کردم ولی انگار خرابه اجرا نمیشه با هیچ برنامه ای

  • آواتار کاربر مختوم زاد
جاوید
    مختوم زاد جاویدمهمان
    2024-01-24 17:28

    ادمین زیرنویس هم قرار میگیره؟

  • آواتار کاربر سيده فايزه
محمودی
    سيده فايزه محمودیمهمان
    2023-11-01 23:14

    خیلی جذابه حتما ببینین
    😀
    😀
    😀
    😀

  • آواتار کاربر منتهي
افتخاری
    منتهي افتخاریمهمان
    2023-06-25 22:56

    فیلمش باحال بود داستانش خیلی متفاوت بود حتما ببینید

  • آواتار کاربر مرات
مجیدی
    مرات مجیدیمهمان
    2023-06-07 05:00

    سلام پس کی فیلم رو قرار می دید ؟

  • آواتار کاربر مهرنوش
بردبار
    مهرنوش بردبارمهمان
    2023-06-01 12:42

    خیلی عالی و باحال بود بازم این فیلم ها بزارید ممنون

  • آواتار کاربر وحيدرضا
بهشتی
    وحيدرضا بهشتیمهمان
    2023-04-28 01:21

    چرا سانسور شده
    نسخه بدون سانسورش نیست؟

  • آواتار کاربر ملك عظما
کیان
    ملك عظما کیانمهمان
    2023-04-20 18:35

    سلام. دانلود کنید فیلم خوبیع.
    داستان خوبی ام داره و تا آخر فیلم هی موضوع جدید پیش میاد و از هیجان نمی افته.

  • آواتار کاربر يخابه
میرزایی
    يخابه میرزاییمهمان
    2023-04-05 19:42

    بی صبرانه منتظر دوبله ایم

  • آواتار کاربر سيدجعفر
آزاد
    سيدجعفر آزادمهمان
    2023-03-26 02:14

    واقعا فیلم قشنگیه. سوژه واقعی و بکر و البته بسیار تلخ و دردآور. من سینما دیدم. عالی بود. حتما ببینیدش. البته صحنه های خیلی خشن داره که اصلا مناسب بچه ها نیست

  • آواتار کاربر غريب
قربانی
    غريب قربانیمهمان
    2023-02-13 21:48

    لینک دانلود کو

  • آواتار کاربر آرزو
میرزایی
    آرزو میرزاییمهمان
    2023-02-12 07:08

    سلام من لینک دانلود فیلم سوتفاهم میخوام….یک ساله از اکرانش گذشته

  • آواتار کاربر غريب
بهمنی
    غريب بهمنیمهمان
    2023-02-07 20:08

    مگه مریضین میزنین دانلود رایگان وقتی لینکشو نذاشتین

  • آواتار کاربر سيده صغرا
باستانی
    سيده صغرا باستانیمهمان
    2023-02-01 09:52

    خدایش فیلم با حالی بود و خیلی هم سبکش فرق داشت

  • آواتار کاربر مجتبی
مرتضوی
    مجتبی مرتضویمهمان
    2023-01-26 04:18

    سبک جدید بود/ارزش دیدن داره ببینید.

  • آواتار کاربر حمیدرضا
کشانی
    حمیدرضا کشانیمهمان
    2023-01-25 22:39

    بد