محدثه حیرت بازیگر فیلم سینمایی «خانه (اِو)» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا در ارتباط با سوابق بازیگری خود، بیان کرد: در تبریز بیشتر به عنوان بازیگر تئاتر مرا می‌شناسند و البته 2 مرتبه هم تجربه نقش آفرینی در تئاتر شهر را داشتم و در مقابل دوربین هم نقش کوتاهی در یکی از سریال‌های شبکه استانی تبریز بازی کردم.

وی در ادامه اضافه کرد: از طریق فضای مجازی متوجه شدم که فیلم سینمایی«خانه (اِو)» فراخوان جذب بازیگر از طریق ارسال فیلمی کوتاه داده است و زمانی که فیلم را برای گروه کارگردانی این اثر ارسال کردم، پاسخ منفی دریافت کردم و پس از آن با مراجعه حضوری موفق به کسب رضایت اصغر یوسفی نژاد شدم.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا پیش بینی حضور این اثر سینمایی در بخش اصلی جشنواره فیلم فجر سال جاری را می‌کردید یا خیر، گفت: اصلا تصور نمی‌کردم که این اتفاق رخ بدهد و در ابتدا شوکه شده بودم ولی از وقوع آن خیلی خوشحال هستم.

حیرت با اشاره به اینکه زیر نظر اصغر یوسفی نژاد دوماه برای نقش آفرینی در «خانه (اِو)» تمرین کرده است، گفت: شخصیت نقشی را که ایفا می‌کردم از من خیلی دور بود به همین خاطر برای ایفای آن کار سختی پیش رو داشتم که خوشبختانه کارگردان این فیلم از ماحصل بازی من راضی بود.

خانه (او)» اولین ساخته بلند سینمایی اصغر یوسفی‌نژاد یکی از ۲ فیلم فهرست فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» است که به بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سایه که به‌خاطر ازدواج، از ۶ سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است، زمانی به خانه برمی‌گردد که طبق وصیت پدرش ماموران جسد او را به اتاق تشریح منتقل می‌کنند. اما سایه نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی بازیگران فیلم «خانه (او)» هستند.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از سایر بازیگران: اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی، علی‌ بیگ‌محمدی، محسن کهنسال، رضا محمدی، سحر داوودی، حمید صلاحی، شمس‌الله کیان، غلامرضا آقاجانی، معصومه نیرومند، سلوا خدایی، جواد محمدپور، حسین اسدی، سرمایه‌گذار: صفیه اصلانی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، مدیرصدابرداری: حمید سلیمانی‌نیا، تدوین و تصحیح رنگ: امیر اطمینان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: افشین عزیزی، طراح صحنه، لباس و چهره‌پردازی: بهمن ارک، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آرزو دهناد، مدیرتولید: علیرضا فرشی‌میلانی، مدیر تدارکات: محمدعلی جاهد، عکاس: علیرضا علیزاده، مدیر روابط‌عمومی: سعیده الله‌دادی.