دانلود فیلم منصور رایگان

دانلود فیلم منصور

8.5/10 56
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :فیلم منصور درباره شهید منصور ستاری است که به کمک همراهان صدیق و با اعتمادش، پایه‌های تولید هواپیماهای جنگی را بنا می‌کند که بعدها این نوع هواپیماها با نام‌های آذرخش و صاعقه شناخته می‌شوند و…

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 100 دقیقه

دانلود فیلم منصور با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی منصور کامل و رایگان با سرعت بالا 

دانلود فیلم منصور

خلاصه داستان :

فیلم منصور درباره شهید منصور ستاری است که به کمک همراهان صدیق و با اعتمادش، پایه‌های تولید هواپیماهای جنگی را بنا می‌کند که بعدها این نوع هواپیماها با نام‌های آذرخش و صاعقه شناخته می‌شوند و…. رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم منصور با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

ستارگان :

جواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، قاسم زارع، لیندا کیانی، محسن قصابیان، مهدی کوشکی و…

دانلود فیلم منصور

 درباره فیلم منصور

 فیلم سینمایی منصور (Mansour) با نام قبلی اوج 110، فیلمی اجتماعی و درام با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی است که در سال 1398 توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شد و در سال 1400 وارد شبکه نمایشی گردید؛ فیلم منصور امتیاز 8.5 در سایت IMDB کسب کرده است.تهیه کنندگی این فیلم را جلیل شعبانی بر عهده داشته‌ و علیرضا داوودنژاد نیز در مقام مشاور کارگردان در آن حضور داشته است؛ منصور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفق شد نامزد دریافت دو جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین کارگردان اول شود؛ داستان این فیلم درباره زندگی واقعی تیمسار ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی و مدیریت و تلاش وی برای رسیدن به اولین جنگنده کاملا ایرانی به نام آذرخش است؛ هواپیمای آذرخش نسخه‌ای از هواپیمای اف 5 آمریکا می‌باشد؛ نیروی هوایی ارتش قبل از انقلاب یکی از مجهزترین نیروها بود و خلبانان بسیار حرفه‌ای داشت اما این خلبانان از ایران رفتند؛ این فیلم به تلاش‌های بی وقفه منصور ستاری در رابطه با مجهز کردن نیروی هوایی ارتش می‌پردازد و اتفاقاتی که در پشت پرده رخ می‌دهد را به تصویر کشیده است؛ تیمسار ستاری با وجود تمام تحریم‌هایی که وجود داشت بسیار تلاش کرد تا بتواند نیروی هوایی مقتدری را مجهز کند؛ در این میان کسانی هم قصد داشتند تا در کار وی اخلال ایجاد کنند اما او همچنان مقتدرانه به راه خود ادامه داد؛ منصور ستاری سرتیپ پدافند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده آن نیرو از بهمن 1365 تا دی 1373 بود که در سال 1373 در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به همراه افسران بلندپایه نیروی هوایی کشته شد؛ فیلم منصور در گیشه به فروش حدود یک میلیارد تومان دست پیدا کرد؛

نقد فیلم منصور

تا پیش از ساخته شدن چند فیلم درباره زندگی شهدا و کسانی که در جنگ ایران و عراق، سالها درگیر بودند؛ کسی درباره زندگی و کارهای آنها نمی‌دانست. این افراد نهایتا اسامی خیابان‌ها و بزرگراه‌هایی بودند که در آنها با ترافیک سر و کله می‌زدیم. «موسسه اوج» که چند سالی است رو به ساخت فیلم‌های سفارشی آورده، سعی کرده با منصور رسالت خود را در قبال قهرمان سازی از فرماندهان جنگی به جا بیاورد و داستان زندگی شهید منصور ستاری را به تصویر کشیده است.

فیلم منصور بازیگرانی دارد که در نقش هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله خامنه‌ای بازی می‌کنند، رویارویی بازیگر اصلی با این کاراکترهای سیاسی قدرتمند از جمله نکاتی است که بیننده ایرانی را به خود جلب می‌کند تا داستان تقریبا بی‌جان منصور و فراز و نشیب‌هایی که طی کرده را ببیند. در واقع حضور شخصیت‌های سیاسی یا صحبت از آنهاست که می‌تواند به ضعف‌های فیلم یک کلاه بزرگ سر کند و آنها را به روی تماشاگر نیاورد.

دانلود فیلم منصور

دانلود فیلم منصور

فیلم درباره تلاش‌های منصور ستاری طی سالهای جنگ برای مجهز کردن نیروی هوایی ارتش ایران است. او که فرماندهی این نیرو را بر عهده دارد، به قول خودش ارتش لشکری شده که سلاحی ندارد. ستاری به دنبال هواپیما و ادوات جنگی به درد بخور است تا بتواند نیروی هوایی را مجهز کند اما با تحریم‌هایی رو به رو است که باید خودش شخصا آنها را حل و فصل کند. در این میان دلالان هم هستند که چوب لای چرخ او می‌گذارند و از همه بدتر، خودی‌های داخل نظام هستند که چشم دیدن او را ندارند و دل خوشی از فرماندهی او نیز ندارند.

فیلم منصور یک فیلم دفاع مقدسی است اما در آن خبری از شلیک یک گلوله هم نیست. فیلم در واقع به عملیات پشت پرده یکی از بزرگترین و قدرتمندترین بخش‌های ارتش اشاره دارد. ما در کل مدت زمان تقریبا دو ساعته فیلم، شاهد درگیری‌های ستاری و گروهش برای مجهز کردن نیروی هوایی هستیم و پی می‌بریم که چه بدبختی‌هایی کشیده شده تا نیروی هوایی ایران بتواند در جنگ اینچنین مقتدر باشد.

نیروی هوایی ارتش ایران در زمان قبل از انقلاب یکی از مجهزترین نیروها بود و خلبانان حاذقی در آن حضور داشتند. همانطور که به درستی خود فیلم اشاره می‌کند، برخی از این خلبانان به خاطر سیاست‌های غلط عده‌ای از سران کشور، ایران را ترک گفتند. با این وجود باید اعتراف کرد که ستاری توانست تا حد زیادی نیروی هوایی را سر و سامان دهد و فیلم هم دقیقا نمایشگر همین تلاش است. این تلاش به کمک «سیاوش سرمدی» مستندساز انجام شده؛ مردی که پیش‌تر مستندهای سیاسی خوبی ساخته و گزینه مناسبی برای ساخت فیلم بیوگرافی ستاری به نظر می‌آید.

سرمدی تا حد زیادی در سینمای مستند گیر کرده و فیلم منصور را ساخته است. او داستان قدرتمندی در دستانش داشته که حرف‌های زیادی می‌توانسته در آن بزند. به واسطه حضور «موسسه اوج» در پشت پرده فیلم، تا جای ممکن هم دستانش باز بوده است. اوج هم به او لوکیشن‌های بزرگی داده و هواپیماها را در اختیارش قرار داده و همچنین اجازه داده تا بتواند هاشمی رفسنجانی و رهبری را در فیلم حضور به هم برساند. این درست که خبری از نخست وزیر زمان جنگ نیست ولی تا جای ممکن و آنقدری که فضای سیاسی کشور اجازه می‌دهد، فیلم فضا را برای سرمدی باز گذاشته به طوری که صدای سخنرانی آیت الله منتظری هم در فیلم گنجانده شده است.

دانلود فیلم منصور

حضور همین افراد سیاسی در فیلم برگ برنده منصور است. داستانی که سرمدی در دستش داشته و اجازه‌هایی که به او داده شده، آنقدری است که او می‌توانست این درام را تبدیل به یکی از آثار به یاد ماندنی سینما کند. اما کاری که او کرده بیشتر شبیه به یک مستند سازی داستانی است که از شبکه‌های History Channel پخش می‌شود؛ کاری ارزشمند اما به دور از ارزش‌های بالای سینمایی.

فیلم منصور در قهرمان سازی شخصیت اصلی خود خوب عمل می‌کند. محسن قصابیان که به عنوان بازیگر اصلی فیلم در نظر گرفته شده، تقریبا در همه دقایق و سکانس‌های فیلم حضور دارد و شاید نهایتا در پنج دقیقه از فیلم او را نبینیم. این حجم حضور قهرمان در پرده نقره‌ای، بالاخره جواب داده و کاری کرده که بتوانیم ستاری را بیشتر بشناسیم. فیلمساز به درستی این قهرمان را یک سوپرمن معرفی نمی‌کند و ضعف‌های او را نیز نشانمان می‌دهد.

ما با یک فرمانده نیروی هوایی طرف هستیم که از زنش حرف حساب می‌برد و مرد خانه است. او در فیلم هم یک فرمانده با ابهت است که پلمپ دادستانی کشور را با یک میله می‌شکند و از آن به عنوان «یک مشکل ساده» یاد می‌کند و هم مردی میانسال است که در خانه مانند یک پسربچه پرشور و هیجان عاشق ماکت‌های هوایپمایش است و با آنها سرگرم می‌شود. نشان دادن انواع خصوصیات اخلاقی ستاری و شادی‌ها و غصه‌هایش و حتی کل‌کل‌هایش در گفتگو با مردم عادی، کاری کرده که این قهرمان قابل لمس باشد.

در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم منصور را به راحتی انجام دهید …

 

  • 21 مارس 2022
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمدشهاب
حیاتی
    محمدشهاب حیاتیمهمان
    2024-03-25 06:28

    اگه بازیرنویسم میبود عالی میشد

  • آواتار کاربر آصف
افتخاری
    آصف افتخاریمهمان
    2024-01-17 01:56

    واقعا فیلم خوبی بود و لذت بردم ، روحش شاد چه عزیزان دلسوزی داشتیم و چقدر بنده خدا رو کمک که نمیکردن برای پیش برد اهدافش چوب لای چرخش میذاشتن و اذیتش کردن .

  • آواتار کاربر ساجده زهرا
عظیمی
    ساجده زهرا عظیمیمهمان
    2023-12-04 00:49

    با سلام
    چه فیلم خوبی بود ممنونم از شما
    دوبله فوق العاده ایم داشت

  • آواتار کاربر نرجس بانو
تهرانی
    نرجس بانو تهرانیمهمان
    2023-10-29 00:29

    خوبیش اینه که تو روز تولدم میاد

  • آواتار کاربر سيدضربعلي
شهبازی
    سيدضربعلي شهبازیمهمان
    2023-09-07 03:49

    راست میگه کلاه بزرگی سرش رفته این دوستمان .کشف حجاب،واگذاری بحرین و ….. محصول آن اسلامی است که رفیق ما دوست دارد. مثل عربستان و دیگر کشور های نوکر اسرائل ما باید مسلمان بی غیرت باشیم ما را چه به عزت و افتخار ما را چه به اسلامی که حاج قاسم ها و حججی ها به خاطرش جان خود را نثار می کنند.
    ببین برادر یا حسینی باش یا یزیدی بین این دو تا هرکه ایستاد دیدیم آخر عاقبتش چه شد

  • آواتار کاربر ياسمين
تقی زاده
    ياسمين تقی زادهمهمان
    2023-09-02 10:21

    به عنوان کمدی نه ، ولی به عنوان فیلم فانتزی کمی خوبه .
    این کاراکتر (نیما) هم سعی کردن شبیه حبیب لیسانس ها کنن ولی به پاش نمیرسه 😂

  • آواتار کاربر مهيار
آزاد
    مهيار آزادمهمان
    2023-06-29 20:56

    سلام.حالا من اینو ندیدم ولی پژمان جمشیدی و بابک کریمی دیگه شدن زبل خان همه جا هستن بازیشون هم یکیه پژمان جمشیدی درسته بانمکه و حرکاتش خنده داره ولی داره تکراری میشه

  • آواتار کاربر هانيه سادات
ترابی
    هانيه سادات ترابیمهمان
    2023-06-20 03:28

    افتضاح ترین فیلم بازیگری فیلمنامه نویسی بی منطقی سر تا سر مشکل حیف وقت و پولی که دادیم واقعا بد بود

  • آواتار کاربر كارن
آزادی
    كارن آزادیمهمان
    2023-04-10 06:00

    تو این قسمت یک چیز از یاد کارگردان رفته اونم کشته شدن مسئول جدید مظافه هست

    نمیدونم چه اصراری بود این فیلم 9 قسمتی باشه و تو هر قسمت چند بار دخالت کارگردان در حل شدن مسائل رو واضح ببینیم

  • آواتار کاربر ماه خانم
عبدی
    ماه خانم عبدیمهمان
    2023-04-07 07:49

    هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
    اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
    هیچ فردی زشت نیست ؛
    فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
    انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
    انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
    انسان‌ ها همه عاشقند ؛
    انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
    انسان‌ ها همه شادند ؛
    انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
    “” از امروز زیبا ببینیم “”

  • آواتار کاربر عبدالكاظم
رهنما
    عبدالكاظم رهنمامهمان
    2023-04-04 23:21

    سلام من تمام قسمتها رو با فلش از دوستم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ گرفتم . بخام حلالش کنم چیکار کنم ؟

  • آواتار کاربر سيداشكان
شمس
    سيداشكان شمسمهمان
    2023-04-04 05:00

    نظراتو خوندم نظرم عوض شدم برم دانلودکنم ببینم چی ساختن مگه

  • آواتار کاربر موژان
اسماعیلی
    موژان اسماعیلیمهمان
    2023-03-08 06:21

    ادمین ترو خدا دیگه این کامنتها رو تایید نکن چه اینوری چه اونوری .بجز اینکه اعصاب همه تو این شرایط بد اقتصادی و اجتماعی خرد بشه حاصلی نداره

  • آواتار کاربر عبدالرضا
خادمی
    عبدالرضا خادمیمهمان
    2023-02-20 20:40

    مبادا نا امید بشین ما مردم پشته تونیم.

  • آواتار کاربر قمرالسادات
مومنی
    قمرالسادات مومنیمهمان
    2023-02-12 06:32

    بچه زیر سیزده سال توش بازی کرده بعد ممنوعه برای نگاه کردن زیر سیزده سال

  • آواتار کاربر اللهه
افشار
    اللهه افشارمهمان
    2023-02-07 23:52

    فیلم خوبیه پیشنهاد میکنم حتما ببینید یه سبک خاصه داستانش که طرفدارهای خودشو داره

  • آواتار کاربر کاظم
غلامی
    کاظم غلامیمهمان
    2023-02-07 20:40

    ..دم به کارگردان این فیلم،تو ترسناک آرین فیلم های خارجی این رفتار رو با بچه نمیکنن

  • آواتار کاربر مهرسانا
طهماسبی
    مهرسانا طهماسبیمهمان
    2023-01-29 05:56

    ها ! الان دقیقن کجاش باید سانسور میشد ؟؟؟ نکنه منظورت صحنه لباس درآوردن دختره س؟؟ خب اونو که نشون نداد ! بعد هم اتفاقا یکی از رسوم سنتی ه که یک مونث از خانواده داماد دختر رو بیینه حالا تو حموم و اینا !

  • آواتار کاربر حسینعلی
بهمنی
    حسینعلی بهمنیمهمان
    2023-01-26 06:07

    فیلم یدورو هم با کیفیت اصلی بلوری برای دانلود بذارید