دانلود فیلم گربه سیاه خرید

دانلود فیلم گربه سیاه

ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :«همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.» این فیلم داستانی اجتماعی را روایت می‌کند و مخاطب آن عمدتاً جوانان به‌خصوص دهه هشتادی‌ها هستند

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم گربه سیاه با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

    دانلود فیلم گربه سیاه با بازی بهرام رادان و ترلان پروانه

    دانلود فیلم گربه سیاه

    ستارگان :

    بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی و کیارکنی با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، احسان کرمی، رضا یزدانی، علی اوجی و گروه سون بند

    خلاصه داستان :

    «همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.» این فیلم داستانی اجتماعی را روایت می‌کند و مخاطب آن عمدتاً جوانان به‌خصوص دهه هشتادی‌ها هستند… رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم گربه سیاه با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

     درباره فیلم گربه سیاه

    دینامیت فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۷ است. از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، و پژمان جمشیدی اشاره کرد. فیلم دینامیت امتیاز 5.3 در سایت IMDB کسب کرده است.

    اما طبق آخرین خبر اکران فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان از چهارشنبه ۹ تیرماه در سینماها قطعی شده تا سرانجام پس از مدت های یک فیلم کمدی که ظرفیت فروش بالایی دارد بتواند با اکرانش رونقی دوباره به سینماها برگرداند.

    طبق شنیده ها اعضای شورای صنفی در تلاش برای راضی کردن تهیه کننده و پخش کننده فیلم «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم هستند تا این فیلم در کنار «دینامیت» راهی اکران عمومی شود.

    تاریخ پخش فیلم گربه سیاه

    به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم گربه سیاه و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1400 منتشر خواهد شد.

    دانلود فیلم گربه سیاه

    نقد فیلم گربه سیاه

    فیلم گربه سیاه آسیب شناسی اجتماعی مهمی دارد. نقدی آگاهانه و هوشمندانه که برآمده از معضلات روز جامعه است. جامعه ای که به فضای مجازی گره خورده و در بزنگاه های فردی و اجتماعی، بازار داغی برای ایجاد سوء تفاهم های ویرانگر و بزهکاری های پنهان دارد. گربه سیاه از این منظر با نقد و تحلیل هوشمندانه اش، فیلم مهم و قابل اعتنایی است.

    از سوی دیگر پرداختن به مبحث سلبریتی ها و نقش مفید و مضر آن ها در اجتماع، نیاز مبرم فرهنگی و اجتماعی این روزهاست که از این زاویه هم گربه سیاه با پرداخت و آسیب شناسی مناسبش، نقد منصفانه و قضاوت بی طرفانه ای انجام می دهد و به این ترتیب ارزش محتوایی خود را افزایش داده است.

    بهرام رادان با تهیه کنندگی این فیلم، قدم ارزشمندی در مسیر تازه هنری اش برداشته و توانسته با تفکر و مدیریتی درست، نوید بخش حضور موثری در این عرصه باشد.

    دانلود فیلم گربه سیاه

    فیلم از کارگردانی و بازی های خوبی برخوردار است. از بهرام رادان که ثابت کرده در هر موقعیتی بازیگر توانمند و درخشانی است تا ترلان پروانه با بازی درست و آگاهانه اش و بهاره کیان افشار که اگرچه نقش کوتاهی دارد اما اثرگذار و قابل توجه است.
    دیگر بازیگران مثل علیرضا استادی، علی اوجی، احسان کرمی و رضا یزدانی با حضور کوتاهشان و اجرای گروه سون همگی در سطحی خوب و حرفه ای قرار دارند که البته با توجه به پیشینه خوب حرفه ای شان، اتفاقی طبیعی و البته ارزشمند است

    باید به حسین پورکریمی هم اشاره کنم که بعد از مدت ها حضور در تئاتر، در اولین فرصت سینمایی مناسبش به شکل خوبی توانایی های خود را بروز داده و به رخ کشیده و پیش بینی می کنم از ستاره های سینمای ایران در آینده ای نزدیک باشد

    در کل گربه سیاه فیلمی خوب، قابل احترام و مهم است و اکرانش اتفاق خوبی برای سینمای این روزهاست.

    روایت متعصب

    این که فیلم گربه سیاه اساسا چه آموزه‌ای برای مخاطب در نظر گرفته واقعا مشخص نیست. اما واضخ است که این فیلم در روایت خودش متعصب و خودخواه است. این فیلم درباره نقد لات‌های مجازی یا تفسیر آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع گسترده ویروس شهرت‌طلبی در شبکه‌های اجتماعی نیست. بلکه همه صحبت فیلم آن است که شبکه‌های اجتماعی و شخصیت‌های شناخته‌شده آن‌ها در نهایت آسیبی بزرگ به هنرمندان و بازیگران زده‌اند. به اعتقاد فیلم‌نامه فیلم گربه سیاه [که توسط علی اصغری نوشته شده] شبکه‌های اجتماعی مانع دیده‌شدن هنرمندان واقعی می‌شوند.

    دانلود فیلم گربه سیاه 

    تجربه بزرگ بهرام رادان

    فیلم گربه سیاه در حقیقت نخستین تجربه بهرام رادان در حوزه تهیه‌کنندگی است. این فیلم در سال ۱۳۹۸ آماده اکران بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و البته ممیزی‌های بسیاری که دریافت کرد در نهایت با تاخیری طولانی در زمستان ۱۴۰۰ روی پرده رفت و حالا در پردیس شبکه نمایش خانگی روی سرویس‌های استریم ایرانی منتشر شده است. فیلم گربه سیاه دغدغه ارزشمندی دارد و به همین دلیل تماشای آن برای نوجوانان و جوانان دهه هفتادی و هشتادی آموزنده به نظر می‌رسد.

    ——–

    در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم گربه سیاه را به راحتی انجام دهید …

    • 28 جولای 2022
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر زهراسادات
مومنی
      زهراسادات مومنیمهمان
      2024-03-16 09:49

      چرا فیلم های قدیمی را نمی گذارید؟چمد فیلم قذیمی دهه 60 و 70 را با کیفیت مناسب قرار دادید.اگر ممکن است ادامه دهید

    • آواتار کاربر تاجعلي
گنجی
      تاجعلي گنجیمهمان
      2023-05-04 13:07

      اقا نباید این جوری تموم می شد من اخر سر گریم گرفت???

    • آواتار کاربر ميرحواس
گلپایگانی
      ميرحواس گلپایگانیمهمان
      2023-03-24 14:21

      کی اکران عمومی میشه ، کی شما لینکشو میزارین عین چی منتظرشم با خانواده ببینم داش بزار دیگه

    • آواتار کاربر ميرزاده
زارع
      ميرزاده زارعمهمان
      2023-03-11 14:28

      دوست عزیز دوستیها تقصیر نداره فقط اکران تاخیر افتاده !!!!

    • آواتار کاربر سعادت اله
انصاری
      سعادت اله انصاریمهمان
      2023-03-07 13:00

      باسلام ممنون از مطالب خوب شما

    • آواتار کاربر فهيمه
بابایی
      فهيمه باباییمهمان
      2023-02-22 19:12

      عالی بود حتماً ببینید

    • آواتار کاربر حكمت
حیدری
      حكمت حیدریمهمان
      2023-02-21 21:44

      خعلی باحال بود، ایول

    • آواتار کاربر حاجيه خانم
اسکندری
      حاجيه خانم اسکندریمهمان
      2023-02-17 04:20

      سلام
      من دوبار فیلم خریدم اما نتونستم دانلودش کنم
      کجا ذخیره می شه؟

    • آواتار کاربر مهلقا
مومنی
      مهلقا مومنیمهمان
      2023-02-16 03:32

      داستان این فیلم خیلی نزدیک به مسئله وحید خزایی شاخ مجازی معروف هست که توسط پلیس فتا از ترکیه به این برگردانده شد و محاکمه شد ، در بعضی منابع نوشته شده او بعد از محاکمه و اعتراف به بسیاری از جرایم مثل ایجاد سایت های شرط بندی و بالا کشیدن پول مردم و همچنین انتقال دختران ایرانی به کشورهای عربی و ترکیه به زندان ، شلاق و حتی اعدام محکوم شده . البته فیلمنامه این فیلم و نوع شخصیت پردازی خیلی شبیه یک فیلم هندی با همین موضوع بود .

    • آواتار کاربر گل چهر
پناهی
      گل چهر پناهیمهمان
      2023-02-14 04:36

      جمله آخر فیلم دروغ سیزدهی بود برا خودش. چیزی که تو ایران پیش میاد: چندی بعد بازپرس پرونده در استخر خانه بدلیل ایست قلبی درگذشت..

    • آواتار کاربر مهين تاج
صالحی
      مهين تاج صالحیمهمان
      2023-02-12 12:24

      خیلی خوب بود