C:\Users\pars technic\Desktop\ابعاد-جدید-کاور11.jpg

بهترین اسم ها برای مغازه گلفروشی

6 دسامبر 2021

بهترین اسم ها برای مغازه گلفروشی

بهترین اسم ها برای مغازه گلفروشی

مغازه گلفروشی باید نام مناسب و پر معنایی داشته باشد تا مشتری هم تمایل بیشتری به خرید در آن مغازه پیدا کند. گلفروشی یک حرفه با عشق می باشد که نیازمند ذوق فراوان است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص اسم مغازه گلفروشی، بهترین اسم برای مغازه گلفروشی و هر آنچه لازم است در زمینه گلفروشی بدانید در اختیار شما قرار دهیم.

مغازه گلفروشی کجا باشه بهتره؟

خرید و فروش گل در مناسبت های مختلف تا حدود زیادی به فرهنگ هر کشوری بستگی دارد، گل می تواند به عنوان یک هدیه، یادبود، عرض تبریک یا همدردی کاربرد داشته باشد و این خود باعث می شود خیلی از افراد به دنبال شغل گلفروشی باشند زیرا تقریبا در تمام روز های سال به مناسبت های مختلف مشتری خواهند داشت. اما به دلیل ظرافت و آسیب پذیر بودن گل ممکن است این دغدغه وجود داشته باشد که خسارت مالی را در پی دارد اما باید اشاره کرد اگر اصول صحیح نگهداری از گل را بدانید و خرید گل را هفتگی انجام دهید درصد خرابی گل ها پایین می آید و شما دچار خسارت نخواهید شد.

مغازه گلفروشی،زیبایی خاصی به سطح شهر میدهد که البته اگر در جای مناسبی هم باشد علاوه بر زیبایی نتیجه مثبت تری هم خواهد داشت شما فرض کنید مغازه گلفروشی در یک قسمت از خیابان باشد که هیچ وسیله نقلیه از آنجا عبور نمی کند یا افراد کمتری در آن رفت و آمد می کنند خب قطعا این مغازه فروش خوبی هم نخواهد داشت در مقابل اما مغازه گلفروشی را تصور کنید در یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد با چیدمان بسیار زیبا و جذاب این باعث می شود حتی افرادی هم که نیت خرید گل نداشته اند چون ظاهر زیبای مغازه را می بینند تمایل به خرید گل برای عزیزان خود داشته باشند.

بعضی از خیابان ها کلا به خیابان عرضه گل معروفند قدم به قدم گلفروشی های مختلف به چشم می خورد در چنین شرایطی هم شانس فروش گل بین تمام فروشنده ها تقسیم می شود و ممکن است فروشنده ای مشتری های بیشتری داشته باشد و فروشنده ای کمتر مشتری داشته باشد توصیه می شود مغازه گلفروشی ها در فاصله 500 متر از همدیگر باشند این در نتیجه مثبت فروش هم تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین اسم ها برای مغازه گلفروشی

مغازه گلفروشی

مغازه گلفروشی به چیا نیاز داره؟

اینکه مغازه گلفروشی کدام قسمت از یک شهر باشد دارای اهمیت است اما این شرط کافی برای داشتن یک فروش خوب در گلفروشی نیست. افرادی که قصد ورود به این حرفه را دارند اگرچه نیاز به تخصص ندارند اما کسب تجربه و روش صحیح نگهداری از گل و رعایت اصول صحیح آن مسئله مهمی است که باید به آن توجه داشته باشند چرا که گل به شدت آسیب پذیر است و عدم توجه در نگهداری آن ممکن است موجب خسارت فروشنده ها شود. داشتن یک مغازه زیبا با دکوراسیون شیک می تواند در فروش موفق و مشتری پسند بودن نقش موثری داشته باشد. البته روش برخورد صحیح فروشنده هم مهم است افرادی که اطلاعات خوبی از گل و گیاه دارند و به مشتری نحوه نگهداری گل یا نکات مربوط به آن را در هنگام خرید توضیح می دهند قطعا فروش محصولشان هم بازدهی بالایی خواهد داشت.

گلفروشی یک نوع کارآفرینی به حساب می آید و این خود نشان دهنده این نکته است که تا حدودی نیاز به کسب آگاهی هم دارد، داشتن ذوق و علاقه اولین قدم در این مسیر است افراد خوش ذوق در این حرفه موقعیت بیشتری هم دارند زیرا ذوق آنها در تمام قسمت ها از انتخاب مغازه تا چیدمان و گل آرایی نقش خواهد داشت و نتیجه این ذوق یک فروش فوق العاده و بازخورد مثبت و بازدهی بالا خواهد شد.

یک مغازه گلفروشی علاوه بر فروش گل باید تمام امکانات مربوط به گل از جمله گل آرایی برای سفره عقد، خودرو عروسی و مراسمات مختلف را هم در بر بگیرد چون همانطور که اشاره شد گل در مراسمات غم و شادی کاربرد دارد و در طول روز مشتری ممکن است برای هر نوع سفارشی به مغازه گلفروشی وارد شود پس بهتر است گلفروشی ها هر نوع سرویس مد نظر مشتری را ارائه دهند.

مغازه گلفروشی به کادر مجرب و خوش برخورد هم نیاز دارد از آنجایی که گل غالبا برای ابراز احساسات خریداری می شود نوع برخورد فروشنده اهمیت پیدا می کند، فروشنده هرچقدر برخورد مناسب و ظاهر آراسته تری داشته باشد تمایل مشتری به خرید و مراجعه مجدد بیشتر خواهد شد.

بهترین اسم ها برای مغازه گلفروشی

مغازه گلفروشی

بهترین اسم برای یه مغازه گلفروشی چی میتونه باشه؟

بعد از داشتن ذوق و فراهم کردن مقدمات یک مغازه گلفروشی و البته کسب جواز نوبت به انتخاب اسم مناسب برای مغازه گلفروشی می رسد. حال ممکن است این سوال پیش بیاید انتخاب اسم مغازه گلفروشی چرا اینهمه اهمیت دارد؟پاسخ این است که اسم مغازه به نوعی هویت آن است خب قطعا اگر اسمی انتخاب شود که علاوه بر زیبایی،معنای خوبی هم داشته باشد برای مشتری هم دارای جذابیت بیشتری است. در صورت تمایل میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اهمیت نام گل فروشی و کسب ایده هایی برای انتخاب بهترین نام گل فروشی به وبسایت rasekhoon.net مراجعه کنید.

خیلی از فروشنده ها نام خود یا فرزند خود را برای مغازه گلفروشی انتخاب می کنند و بسیاری از افراد هم از نام گل ها کمک میگیرند. یک فروشنده خوب در انتخاب اسم مغازه گلفروشی سعی می کند تمام جوانب را در نظر داشته باشد و اسمی را انتخاب کند که مورد مشابهی نداشته باشد و به نوعی تک باشد. جالب است بدانید بسیاری از مشتری ها مغازه ای را انتخاب می کنند که نام آن به آنها حس خوب و مثبتی بدهد در نتیجه اسم مغازه گلفروشی باید به گونه ای انتخاب شود که معنی و مفهوم خوبی داشته باشد و حتی موجب افزایش اعتماد به نفس مشتری هم بشود.

شما تصور کنید در یک خیابان هم نام گل سرا به چشمتان می خورد و هم نام ویکتورهوگو! کدام نام شما را به یاد گل می اندازد؟ خب قطعا نامی که به گل و گلفروشی ربط داشته باشد شما را یاد گل می اندازد اینجاست که ما متوجه ارزش اسم مناسب برای مغازه گلفروشی می شویم. پس بهترین اسم برای یک مغازه گلفروشی اسمی است که علاوه بر اینکه معنای خوبی دارد و کاملا خلاقانه و با فکر انتخاب شده است مبهم نباشد و مناسبت نزدیکی با گل داشته باشد و مشتری با دیدن این نام سریع بفهمد که این مغازه گلفروشی است و به نوعی در جذب مشتری هم موثر باشد.

خاص بودن تنها یک ویژگی در گل فروشی نیست، نتیجه یک انتخاب آگاهانه است…

 

 

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر سجاد
    سجادمهمان
    2024-01-28 04:36

    دستخوش

  • آواتار کاربر حبیب الله
زنگنه
    حبیب الله زنگنهمهمان
    2023-10-22 11:36

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر بهرام
شریفی
    بهرام شریفیمهمان
    2023-09-11 18:45

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر ناصر
حقیقی
    ناصر حقیقیمهمان
    2023-09-05 14:18

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر یدالله
مددی
    یدالله مددیمهمان
    2023-07-31 01:09

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر پرویز
مهدوی
    پرویز مهدویمهمان
    2023-07-27 12:54

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر محمود
بیات
    محمود بیاتمهمان
    2023-07-15 20:54

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر مرتضی
آزادی
    مرتضی آزادیمهمان
    2023-06-14 23:27

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر جمشید
حمیدی
    جمشید حمیدیمهمان
    2023-05-31 15:00

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر حسن
عابدی
    حسن عابدیمهمان
    2023-05-24 16:18

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر اسماعیل
طالقانی
    اسماعیل طالقانیمهمان
    2023-05-24 15:18

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر بهزاد
رجبی
    بهزاد رجبیمهمان
    2023-05-23 10:54

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر عبدالله
مجد
    عبدالله مجدمهمان
    2023-05-21 04:18

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر حسین
صدیق
    حسین صدیقمهمان
    2023-04-17 23:09

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر محمدعلی
نظری
    محمدعلی نظریمهمان
    2023-03-28 00:27

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر حبیب الله
رضوانی
    حبیب الله رضوانیمهمان
    2023-03-25 10:09

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر داوود
بیات
    داوود بیاتمهمان
    2023-03-05 17:18

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر امید
بزرگ نیا
    امید بزرگ نیامهمان
    2023-03-05 06:45

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر حسین
میر
    حسین میرمهمان
    2023-02-28 03:48

    so nice

  • آواتار کاربر رضا
نصیری
    رضا نصیریمهمان
    2023-02-12 05:44

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر علی
سالاری
    علی سالاریمهمان
    2023-02-09 17:52

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم