fal

فال روزانه سه شنبه 11 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

4 دسامبر 2016

فال روزانه سه شنبه 11 آبان 95

فال روزانه سه شنبه 11 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه سه شنبه 11 آبان 1395

فال روزانه سه شنبه 11 آبان 95

فال روزانه سه شنبه 11 آبان 95

فروردین :

شما امروز احساس می کنید مسائل جدید و مبهمی در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می کنید کمتر به جواب می رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می شود.

اردیبهشت :

شما امروز تحت فشار قرار می گیرید که مسئولیت های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

خرداد :

امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه ریزی کنید می توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه ور شوید.

تیر :

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می دانید که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

مرداد :

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

شهریور :

امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می کنند، برای اینکه شما واقعا نمی دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده های همیشگی شما! راههای پیچیده ای را بهتان پیشنهاد می کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

مهر :

وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه کافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان کرده‌اید که بتوانید تاثیری که می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمرکز کردن روی هدفتان شما را در مسیری که لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن کافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

آبان :

شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید که می‌تواند منشأ مشکلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی که می‌دانید را به یک نفر بگویید، چرا که اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش کمک می‌کند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل کرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش کنید و چه فاش نکنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه که ماه وارد نشانه‌تان می‌شود به تعویق بیندازید.

آذر :

حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسد، حالا که ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاکید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فکر برنامه ریزی کنید. این کار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراکه مطرح کردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.فال روزانه سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵

دی :

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.

بهمن :

الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می‌کند. اما خودتان را به رشته‌هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت‌ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.

اسفند :

تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر علی
سعادت
    علی سعادتمهمان
    2024-01-29 08:27

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر روح الله
بهشتی
    روح الله بهشتیمهمان
    2024-01-11 11:27

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر عباس
محسنی
    عباس محسنیمهمان
    2024-01-03 22:18

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر حبیب الله
خانی
    حبیب الله خانیمهمان
    2023-12-10 01:27

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر محمد
عبادی
    محمد عبادیمهمان
    2023-11-26 13:27

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر غلامرضا
یزدانی
    غلامرضا یزدانیمهمان
    2023-10-09 10:00

    ایولا

  • آواتار کاربر بهمن
صابری
    بهمن صابریمهمان
    2023-10-08 17:18

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر جعفر
براتی
    جعفر براتیمهمان
    2023-09-24 22:27

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر جمشید
مهدوی
    جمشید مهدویمهمان
    2023-09-09 08:36

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر مهرداد
تقوی
    مهرداد تقویمهمان
    2023-08-01 16:00

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر جلال
کمالی
    جلال کمالیمهمان
    2023-05-30 13:54

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر موسی
طاهری
    موسی طاهریمهمان
    2023-05-12 16:36

    دستخوش

  • آواتار کاربر عیسی
طالب زاده
    عیسی طالب زادهمهمان
    2023-05-12 03:18

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر امیر
توسلی
    امیر توسلیمهمان
    2023-03-15 13:36

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر محمدعلی
شکری
    محمدعلی شکریمهمان
    2023-02-27 08:44

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر جلال
افشار
    جلال افشارمهمان
    2023-02-27 01:00

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر هادی
تهرانی
    هادی تهرانیمهمان
    2023-02-17 15:12

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر سیدعلی
جاوید
    سیدعلی جاویدمهمان
    2023-02-09 20:48

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر مهرداد
نوروزی
    مهرداد نوروزیمهمان
    2023-02-02 08:48

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم