دانلود فیلم Jiang Ziya 2020 دوبله

دانلود فیلم Jiang Ziya 2020

6.6/10 1,538
ژانر : - - سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی

خلاصه داستان :یک جنگجو که به دنیای فانی تبعید می شود، باید یک دیو را بکشد تا به قلمرو آسمانی بازگردد و خدایی شود.

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 110 دقیقه
  • زمان پخش 243,883,429 دلار
  • رده سنی TV-PG

دانلود فیلم Jiang Ziya 2020

رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم اکشن Jiang Ziya 2020 کامل و رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم و تماشای آنلاین آن دعوت می‌نماید.

  • 9 نوامبر 2021
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر مهديسا
زارعی
    مهديسا زارعیمهمان
    2023-07-28 02:21

    خیلی جذاب نبود برام، ایراداتش زیاد و خیلی خسته کننده هم بود،اخرش هم واقعا بد بود.از نظر عقیدتی هم واقعا بد ساخته بودن ، اینکه در بهشت باز میشه و با خدا دیدار میکنی.و اینکه اون روباه هشت دم هم نماد شیطان بود که قدرتش فراتر از قدرت خدا بود و خدا تو نابود کردنش ناتوان شده.( استغفرالله) این نقد من بود. جدا از مفهوم فیلم، داستانش برای من و همینطور برادر کوچکم خیلی خسته کننده بود.

  • آواتار کاربر حاجي بي بي
ملکی
    حاجي بي بي ملکیمهمان
    2023-04-01 22:07

    سلام انیمیشن های دوبله شده قرار گرفته در سایت با رضایت موسسات دوبلاژ هستند؟

  • آواتار کاربر ارغوان
رضایی
    ارغوان رضاییمهمان
    2023-03-30 10:14

    سلام. اول بسیار ممنون بابت این فیلم بسیار عالی. فصل اول هم شامل 13 قسمت هست که شما 12 قسمت گذاشتین. عنوان قسمت دوم فصل اول «صفی» هست که سایت شما نداره. این قسمت ماجرای چکونگی ورود صفی به جرگه یاران زورخونه رو روایت میکنه. قسمت سوم معرکه گیر . قسمت چهارم ببر زنده و به همین ترتیب تا آخر فصل باید اصلاح بشه.

  • آواتار کاربر تبارك
عباسی
    تبارك عباسیمهمان
    2023-03-27 13:49

    چقدر شخصیت اصلیش شبیه کیانو ریوز عه??

  • آواتار کاربر سيده محدثه
دستغیب
    سيده محدثه دستغیبمهمان
    2023-03-05 10:35

    خیلی فلسفی بود یه بار دیگه باید نگاش کنم تا بفهممش
    خوشم اومد
    گرافیک و داستان هر دو عالی بودن ، فیلمنامه
    مثل ناژا از اونم بهتر
    سازندش همونه

  • آواتار کاربر سيده مهلا
بهرامی
    سيده مهلا بهرامیمهمان
    2023-02-02 18:04

    مزخرفه این انیمیشن

  • آواتار کاربر توكل
عرب
    توكل عربمهمان
    2023-02-02 03:36

    واقعا زیبا بود خیلی احساسی قشنگ فقط باید درکش کنیم سعی کنید حداقل دو سه بار نگاه کنید تا بفهمین که چرا اصلا مفهموم این چی بود بهتون میگم حتی عالم در حد خدا یا خیلی قوی از بالاتر باشی بازهم مرتکب اشتباه خواهیم اشتباه مردی که خودش خدا دونست چه بود و چرا شکست خورد این بود بجای همه مردم در صلح برابر زندگی و باهم دیگه باشن شیطان هم در با مردم برابر باشد اومد به روباه نه دم گفت اگه تو اینکارو بکنی من هم میگذارم بیایی جایگاه خودم اما اون اینکارو نکرد بجاش دروغ گفت و کلی بهش تهمت هر کسی به جای اون بود خیلی عصبانی میشد و کلی زجر میکشید و حتی بجای این که خودش بیاد مشکل حل کنه مردم بیچاره را این جنگ رو تو این وسط و حتی یک بچه بیچاره قربانی واسه ی شکست روباه نه دم کرد و کلی کشته شدن بخطر بنظر هیچ فرقی با کار روباه نه دم فرقی نمیکرد حتی فکرشو خونم بجوش میاد اما قبل از این که جنگ روباه نه دم و اون کسی خدا می دونسته ادامه پیدا کنه و همه میمردن آن یکجا واینستاد جلوی اون دوتا ایستاد و با اینکه اون میدونست اون خداست و اونهم شیطان بزرگ ولی بازم اون دختر ه ایستاد و جلوی این جنگ رو گرفت و همرو نجات داد و این تبعیضی که بین مردم یکبار برای همیشه تمام کرد واقعا زیبا بود دلم صد بار نگاه کنم همیشه یادتون نره که واسه به دنیا اومدیم واسه چه هدفی میجنگین یا زندگی میکنید این رو