دانلود فیلم Fatman 2020 رایگان

دانلود فیلم Fatman 2020

ژانر : - - سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :

[ratemypost]
پیش نمایش

باکس دانلود


  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم Fatman 2020 دوبله فارسی

    دانلود رایگان فیلم مرد چاق 2020 (دوبله فارسی + ترافیک نیم بها) با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

    دانلود فیلم خارجی جدید ”Fatman 2020” با چهار کیفیت عالی و متوسط

    دانلود فیلم Fatman 2020 دوبله فارسی

    دانلود نسخه سانسورشده و دوبله فارسی فیلم مرد چاق 2020

    درباره فیلم :

    اثری اکشن و متفاوت که محصول سال 2020 آمریکا می باشد و به کارگردانی و فیلم نامه نویسی Eshom Nelms ساخته شده است تهیه کنندگی این فیلم را نیز Todd Courtney عهده دار بوده است ، میتوانید این اثر فانتزی بی نظیر را به راحتی در کنار خانواده خود تماشا کنید از دیدن آن در دوران قرنطینه نهایت لذت را ببرید.

    عنوانی مهیج و کاملا بی نظیر مل گیبسون ستاره محبوب سینمای جهان را در نقشی کاملا جدید و متفاوت خواهید دید جایی که او نقش بابانوئل فیلم را بازی می کند و مسلما یکی از متفاوت ترین نقش های او در طول تجربه کم نقص وی خواهد بود از جمله فیلم های بسیار محبوب وی میتوان به اسلحه مرگبار و شجاع دل نیز اشاره کرد.

    خلاصه داستان:

    داستان فیلم درباره یک بابانوئل می باشد که در اوج دوران کارش قرار دارد اما ظاهرا کودکی یک قاتل را استخدام کرده است که اورا به قتل برساند ! این موضوع آن قدر عجیب است که این پیر مرد کنجکاو می باشد که چرا باید چنین اتفاقی برایش رخ دهد وی علاوه بر این که باید قاتل فرار کند باید به این موضوع پی ببرد که آن کودک چرا باید شخصی را برای کشتنش استخدام کند آیا وی کاری اشتباه انجام داده است که آسیبی به آن کودک رسیده است ؟!.. تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم اکشن مرد چاق 2020 با دوبله فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    • 1 ژانویه 2021
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر سيدكورش
حاجی
      سيدكورش حاجیمهمان
      2023-02-27 15:00

      سلام وقت بخیر نسخه بدون سانسور نمی ذارید؟

    • آواتار کاربر سهيلا
رضایی
      سهيلا رضاییمهمان
      2023-02-14 12:04

      سلام فیلمه قشنگیه ایا اگه کسی این فیلمو دیده لطفا بگه ممنون میشم

    • آواتار کاربر علي نقي
سرمد
      علي نقي سرمدمهمان
      2023-02-01 18:56

      نمایش نسخه ی سانسور شده اونم سانسور به سبک ایرانی! توهین به شخصیت و فرهنگ مرد ایرانیست! کسی که دنبال هدفی غیر اخلاقی باشه سایتای پرونوگرافی پره و در دسترس! اینطوری مفهوم فیلم اون وسطا گم میشه چرا؟ چون مکالمات تو یه بار یا دیسکو بوده و از فیلم حذف میشه ! حالا تماشاگر میمونه و هزار تردید چون در عرض یه لحظه بعد از ظهر فیلم تبدیل میشه به صبح! ویه عالمه داستان و اتفاق که تو اون لحظات حذف شده جاموند!