روش صحیح گرفتن فال حافظ با تفسیر کامل معنی

روش صحیح گرفتن فال حافظ با تفسیر کامل معنی

11 دسامبر 2021

روش صحیح گرفتن فال حافظ با تفسیر کامل معنی

فرض کنید می‌خواهید نماز بخوانید نخستین کار چیست؟ قطعا نیت کردن. در فال گرفتن و اصولا در انجام هم کاری باید نیت کرد. به قصدی که میخواهید نیت کرده و بعد از ان کافی است که برا شادی حضرت حافظ فاتحه بخوانید. سپس دیوان را برداشته و یکی از انگشتان خود صفحه اي رابه دلخواه باز کنید. فال حافظ شما در سمت راست صفحه « بالا » قرار دارد.

بهمین سادگی حال این که فال تان چه معنایی دارد بستگی به فکر و ذهن خودتان خواهد داشت. البته باید ببینید که چه نیت کرده‌اید. گاها در شعر بطور واضح خوب بودن و یا شر بودن کار ذکر شده است که نیاز به تفسیر خاصی ندارد. همچنین فال روزانه در سایت آلامتو مشاهده کنید.

اما اگر مبهم بود چه باید کرد؟ راه ساده این است که در شعر دنبال کلماتی بگردید که به نیت تان ربط داشته باشد و بعد میتوانید با تطابق دادن خوب و یا شر بودن ان را حدس بزنید. خیلی کار سختی نیست.

فال حافظ متولدین هر ماه

فال حافظ روزانه متولدین فروردین ماه

فال حافظ متولدین هر ماه

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید. این چند دقیقه شما را از برنامه‌تان عقب نخواهد انداخت ولی این را هم در نظر داشته باشید که حجم کاری زیادی دارید و نباید ساده انگارانه در رابطه با وظایف روزانه‌تان برخورد کنید، لیست کارهای امروزتان کمی طولانی است و خط زدن همه این کارها وقت زیادی خواهد گرفت.

فال حافظ روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال حافظ روزانه متولدین اردیبهشت ماه

روز شلوغی را در پیش‌رو دارید اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که امروز از عهده انجام تمام کارها برخواهید آمد. احساس می‌کنید با ولخرجی می‌توانید دل دیگران را بدست آورید، اما مطمئن باشید کسی که شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، به ثروت و دارایی‌های‌تان اهمیت نمی‌دهد. اهمیت زیادی به رخت و لباس‌تان نمی‌‌‌دهید، همسر یا عشق زندگی‌تان از این رفتار دلخور است و زمانی که برای خرید و مهمانی با هم بیرون می‌روید بهترین لباس‌های‌تان را بپوشید. ممکن است با بیان افکار و احساساتتان به دیگران اجازه دهید که به راحتی وارد حریم خصوصی تان شوند، ریسک کردن در حال حاضر می تواند بین شما و دیگران موانعی به وجود آورد. حس می کنید که دلتان می خواهد در مورد نیازهایتان حرف بزنید، به خصوص اگر آن ها با امور احساسی تان مربوط باشند. این روزها منطقی بودن برایتان تا حدی چالش برانگیز خواهد بود، بهتر است بیشتر به خود سخت بگیرید تا پشیمان نشوید.

فال حافظ روزانه متولدین خرداد ماه

آیا تا به حال در مورد این که داشتن نگرش مثبت نسبت به زندگی چه تأثیراتی روی احساس خوشبختی و همچنین سلامت جسمانی شما می تواند داشته باشد چیزی شنیده اید؟ اگر تا به حال این اطلاعات را تنها در کتاب ها دیده باشید امروز می توانید آنها را به طور ملموس و در زندگی خود تجربه کنید و ببینید داشتن تفکر و نگرش مثبت چه نتایج ارزشمندی می تواند داشته باشد. شما امروز احساس می کنید بسیار قوی هستید و ذهنتان هم خیلی خوب کار می کند. از این وضعیت به خوبی استفاده کنید تا نتیجه ی آن را خیلی زود در زندگی حرفه ای خود ببینید و شاهد فرصت های کاری فوق العاده باشید.

فال حافظ روزانه متولدین تیر ماه

امروز شما قادر هستید غرورتان را کنار بگذارید و در مورد نیازهایتان صحبت کنید و آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. در واقع این شروع دوره تازه ای از برونگرایی برای شما خرچنگ‌ها است و حتی اگر سعی در نادیده گرفتن احساسات خود داشته باشید هم نمی توانید خودتان را مجبور به سکوت در این مورد کنید. ترس از تغییراتی که دارند در زندگی‌تان به وجود می آیند ممکن است باعث شود واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید، اما بخواهید یا نخواهید نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کرده و چشمتان را به حقایق دنیای اطرافتان ببندید. انعطاف پذیری و کنار آمدن با تغییرات یکی از برترین ویژگی های ممکن برای هر فردی است.

فال حافظ روزانه برای متولدین مرداد ماه

زمان آن رسیده که شخص دلنشین و مهربانی به زندگی شما وارد شود، چون سیاره شما، ونوس مهربان به هفتمین خانه روابط شما وارد شده است. اگرچه ممکن است در این رابطه بعدها، فاصله عاطفی ای ایجاد شود و شما نیاز خواهید داشت که در این بین فرصت‌هایی را به جا بگذارید و همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکنید. وگرنه همه فرصت‌ها را برای برقراری رابطه دوباره از دست می‌دهید.

فال روزانه حافظ شهریور ماه

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنكه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه كوتاهی كرده بودی، اما اینك یك فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحكم ساخت.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فكر نمی‌كنی تو هم ممكنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نكن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتكار بیشتر كار كنی تا به ثبات مالی برسی.

فال حافظ روزانه متولدین مهر ماه

شما امروز آنقدر ساکت و آرام شده اید که اصلا حضورتان در جمع احساس نمی شود و همین ممکن است باعث شود تلاش هایی که در راه رسیدن گروه به اهدافش می کنید نادیده گرفته شوند. اعتماد به نفس شما در حال حاضر به حدی است که اصلا نیازی به توجه و تأیید دیگران ندارید. شما ترجیح می دهید به جای رقابت با سایر اعضای گروهتان با آنها یک همکاری سالم داشته باشید. امروز مخفی نگه داشتن احساساتتان از شخصی که دوست دارید کار دشواری خواهد بود، اگر مصمم به انجام این کار هستید بهتر است کمی بیشتر احتیاط کنید. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.

فال روزانه حافظ متولدین آبان ماه

چند وقتی است که از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر نمی‌بردید، اما امروز این سنگینی از روی دوش تان برداشته می‌شود و حال بهتری دارید. ار این فرصت استفاده کنید و به کار‌های عقب مانده تان برسید. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می‌دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، فرصت خوبی است تا به همراه همسرتان به این سفر بروید. اتفاقات خوب در راه است. برای رسیدن به خواسته قلبی تان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیفتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

فال روزانه حافظ متولدین آذر ماه .

فردی را برای عشق ورزیدن انتخاب کنید که ارزش مهر و محبت شما را داشته باشد و شما را به بازی نگیرد هیچگاه به دنبال عشق های خیابانی نروید و فرد با اصل نسبی برای خود برگزینید. خانواده تان به شما احتیاج دارند و باید به آنها کمک کنید زیرا شرایط ناگواری برایشان به وجود آمده، خودخواهی را کنار بگذارید و در وقت سختی آنها را ترک نکنید.

در این ماه از تنبلی و کاهلی به شدت دوری کنید هر آنچه که تاکنون کشیده‌اید از همین اهمال ورزی و کوتاهی‌ هایست که داشته‌ اید. افرادی به ظاهر دوست قصد دارند تا به شما آسیب برسانند و به هر طریقی که شده موفقیت و پیشرفت های شما را زیر سوال ببرند بسیار مراقب باشید و تا می توانید از آنها دوری کنید. زندگی به بسیار کوتاست پس چه بهتر که از لحظه لحظه آن لذت ببرید.

در جمع های دوستانه تان یادت باشه پشت سر بقیه حرف زدن خوب نیست و تو مخالفی اما اگه حسن کسی گفته میشه مشکلی نیست اما موقع غیبت جمع رو ترک کن و اعتراض کن اینجوری خودت هم بیمه میشی و کسی پشت سرت حرف نمی زنه. برای فرار از فشار و استرس باید بجنگی با مشکلات با خرید و خورد و خوراک حل نمیشه.

فال روزانه حافظ متولدین دی ماه

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه حافظ متولدین بهمن ماه

گره ای در کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. بنابراین از پیشنهادهای دیگران نیز استفاده کنید. چند وقتی است که انگار چیزی در دلتان جوانه زده است. اگر مجرد هستید احتمالا عاشق شده اید اما قبل از این که احساس خود را به زبان آورید، خوب شرایط را بسنجید. اگر در شرایط بدی این موضوع را مطرح کنید، ممکن است که همه چیز بر خلاف میل تان پیش رود. یک اشتباه را مدت هاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

فال روزانه حافظ متولدین اسفند ماه

دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده‌اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.

منبع: سلام دنیا

 

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمد
میری
    محمد میریمهمان
    2024-03-23 15:00

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر رحیم
توفیق
    رحیم توفیقمهمان
    2024-03-23 01:09

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر حامد
مجیدی
    حامد مجیدیمهمان
    2024-03-19 06:09

    ایولا

  • آواتار کاربر حامد
وکیلی
    حامد وکیلیمهمان
    2024-03-17 00:45

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر جواد
نقدی
    جواد نقدیمهمان
    2023-12-21 18:54

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر بهرام
براتی
    بهرام براتیمهمان
    2023-08-09 14:00

    so nice

  • آواتار کاربر صادق
آزادی
    صادق آزادیمهمان
    2023-08-04 06:45

    Awli bood

  • آواتار کاربر فرهاد
طالقانی
    فرهاد طالقانیمهمان
    2023-07-20 12:45

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر نادر
خادمی
    نادر خادمیمهمان
    2023-06-01 08:36

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر جواد
شمس
    جواد شمسمهمان
    2023-05-23 10:27

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر قاسم
شریفی
    قاسم شریفیمهمان
    2023-05-23 02:36

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر مسعود
واعظی
    مسعود واعظیمهمان
    2023-05-16 04:54

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر ابوالفضل
افشار
    ابوالفضل افشارمهمان
    2023-04-24 11:09

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر یوسف
عسگری
    یوسف عسگریمهمان
    2023-03-16 07:00

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر محمدحسن
کمالی
    محمدحسن کمالیمهمان
    2023-02-26 06:44

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر محمدعلی
علیزاده
    محمدعلی علیزادهمهمان
    2023-02-13 11:48

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر اسماعیل
شیرازی
    اسماعیل شیرازیمهمان
    2023-02-07 13:20

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر داوود
زمانی
    داوود زمانیمهمان
    2023-01-31 07:32

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر محمد
قنبری
    محمد قنبریمهمان
    2023-01-30 17:36

    چقد خوبین شما