خاتون یا میدان سرخ؟ مساله این است

خاتون یا میدان سرخ؟ مساله این است

1 دسامبر 2021

دقت کرده اید این اواخر چقدر سریال های ایرانی خوب و خوش ساخت شده اند؟ از قورباغه و زخم کاری که تمام شده اند گرفته تا خاتون که کمتر از 2 ماه است پخش شده و البته میدان سرخ که جدیدترین سریال نمایش خانگی است و از 26 شهریور میتوانیم مشاهده کردن به این سریال را هم به برنامه های خود اضافه کنیم. اگر اهل سریال و فیلم هستید همیشه 2 دغدغه اصلی دارید که میخواهیم امروز به این سوالات شما پاسخ دهیم. سوال اول اینکه کدام سریال را تماشا کنیم و سوال دوم هم اینکه دانلود سریال ایرانی مورد علاقه خود را از کجا انجام دهید.

اگر از مسابقه ها و تالک شو هایی که در نمایش خانگی پخش میشود عبور کنیم، در حال حاضر فقط 3 سریال در حال پخش است، خاتون و نارگیل و میدان سرخ. هرچند احتمالا پدر و مادرها نیز همراه با بچه های خود سریال نارگیل را دنبال می‌کنند ولی جامعه هدف نارگیل مشخص است که برای گروه کودک و نوجوان درنظر گرفته شده. پس انتخابی جز میدان سرخ و خاتون نداریم. اگر زمان ازاد دارید پیشنهاد می‌کنیم دنبال کننده هر 2 سریال باشید ولی اگر مجبور هستید فقط یکی از این دو سریال را مشاهده کنید، تلاش میکنیم معرفی کاملی از هر دو اثر داشته باشیم که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

معرفی سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ یک اکشن جنایی پرماجرا و پر کاراکتر است که هم معمایی است و جایی برای کشف می‌گذارد و هم درباره رقابت و جنگ بین گروه‌ های تبهکاری است که تماشاگر را با خودش همراه می‌کند. حضور تعداد زیادی بازیگر و ستاره سینما با گریم‌ های جذاب و دیدنی هم به این دلیل‌ها اضافه کنید؛ مهتاب کرامتی بعد از حضور در سریال ناموفق رقص روی شیشه برای دومین بار حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. او یکی از نقش‌های اصلی این سریال را دارد و مثل همیشه خوش درخشیده. حمید فرخ‌ نژاد نیز با گریمی متفاوت و نقشی کلیدی در سریال میدان سرخ بسیار پرقدرت ظاهر شده و چیزی از یک پدرخوانده کم ندارد.

خاتون یا میدان سرخ؟ مساله این است

علی مصفا با همان آرامش همیشگی این‌ بار پایش وسط ماجرایی جنایی است و باید ببینیم چطور هم ویژگی‌های ذاتی خودش را حفظ کرده و هم از پس این نقش برآمده است. بهرام افشاری با نقش‌ های متفاوتی که قبول می‌کند بازی‌هایش را دیدنی‌ تر کرده است. این‌ بار پای عشق و عاشقی هم به میان آمده و باید دید افشاری چطور این نقش را از آب درآورده است. سعید داخ در کنار فرخ‌نژاد و مصفا تیم ۳ نفره‌ جالبی شده‌اند. … و اما متفاوت‌ ترین نقش و گریم هم به رضا یزدانی رسیده. هرچه از رضا یزدانی در ذهنتان دارید، فراموش کنید و منتظر باشید تا گروچف میدان سرخ را ببینید.

معرفی سریال خاتون

تینا پاکروان اثری پرطرفدار ساخته است. تا کنون 6 قسمت از خاتون منتشر شده. قطعا سریال خاتون یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است. امتیاز این سریال در IMDB برابر با 8.1 است که برای یک سریال ایرانی عددی کاملا قابل قبول است و از طرفی دیگر 94 درصد کاربران از تماشای این سریال ابراز خرسندی کرده اند و رضایت کامل داشته اند که نشان از محبوبیت بالای سریال خاتون دارد. قصه خاتون از سال 1320 و چندروز قبل از شروع جنگ جهانی آغاز می‌شود و داستان حول محور شخصیتی با نام خاتون و با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر شیرزاد ملک با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است که خاتون از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. مهران مدیری نقش دایی خاتون را برعهده دارد که با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد.

معرفی سریال خاتون

در سریال خاتون اشکان خطیبی, بابک کریمی, بهناز جعفری, بیژن امکانیان, پژمان بازغی, رویا نونهالی, ستاره اسکندری, ستاره پسیانی, سروش صحت, شبنم مقدمی, غزل شاکری, مهران غفوریان, نگار جواهریان, هادی تسلیمی, مهران مدیری, میرسعید مولویان, رضا بهبودی, فرخ نعمتی, شاهرخ فروتنیان, محمدرضا شریفی‌ نیا, بانیپال شومون, پانته‌ آ پناهی ها, مهدی قربانی, آیدا ماهیانی, مهتاب ثروتی, صالح میرزا آقایی, داریوش موفق, مجید نوروزی, علیرضا مهران به هنرمندی پرداخته‌ اند.

دانلود سریال میدان سرخ از مجله اینترنتی هفتگ

انتخاب بین خاتون و میدان سرخ کار سختی است. با دو ژانر متفاوت روبرو هستیم و البته دو لشکر از ستاره های سینمای ایران که انتخاب را حتی سخت تر هم میکند. ولی به شما قول می‌دهیم انتخاب شما هرکدام که باشد پشیمان نخواهید شد. حال به سوال دوم بپردازیم. وقتی قصد دانلود یک فیلم یا سریال داریم احتمالا به اینستاگرام و یا گوگل رفته و شروع میکنیم به جستجو کردن و لیست زیادی از رسانه هارا مشاهده میکنیم که هرکدام مدعی هستند سریال و فیلم شما را با بهترین کیفیت و با زیرنویس و …. برای شما قرار داده اند. ولی حتما شما هم این تجربه بد را داشته اید که بعد از هزاران زحمت و تلاش، فایل دانلود نهایی مشکلاتی دارد. یا کامل نیست یا زیرنویس درستی ندارد یا اصلا مربوط به قسمتی که شما میخواستید نبوده و یا حتی بدتر، کلا چیز دیگری دانلود شده!!

پیشنهاد می‌کنیم از یک رسانه معتبر اقدام به دانلود فیلم و سریال مدنظر خود کنید. مجله اینترنتی هفتگ تمامی سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی را با چندین نوع کیفیت دراختیار شما قرار میدهد. از کیفیت موبایلی گرفته تا کیفیت 4K و Bluray. هر سریال و فیلمی که بخواهید را میتوانید در هفتگ دنبال کنید و با اینترنت نیم بها و البته بصورت قانونی دانلود و مشاهده کنید. در ضمن پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه نیز در هفتگ ارائه می‌شود. اگر فیلم و سریال شما، با کیفیت مدنظر دانلود نشده باشد یا قسمت آن متفاوت بوده باشد، در اسرع وقت می‌توانید پیگیری کنید تا مبلغ خود را پس بگیرید. رسانه هفتگ یک مجله اینترنتی مخصوص عاشقان فیلم و سریال است که قصد دارد جدیدترین و بهترین های سینما و سریال ایران و جهان را در لحظه، به اختیار شما قرار دهد.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حیدر
رستمی
    حیدر رستمیمهمان
    2024-03-17 10:54

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر نادر
عسکری
    نادر عسکریمهمان
    2023-12-19 09:54

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻

  • آواتار کاربر یعقوب
اصغری
    یعقوب اصغریمهمان
    2023-10-10 09:09

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر بهزاد
واعظی
    بهزاد واعظیمهمان
    2023-09-29 13:54

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر غلام
زندی
    غلام زندیمهمان
    2023-08-27 03:36

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر حیدر
قادری
    حیدر قادریمهمان
    2023-06-22 20:54

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر حسینعلی
عبدی
    حسینعلی عبدیمهمان
    2023-03-29 15:00

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر علی رضا
ایزدی
    علی رضا ایزدیمهمان
    2023-03-23 06:00

    so nice

  • آواتار کاربر ناصر
فاطمی
    ناصر فاطمیمهمان
    2023-02-25 12:00

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر غلام
صدیق
    غلام صدیقمهمان
    2023-02-24 02:16

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر نادر
عبدی
    نادر عبدیمهمان
    2023-02-03 07:48

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر جواد
احمدی
    جواد احمدیمهمان
    2023-01-30 10:36

    خیلی خوب بود