fal

فال روزانه جمعه 21 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

5 دسامبر 2016

فال روزانه جمعه 21 آبان 95

فال روزانه جمعه 21 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه جمعه 21 آبان 1395

فال روزانه جمعه 21 آبان 95

ال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۹۵,فال فردا ۲۱ آبان ۹۵ ,فال ۲۱ آبان ۹۵,فال روزانه ۲۱ آبان ۹۵,فال روزانه ۹۵/۸/۲۱,فال ۲۱ آبان ۱۳۹۵, طالع بینی روزانه جمعه ۲۱ آبان ۹۵,فال روزانه ۲۱ آبان ۹۵,فال امروز جمعه ۲۱ آبان ۹۵ ,فال روزانه ماه تولد ۲۱ آبان ۹۵, فال روز ۲۱ آبان ۹۵,فال روز ۹۵/۸/۲۱,فال ۹۵/۸/۲۱,طالع بینی,فال روز ۲۱ آبان ۹۵,فال روز جمعه ۹۵/۸/۲۱,

فال روزانه جمعه 21 آبان 95

فال روزانه جمعه ۲۱ آبان ۹۵

فروردین:

رویاهای شما امروز نسبت به همیشه خوش آب و رنگ تر شده اند، اما آنقدر دور از واقعیت به نظر می رسند که بعید می دانید بهشان برسید. این اتفاق موجب ناامیدی تان شده است، البته این ناامیدی زمانی به سراغتان می آید که نسبت به اولویت هایتان انتظارات غیرمعقولی داشته باشید. اگر امروز نتوانستید به اندازه ای که دوست داشتید سازنده باشید، خودتان را ناراحت نکنید. حتی اگر روند پیشرفتتان خیلی آرام است، باز هم در جهت رسیدن به اهدافتان کار کنید.

اردیبهشت:

شما هیچ وقت با یک جواب ساده راضی نمی شوید و همیشه دوست دارید که بیشتر بدانید. اما اگر به این نتیجه برسید که دقیقاً فهمیده اید به دنبال چه چیزی هستید، شاید نارضایتی تان کمتر بشود. فراموش نکنید وقتی که شما وارد قلمرو احساسی خود می شوید، در حالیکه به حوادثی که پیرامونتان اتفاق می افتد توجه می کنید، می توانید ظاهر اطمینان بخش خود را نیز حفظ کنید.

خرداد:

شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می کرده مشاجره و دعوا می کنید. در ابتدا به نظر می رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می توانید چیزهای مهمی از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

تیر:

پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می توانید توانایی خود را نشان دهید.

مرداد:

شما امروز خیلی به اولویت های خود در محل کار اهمیت می دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می باشد.

شهریور:

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می گذارید آنها هم به شما ملحق می شوند.

مهر:

شما می توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

آبان:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.

آذر:

شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی که با درستی و صداقت کار می کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

دی:

امروز نگران تغییرات اخلاقی و روحیه خود نباشید، زیرا ماه وارد خانه نخست شما شده و این باعث شده که امروز انواع و اقسامی از روحیات خود را به نمایش بگذارید. به این فکر نکنید که اینها از کجا می آیند و به کجا می روند. بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید!

بهمن:

ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می کند و بعدا درهم می شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

اسفند:

امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر میلاد
سعادت
    میلاد سعادتمهمان
    2024-03-22 15:09

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • آواتار کاربر محمود
کیانی
    محمود کیانیمهمان
    2024-03-22 07:09

    احسنت عالی بود

  • آواتار کاربر سیدعلی
ایرانی
    سیدعلی ایرانیمهمان
    2023-11-20 20:09

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر غلامعلی
نوری
    غلامعلی نوریمهمان
    2023-11-19 03:00

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر اسماعیل
کمالی
    اسماعیل کمالیمهمان
    2023-11-06 01:09

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر غلامعلی
فاضلی
    غلامعلی فاضلیمهمان
    2023-11-05 11:36

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر غلامرضا
فرجی
    غلامرضا فرجیمهمان
    2023-10-31 09:54

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر سیدعلی
روزبه
    سیدعلی روزبهمهمان
    2023-09-04 09:18

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر هادی
هخامنش
    هادی هخامنشمهمان
    2023-08-17 20:09

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر موسی
دستغیب
    موسی دستغیبمهمان
    2023-06-24 10:54

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر حامد
رهنما
    حامد رهنمامهمان
    2023-06-10 23:36

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر مسلم
میری
    مسلم میریمهمان
    2023-06-10 01:54

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻

  • آواتار کاربر حمید
طالبی
    حمید طالبیمهمان
    2023-05-16 18:54

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر رسول
طالقانی
    رسول طالقانیمهمان
    2023-03-25 08:27

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر یعقوب
رحیمی
    یعقوب رحیمیمهمان
    2023-03-14 06:00

    مرسی

  • آواتار کاربر عباسعلی
سالاری
    عباسعلی سالاریمهمان
    2023-03-06 02:18

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر اسماعیل
ترابی
    اسماعیل ترابیمهمان
    2023-02-25 15:16

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر جواد
بیاتی
    جواد بیاتیمهمان
    2023-02-15 10:44

    so nice

  • آواتار کاربر رضا
حقیقی
    رضا حقیقیمهمان
    2023-02-08 19:16

    مطلب خوبی بود