13940709000104 PhotoA

هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس درگذشت + عکس و علت فوت

1 اکتبر 2015

هادی نوروزی بازیکن پرسپولیس درگذشت + عکس و علت فوت

علت اصلی فوت ناگهانی هادی نورزی بازیکن تیم پرسپولیس تهران

عکس و دلیل فوت هادی نوروزی و پیام تسلیت جامعه فوتبال

خبرگزاری فارس: کاپیتان پرسپولیس درگذشت/ هادی نوروزی به سفر ابدی رفت

مدیر بیمارستان آتیه،جواد کاکویی گفت: هادی نوروزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود.وی تصریح کرد: خانواده وی ساعت 5:01 با اورژانس تماس گرفته و نوروزی را ساعت 5:32 بدون نشانه های حیات به بیمارستان رساندند.

تیم پزشکی نوروزی را به پزشکی قانونی منتقل کرد تا دلیل اصلی فوت توسط آنها تایید شود،اما نظر ما این است که وی به دلیل مشکلات قلبی و عروقی فوت کرده است.
پس از رسیدن نوروزی به بیمارستان، تلاش پزشکان برای به هوش آوردن کاپیتان پرسپولیس بی‌نتیجه می‌ماند و وی به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

هادی نوروزی، مهاجم 30 ساله پرسپولیس بود که امسال به عنوان کاپیتان اول این تیم برای سرخپوشان به میدان می‌رفت.

سایت تفریحی سنتر فوت این بازیکن خوب پرسپولیس را به خانواده آشنایان، دوستان و علاقه‌مندان هادی نوروزی و پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

نوروزی قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرده بود

مدیر بیمارستان آتیهگفت: هادی نوروزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود.

وی تصریح کرد: خانواده وی ساعت 5:01 با اورژانس تماس گرفته و نوروزی را ساعت 5:32 بدون نشانه های حیات به بیمارستان رساندند.
تیم پزشکی نوروزی را به پزشکی قانونی منتقل کرد تا دلیل اصلی فوت توسط آنها تایید شود،اما نظر ما این است که وی به دلیل مشکلات قلبی و عروقی فوت کرده است.

تسلیت کی روش به خانواده نوروزی

ملی پوشان تيم ملي بعد از شنيدن خبر فوت ناگهاني نوروزی ناراحت شدند .مربيان خارجي تيم ملی از ناراحتي بازيكنان متعجب شدند.

افشين پيرواني به نمايندگي از كي روش و ملي پوشان اين ضايعه دردناك را تلفني به خانواده نوروزي تسليت گفت.

افشارزاده طی پیامی فوت نابهنگام هادی نوروزی ،کاپیتان با اخلاق تیم پرسپولیس را تسلیت گفت
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر دهد .این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده نوروزی تسلیت میگویم و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوستداران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می کنم من و باشگاه استقلال هم در این غم بزرگ شریک هستیم.


جهانیان: به جامعه ورزشی تسلیت عرض می کنم
پرسپولیس داغی بود که بر دل جامعه فوتبال نشست .بر خود لازم می دانم این مصیبت بزرگ را به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و باشگاه استقلال به اعضای باشگاه پرسپولیس ،خانواده محترم نوروزی و تک تک هواداران پرسپولیس تسلیت بگویم و برای خانواده و بازماندگان آرزوی صبر جلیل از درگاه پروردگار را خواستارم
امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود گفت :تسلیت به جامعه فوتبالی کشور و هواداران باشگاه پرسپولیس. طلب صبر برای بازماندگان را دارم روحش شاد.

پیام تسلیت سازمان لیگ به مناسبت درگذشت هادی نوروزی

دراین پیام آمده است: درگذشت هادی نوروزی را به خانوده محترم نوروزی، جامعه ورزش، خانواه بزرگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را خواستار و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.

عابدزاده: به خانواده نوروزی تسلیت میگم

عالدزاده گفت: از طریق اینستاگرام و فضای مجازی متوجه شدم که هادی فوت کرده است،ابتدای امر تماس گرفتم با دوستان و زمانی که متوجه شدم شوکه شدم و همین جا به خانواده وی تسلیت می گویم.
پیام تسلیت تیم فوتبال امید در پی درگذشت هادی نوروزی
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید به شدت از خبر درگذشت هادی نوروزی ناراحت و غمگین هستند و فضای حزن آلودی بر تیم حاکم شده است.
اعضای تیم فوتبال امید با صدور پیامی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کردند که متن این پیام به شرح زیر است:مرد با اخلاق فوتبال ایران و کاپیتان محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، خبر پرواز ابدی تو به هیچ وجه باور کردنی نبود و کاروان تیم فوتبال امید را در حزن و اندوهی بزرگ فرو برد.
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم مرحوم نوروزی، جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس از درگاه خداوند متعال برای هادی عزیز که دیگر در بین ما نیست طلب آمرزش و برای خانواده محترم او صبر جمیل مسئلت داریم.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت

در پیامی که به این مناسبت منتشر شده است آمده است : درگذشت کاپیتان با اخلاق ، محجوب و دوست داشتنی پرسپولیس ما را همچون جامعه ورزش و هواداران میلیونی پرسپولیس در شوک و بهت فرو برد این ضایعه درناک را به خانواده نوروزی هواداران فوتبال و هواداران متعصب پرسپولیس تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم.

علی دایی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ،پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.

طالب لو: خدا به خانوادش صبر اعطا کند

وحید طالب لو گفت: هادی کاپیتان پرسپولیس بود و از پس وظیفه سنگینش برمی آمد.از خدا برای خانواده اش صبر طلب می کنم. دو را دور با او دوست بودم و این اتفاق برای نزدیکانش خیلی سخت است.

کاظمیان: برادر من هم همین طور فوت کرد
جواد کاظمیان گفت: هادی کاپیتان تیم بود. وی 30 سال بیشتر نداشت و ایست قلبی در این سن واقعا شوک آور است. برادر من هم به همین شکل فوت کرد و جا دارد به خانواده نوروزی تسلیت بگویم.

نورمحمدی: این اتفاق خیلی برای پرسپولیس سخت است
رضا نور محمدی گفت:این اتفاق خیلی برای پرسپولیس سخت است.فکر نمی کردم یک روز در این باره صحبت کنم،خانواده هادی امروز صبح به من زنگ زد و این خبر را داد.نمی دانیم چه کار باید انجام دهیم و شوک هستیم.

رویانیان: به خانواده نوروزی تسلیت میگویم
محمد رویانیان گفت: این اتفاق را به همه مخصوصا خانواده وی تسلیت می گویم،هادی فردی آرام بود و قبول این موضوع بسیار سخت است.

پانادیچ: هادی یک کاپیتان واقعی بود
او که با شنیدن این خبر ناگهانی خود را به باشگاه پرسپولیس رسانده بود، با صدایی متاثر به خبرنگار ما گفت: متاسفم که یک ورزشکار واقعی را از دست داده ایم. نوروزی یک بازیکن سختکوش و متعهد به تیم بود که امیدوارم همه جوان ها مثل او رفتار کنند و احترام به منافع جمعی را مدنظر خود داشته باشند. بخصوص به خانواده او تسلیت می گویم که باید روزهای ختی را پشت سر بگذرانند.

پیام تسلیت جواد نکونام

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی هم مثل اکثر فوتبالیست ها از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی شوکه شده است.

نکونام گفت: هادی نوروزی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان پرسپولیس بود. امیدوارم خدا به خانواده آش صبر بدهد تا بتوانند با این مصیبت کنار بیایند.


نوری : خدا به خانواده اش صبر بدهد

محمد نوری که چندین سال کنار نوروزی بازی کرده است عنوان کرد او یکی از بازیکنان با اخلاق و محجوب فوتبال بود و در گذشت او نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای کل جامعه فوتبال ضایعه بزرگی بود.
من در گذشت هادی نوروزی را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از خدای متعال برای خانواده آن مرحوم صبر مسالت دارم.

کلانی: پسرم را از دست دادم

حسین کلانی در مورد در گذشت هادی نوروزی و اینکه امروز جلسه‌ای برای برگزاری مراسم‌ این بازیکن برگزار شد، گفت: متاسفانه ساعت 10 صبح این خبر ناراحت کننده را شنیدم. این مسئله باور کردنی نیست و نمی‌توانم با این خبر تلخ کنار بیایم.

رضایی:این اتفاق را به جامعه ورزش تسلیت می گویم


رحمان رضایی گفت:این اتفاق را به جامعه ورزش تسلیت می گم،هادی از بزرگان فوتبال بود.وی اخلاق داشت و اخلاق از فوتبال مهمتر است.

سرخپوشان براى خاكسپارى عازم بابل مي شوند

مديران ، اعضاي كادر فنى ، بازيكنان پرسپوليس فردا براى مراسم تدفين عازم بابل مي شوند.

پیام تسلیت باشگاه نفت در پی درگذشت مهاجم پیشین این تیم

خبر درگذشت هادی عزیز مجموعه باشگاه نفت را در بهت و حیرت فرو برد. مهاجم دوست داشتنی پیشین نفتی‌ها چیزی جزء خاطرات خوب از خود در این باشگاه به یادگار نگذاشته بود.

مدیران، کارکنان، کادرفنی و بازیکنان نفت تهران ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان هادی نوروزی، این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش، فوتبال کشورو باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوید و از خداوند منان طلب آمرزش آن زنده یاد و طلب صبر برای بازماندگان آن مرحوم را دارد.

علی کریمیاسطوره باشگاه پرسپولیس درگذشت نوروزی را تسلیت گفت.

کریمی با قرار دادن عکسی در صفحه اجتماعی خود این ضایعه دردناک را در تسلیت گفت.

مهدی مهدوی کیا

باورکردنى نیست،درگذشت پسر خوب پرسپولیس، کاپیتان محجوب و دوستداشتنى، پدر مهربان…….. روحت شاد هادى عزیز.تسلیت به خانواده عزیز نوروزى و جامعه ورزش

باشگاه خونه به خونه بابلدرگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: باور اینکه هادی فوتبال مازندران دیگر در جمع ما نیست بسیار سخت است. شکی نیست که فوتبال ایران یکی از با اخلاق‌ترین نفرات خود را از دست داده است.

در پیام تسلیتباشگاه سایپاآمده است: در پی درگذشت هادی نورزی کاپیتان جوان و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیر عامل باشگاه سایپا، کادرفنی و اعضای تیم فوتبال سایپا با ارسال پیامی این ضایعه را به باشگاه و هواداران پرسپولیس و این بازیکن فقید،خانواده وی، جامعه ورزش و به خصوص فوتبال کشور تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست با نهایت تاثر و تاسف این ضایعه بزرگ را به باشگاه پرسپولیس ،هواداران باشگاه و خانواده مرحوم هادی نوروی تسلیت عرض نموده، غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی برای خانواده محترم وی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حسین عبدی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که در مالزی به سر می‌برد درگذشت نوروزی را تسلیت گفت.

عبدی اعلام کرد از شنیدن این خبر شوکه شدم، هادی از دوستان خوبم بوده که همیشه در تیم رابطه خوبی با او داشتم امیدوارم روح نوروزی قرین رحمت الهی باشد.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور پیامی در گذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفتند.

دراین پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید» ضایعه تلخ درگذشت هادی نوروزی را به خانواده محترم نوروزی، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات را خواستار و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

باشگاه سپاهان،در پی درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اصغر باقریان مدیرعامل و بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال و خانواده باشگاه سپاهان این رخداد تلخ را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است.

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه باور نکردنی و تلخ سفر ابدی هادی نوروزی کاپیتان محجوب، با اخلاق و متعصب تیم فوتبال پرسپولیس تهران که نمونه یک بازیکن شایسته،بی حاشیه و اخلاق مدار بود را خدمت خانواده وی، بازیکنان، مدیران و هواداران باشگاه پرسپولیس و همچنین جامعه ورزش ایران تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای هادی نازنین آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم و تمامی داغ دیدگان صبر جمیل را مسئلت داریم.

روحش شاد و یادش گرامی

هادی ساعیپرافتخار ترین ورزشکار ایران در رقابت‌های المپیک طی پیامی درگذشت نورزی را تسلیت گفت.

امیر عابدینیمدیرعامل سابق پرسپولیس در پیامی در صفحه اجتماعی خود این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

بنام حق

بهت زده چندین بار به خبر باور نکردنى فارس خیره شدم بغض گلویم را بى مهابا مى فشرد و اشکم در انتظار نشسته بود. آرى باید باور میکردم فرزند نازنین ونجیب مازندران وخانواده بزرگ فوتبال دیگر تاب ماندن نداشت وسحرگاه از میان ما بار سفر به جهان باقى بست و رفت در سوگ این عزیز بى تابیم وداغ منا بر سینه سنگینى می‌کرد که این داغ نیز شعله بر جانمان زد. خدایا صبر عظما به خانواده این عزیز و تمام در سوگ نشستگان عنایت بفرما هادى عزیز هرگز فراموشت نخواهیم کرد و یادت را در تمام زندگى خود گرامى میداریم.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر امیر
مهدوی
    امیر مهدویمهمان
    2024-03-22 08:18

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر حمید
اشکان
    حمید اشکانمهمان
    2024-03-21 20:27

    دستخوش

  • آواتار کاربر وحید
صمدی
    وحید صمدیمهمان
    2024-02-03 16:09

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر محمد
حسینی
    محمد حسینیمهمان
    2024-01-29 17:36

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر حمید
انصاری
    حمید انصاریمهمان
    2023-11-24 18:00

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر یوسف
نامور
    یوسف نامورمهمان
    2023-10-28 22:09

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر اسماعیل
میر
    اسماعیل میرمهمان
    2023-09-21 07:36

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر یوسف
قاسمی
    یوسف قاسمیمهمان
    2023-09-05 22:27

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر مهران
راستاد
    مهران راستادمهمان
    2023-07-24 07:18

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر مهرداد
مختاری
    مهرداد مختاریمهمان
    2023-07-16 09:18

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر اسماعیل
عسکری
    اسماعیل عسکریمهمان
    2023-07-07 07:36

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • آواتار کاربر هادی
جوادی
    هادی جوادیمهمان
    2023-06-18 23:55

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر محمدرضا
رحمانیان
    محمدرضا رحمانیانمهمان
    2023-04-07 04:54

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر حیدر
خوش نیت
    حیدر خوش نیتمهمان
    2023-02-24 10:00

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر خلیل
بهرامی
    خلیل بهرامیمهمان
    2023-02-05 09:08

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر سجاد
نعمتی
    سجاد نعمتیمهمان
    2023-02-04 09:28

    Awli bood

  • آواتار کاربر محمود
عرب
    محمود عربمهمان
    2023-02-03 05:24

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر محمدرضا
شهبازی
    محمدرضا شهبازیمهمان
    2023-02-03 04:20

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر کریم
افشاری
    کریم افشاریمهمان
    2023-01-29 23:52

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم