دانلود فیلم موقعیت مهدی به زودی

دانلود فیلم موقعیت مهدی

7.6/10 292
سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :مهدی باکری، فرمانده لشگر 31 عاشورا از برادر کوچک ترش حمید می‌ خواهد علی رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌ پذیرد و همراه می‌ شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد …

پیش نمایش

باکس دانلود
    • به زودی از رسانه تفریحی سنتر ....
    • فیلم های مشابه
    • پخش از IRR300,000,000,000 دلار

    دانلود فیلم موقعیت مهدی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

    دانلود فیلم سینمایی موقعیت مهدی کامل و رایگان با سرعت بالا 

    دانلود فیلم موقعیت مهدی

    خلاصه داستان :

    مهدی باکری، فرمانده لشگر 31 عاشورا از برادر کوچک ترش حمید می‌ خواهد علی رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌ پذیرد و همراه می‌ شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد … رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم موقعیت مهدی کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی خنده دار ایرانی  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    ستارگان :

    هادی حجازی‌ فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌ فر، معصومه ربانی‌ نیا، وحید آقاپور، روح‌ الله زمانی

     درباره فیلم موقعیت مهدی

    فیلم موقعیت مهدی اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی فر در سینما می باشد که در سال 1400 به اکران عمومی در آمد این فیلم که نویسندگی آن هم بر عهده خود حجازی فر می باشد است از 18 اسفند 1400 در تمامی سینماهای سراسر کشور در حال اکران می باشد تهیه کنندگی فیلم بر حبیب‌الله والی‌ نژاد است. فیلم موقعیت مهدی در مورد داستان فرمانده لشگر عاشورا شهید مهدی باکری از کودکی تا زمان عاشقی و حضور در جبهه های جنگ را روایت می کند تا قبل از این فیلمی در مورد این شهید ساخته نشده بود حال هادی حجازی فر تصمیم گرفته که زندگی نامه این شهید را جلوی دوربین بیاورد او که خود با فیلم ایستاده در غبار ساخته محمد حسین مهدویان به پا به عرصه سینما گذاشت حال قرار است اینبار هم در یک فیلم با موضوع دفاع مقدس حضور داشته باشد ژانر فیلم با توجه به اینکه داستان زندگی  را روایت می کند شامل عاشقانه و جنگی و درام می باشد.

    موقعیت مهدی در چهلمین جشنوراه فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست عنوان بهترین فیلم را از آن خود کند همچنین در بهترین موسیفی متن و جلوه های ویژه میدانی این فیلم توانست جوایز را یکی پس از دیگری درو کند همچنین در بهترین کارگردانی هم نامزد دریافت جایزه شد ولی موفق به دریافت آن نشد.

    پس از حواشی که برای این فیلم در جشنوراه پیش آمد هجازی فر در نشست خبری پیش از اکران این فیلم اعلام کرد هزینه ساخت این فیلم 30 میلیارد تومان برآورد شده است و تمامی ادوات جنگی که در فیلم به کار برده شده است هزینه آن از بودجه فیلم پرداخت شده.

     

    تاریخ پخش و دانلود فیلم موقعیت مهدی

    به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم موقعیت مهدی کامل رایگان و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

    نقد فیلم موقعیت مهدی

    پس از اکران آتابای، که نخستین حضور هادی حجازی‌فر در مقامی به‌جز بازیگر و به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در یک فیلم سینمایی بود، حالا با موقعیتِ مهدی طرف‌ایم که اولین فیلمِ حجازی‌فر در مقام کارگردان است.

    فیلمی که فیلم‌نامه‌اش را نیز حجازی‌فر به همراهِ ابراهیم امینی ــ فیلم‌نامه‌نویسی که سابقه‌ی همکاری در چند فیلمِ ابتدایی محمدحسین مهدویان را در کارنامه دارد ــ با هم نوشته‌اند. در موقعیت مهدی با روایتی اپیزودیک سروکار داریم. اپیزودهایی از مقاطعِ مختلف زندگی مهدی باکری، از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ هشت‌ساله‌ی ایران و عراق، از ازدواج تا شهید شدن.

    دانلود فیلم موقعیت مهدی

    فیلم با تصاویری بازسازی‌شده از فضای جبهه‌های جنگ آغاز می‌شود. تصاویری که سعی شده تا حدّ امکان به تصاویر آرشیویِ واقعی نزدیک باشند. این‌گونه فیلم می‌خواهد فضاسازی لازم برای ورود به قصّه‌اش را انجام دهد و مخاطب را ــ به‌فرضِ اینکه هیچ پیش‌زمینه‌ای از فیلمی که قرار است ببیند ندارد ــ با حال‌هوای فیلم آشنا کند. از پسِ این تصاویر و عنوان‌بندی، فیلم به اپیزود یکم می‌رسد. ماجرای آشنایی مهدی باکری با صفیه مدرس، همسرش، خواستگاری او و ازدواج.

    از همین‌جا یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های فیلم کرد می‌یابد: شخصیت‌پردازی. شخصیتِ مهدی بسیار خوب پرورده شده است و جزئیات زیادی در فیلم‌نامه و اجرا باعث شده‌اند کاراکتر او برای مخاطب آشنا و ملموس شود. تصویرکردنِ او، به‌عنوان فردی مذهبی، با جزئیاتِ جذابی همراه است. از نحوه‌ی نشستن او در جلسه‌ی خواستگاری و صحبت با صفیه، تا دیالوگ‌هایی که بر زبان می‌راند ــ دیالوگ‌های درخشانی که در موردِ خوردن چای ردوبدل می‌شود و علاوه‌بر شخصیت‌پردازی، به ایجاد فضای موجود بین مهدی و صفیه کمک می‌کند ــ و بعدتر، در صحنه‌ای که صفیه از او شکایت می‌کند که چرا به او نگاه نمی‌کند. می‌توان گفت بزرگ‌ترین برگِ برنده‌ی فیلم در فیلم‌نامه توجه به همین جزئیات است. جزئیاتِ مستتر در دیالوگ‌ها و اکت‌های ریزِ شخصیت‌های اصلی. دراین‌میان، نمی‌توان و نباید از بازی‌های خوب هادی جازی‌فر (در نقش مهدی) و ژیلا شاهی (در نقش صفیه) گذشت. همین بازی‌های خوب و روان باعث شده است تا تکّه‌ای از این اپیزود به یکی از بهترین لحظاتِ فیلم تبدیل شود. جایی که بعد از ازدواج و خوردن نخستین شامِ متأهلی، ناگهان برق می‌رود. مهدی برمی‌خیزد تا زودتر برود. صفیه بلند می‌شود و چراغ‌نفتی‌ای روشن می‌کند تا با آن مهدی را تا دمِ در همراهی کند.

    فیلم درواقع به داستان نمی‌رسد. داستان، با همه‌ی فرازونشیب‌ها و الزاماتِ دراماتیک‌ش. این چیزی است که بزرگ‌ترین ضربه را به فیلم می‌زند و تماشای آن را تا اندازه‌ای خسته‌کننده هم می‌کند. ساختارِ اپیزودیک فیلم هم این مسئله را تشدید می‌کند. در فقدانِ خط روایی مشخص، اپیزودها بیشتر به روایت‌هایی جدا از هم می‌مانند که چندان ارتباط محکمی با هم‌دیگر برقرار نمی‌کنند و ساختار فیلم را شبیه به کتاب‌های تاریخی می‌کنند که در هر درس، چیزی جدا برای گفتن دارند.

    به‌ نظر می‌رسد مسئله‌ای دیگر هم دراین‌میان تأثیرگذار بوده است. اینکه موقعیتِ مهدی در گام اول برای تبدیل‌شدن به سریال نوشته شده است. هر چند حجازی‌فر در مصاحبه‌ای گفته بود که ساختار این فیلم ربطی به سریال ندارد، اما به‌نظر می‌رسد این ساختار اپیزودیک هم برگرفته از ساختارِ «مجموعه»‌ای در سریال‌ها است. اینکه در هر قسمت الزامن ادامه‌ی داستان قبلی را نبینیم و با روایت‌های مجزا، به ایده‌ای واحد و تمی مشترک دست یابیم.

    در این مطلب می توانید به زودی دانلود فیلم موقعیت مهدی کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

    • 16 جولای 2022
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر سيده زبيده
باستانی
      سيده زبيده باستانیمهمان
      2024-02-01 20:07

      دوبار زدم هزینه پرداخت شد6000تومن کم شد از حسابم ولی صفحه دانلود باز نشد
      فقط ملت رو بازی میدین
      این پولا خوردن نداره
      متاسفم براتون

    • آواتار کاربر محمدحسین
ملک
      محمدحسین ملکمهمان
      2023-10-09 12:56

      قسمت 4 کیفیت 1080 فصل 2 دانلود نمیشه. میشه درستش کنید؟

    • آواتار کاربر الناز
ذولفقاری
      الناز ذولفقاریمهمان
      2023-09-12 21:35

      شبکه 1 پخش کرده پیگیری کنید ببینید اجازه میدن مثل تک تیرانداز با نت ایرانسل رایگان بگذارید?

    • آواتار کاربر خجسته
قهرمانی
      خجسته قهرمانیمهمان
      2023-03-31 04:07

      با سلام ِ تعریف این فیلم را شنیدم میخواستم ببینم ایا مث فیلم دارک می مونه دارک خیلی خوب و عالی بود

    • آواتار کاربر خيران
توسلی
      خيران توسلیمهمان
      2023-03-19 08:21

      بله شنیدم فیلم بسیار عالییست منتظرم زودتر بیاد

    • آواتار کاربر ام حاني
قادری
      ام حاني قادریمهمان
      2023-02-13 11:00

      سلام. لطفا کیفیت 480 رو هم بزارید

    • آواتار کاربر بهيه
افشاری
      بهيه افشاریمهمان
      2023-02-13 01:00

      سلام وسپاس از زحمات شما ، مدت طولانی است که منتظر فصل دوم فیلم وزین همتا هستیم ، لطفا زودتر روی سایت بگذارید ، ضمنا فصل اول ده قسمت بوده که هنوز روی لینک دانلود اصلاح نکرده اید و نه قسمت نوشته شده ،

    • آواتار کاربر اسماعیل
خادمی
      اسماعیل خادمیمهمان
      2023-02-09 16:52

      دمتون گرم ..فیلم خوبی هست ..شبیه تعریفهایی که از مهدی باکری شنیدم..روحش شاد …این حکومت بی کفایت و ما خیلی به ایشون و شهدا بدهکاریم …متاسفم که عرضه و لیاقت نداریم و هیچ وقت هم جبران نمیشه..خدا رحمتشون کنه

    • آواتار کاربر حضرتقلي
فلاح
      حضرتقلي فلاحمهمان
      2023-02-08 12:24

      عالی بود بود فوق العاده
      مخصوص علی انصاریان😂😂

    • آواتار کاربر زباري
عظیمی
      زباري عظیمیمهمان
      2023-02-04 07:00

      فلیمش اصلا جالب و دینی نیست

    • آواتار کاربر بسوه
فراهانی
      بسوه فراهانیمهمان
      2023-01-29 10:04

      لطفا قسمتهای بعد رو اضافه کنید
      با تشکر فراوان از سایت خوبتون