word image 11

سفر کارت ملت و جشنواره تورهای نوروزی هلدینگ ایکاتور

18 دسامبر 2021

سفر کارت ملت و تورهای اقساطی ایکاتور در این مقاله بررسی می شود؛ ایام نوروز از بهترین مقاطع در سال است که اغلب مردم در این ایام فرصت را غنیمت شمرده و به سفرهای داخلی یا خارجی می‌روند. برای این که بهترین ایام را در طول سفر خود تجربه کنید، لازم است برای سفر خود برنامه‌ای عالی داشته باشید. بهترین تجربه‌ی سفرهای نوروزی با شرکت در جشنواره تورهای نوروزی هلدینگ ایکاتور در انتظار شما خواهد بود. هزینه‌های بسیار هنگفت سفرهای نوروزی بسیاری از مردم را از سفر کردن و خوش گذرانی بازمی‌دارد؛ شما با شرکت در این جشنواره‌ی بزرگ با پرداخت حداکثر 30 میلیون تومان می‌توانید سفری پر از هیجان و لذت در ایام نوروز را به همراه خانواده‌تان تجربه کنید. تنها کافی است که مقصد خود را انتخاب کنید؛ می‌توانید نگرانی‌های خود از بابت مخارج و کیفیت سفر را کنار بگذارید، چرا که بهترین تجربه از سفرهای نوروزی با شرکت در این جشنواره در انتظار شما خواهد بود.

word image 11

شرایط ویژه‌ی جشنواره تورهای اقساطی ویژه نوروز 1401

با توجه به افزایش روز افزون مخارج، نگرانی‌ها در ارتباط با هزینه‌های بسیار زیاد سفر طبیعی است. میزان زیاد هزینه‌ها باعث شده تا بسیاری از مسافران به تورهای کم هزینه و بی‌کیفیت روی آورند. اما موسسه ایکاتور با ایجاد جشنواره تورهای اقساطی ویژه نوروز 1401 این معادله را به هم زده است؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از چیزی که تصور می‌کنید، به سفری بسیار لذت بخش، با بهترین کیفیت و امکانات ویژه به کشورهایی بسیار زیبا همچون فرانسه، کانادا و… بروید. به طور حتم هدف نهایی شما از سفر این است که لذت کافی را ببرید و مسافرت مورد نظر را به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل سازید.

هلدینگ ایکاتور این شرایط را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده تا با پرداخت حداکثر 30 میلیون تومان به صورت اقساطی و بدون نیاز به پیش پرداخت، در عین لذت بردن از بهترین شرایط اقتصادی سفر کنند. شما می‌توانید کل هزینه‌ی سفر را به صورت اقساط 24 ماهه و با کمترین میزان سود (حدود 4 درصد) پرداخت کنید.

word image 12

قرعه کشی ویژه‌ی هلدینگ ایکاتور در جشنواره بزرگ نوروزی

حال پرسش اصلی این است که برای شرکت در این جشنواره‌ی هیجان انگیز باید چکار کرد؟ شما می‌توانید تا تاریخ یکم بهمن ماه 1400 نسبت به خرید تورهای ویژه‌‌ی هلدینگ ایکاتور اقدام کنید؛ لازم به ذکر است که با خرید هر یک از تورهای این جشنواره بزرگ، مزایای ویژه‌ای شامل حال شما خواهد بود. از امتیازات ویژه‌ی شرکت در این جشنواره و پیش خرید تورهای نوروزی، شرکت در یک قرعه کشی ویژه است؛ به نحوی که با خرید تورهای نوروزی هلدینگ ایکاتور از این شانس بهره‌مند خواهید شد که در طول سفر از بهترین امکانات به شکل کاملا رایگان استفاده کنید. در حقیقت هزینه‌های کامل سفر برای شما رایگان خواهد بود. این فرصت تنها یکبار در زندگی شما پیش خواهد آمد. پس بهتر است که برای تجربه‌ای هیجان انگیز از سفر به کشورهای جذاب و دیدنی جهان، از این فرصت استفاده کنید.

شرایط ویژه برای متقاضیان سفر به شکل اقساطی

با افزایش هزینه‌های سفر و مبالغ پرداختی برای سفر از طریق تورهای مسافرتی، شرایط برای بسیاری از افراد سخت شده است. در نتیجه بسیاری از افراد مایل به سفر به شکل اقساطی هستند و تمایل دارند تا هزینه‌های سفر خود را در اقساط بند مدت بپردازند. سفر به شکل اقساطی، یکی از شرایط ویژه‌ای است که هلدینگ ایکاتور در این جشنواره‌ی بزرگ سفرهای نوروزی برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است. در صورتی که مایل به سفر به صورت اقساطی هستید، با انتخاب ایکاتور و شرکت در جشنواره‌ی سفرهای نوروزی این هلدینگ معتبر، شرایطی بسیار ویژه برای پرداخت اقساطی در انتظار شما خواهد بود. با شرکت در این جشنواره و استفاده از خدمات سفر به شکل اقساطی، از امتیازی که ایکاتور برای شما در نظر گرفته بهره‌مند می‌شوید و از پرداخت اقساط در ماه نخست معاف خواهید شد؛ در واقع پرداخت اقساط از ماه دوم برای شما آغاز می‌شود.

word image

مزایای ثبت نام در جشنواره تورهای نوروزی ایکاتور

با ثبت نام در جشنواره‌ی بزرگ تورهای نوروزی موسسه‌ی ایکاتور، مزایای بسیاری شامل حال شما خواهد بود:

• پرداخت اقساطی هزینه‌ی سفر در اقساط 2 ساله و بدون نیاز به پرداخت 1 قسط ابتدایی. در صورتی که در حال حاضر سرمایه‌ی لازم برای سفری لذت بخش را ندارید، بهتر است عجله کنید و این فرصت عالی را از دست ندهید.

• شما با شرکت در این جشنواره‌ی جذاب، می‌توانید به کشورهایی زیبا و دیدنی جهان سفر کنید و از بهترین شرایط و کیفیت سفر بهره ببرید.

• تجربه‌ی اقامت در هتل‌های 5 ستاره و لوکس در ایران و کشورهای ترکیه، امارات، قطر، عمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس و… ، دیدار از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فوق العاده زیبا در این کشورها، استفاده از بهترین امکانات در طول سفر و بسیاری از موارد دیگر از مزایای بسیار ویژه‌ی سفر از طریق این جشنواره‌ی بزرگ نوروزی می‌باشد.

هلدینگ معتبر ایکاتور از طریق این جشنواره‌ی بزرگ نوروزی شرایط را برای شما فراهم آورده تا تعطیلات خود در طی آغاز سال جدید به دوره‌ای لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل سازید؛ آن هم با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب. در نتیجه شرکت در این جشنواره به فرصتی تکرار نشدنی در زندگی شما تبدیل خواهد شد.

word image 13

چگونه می‌توانم در جشنواره تورهای نوروزی ایکاتور ثبت نام کنم؟

در صورتی که مایل به حضور در جشنواره سفرهای نوروزی ایکاتور هستید و تمایل دارید تا از شرایط ویژه برای سفرهای اقساطی بهره‌مند شوید، لازم است تا برای دریافت سفر کارت ملت خود اقدام کنید. شما می‌توانید این کارت را با مراجعه به شعب منتخب بانک ملت ضمن دریافت معرفی نامه از شرکت بی باک سفر وفا، دریافت کنید و در نهایت پس از اخذ این کارت اعتباری جهت طی شدن مابقی مراحل برای شرکت در جشنواره، با تیم کارشناسی هلدینگ ایکاتور تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که این جشنواره‌ی بزرگ نوروزی تا یکم بهمن ماه ادامه دارد و بهتر است که هر چه سریع‌تر از این فرصت فوق العاده استفاده کنید و اقدامات لازم برای شرکت در این جشنواره‌ی جذاب را انجام دهید‌. در صورتی که در اولین فرصت برای ثبت نام در این جشنواره اقدام کنید، می‌توانید از شرایط ویژه‌ی پرداخت اقساطی که پیش‌تر تحت اشاره قرار گرفت بهره ببرید. در صورتی که سوالی در رابطه با روش دریافت سفر کارت ملت دارید، می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از تیم کارشناسی تیم ایکاتور دریافت کنید.

 

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمدرضا
آخوندی
    محمدرضا آخوندیمهمان
    2024-01-14 15:09

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • آواتار کاربر یدالله
کیانی
    یدالله کیانیمهمان
    2023-12-31 20:18

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر ایمان
حاتمی
    ایمان حاتمیمهمان
    2023-10-23 11:45

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻

  • آواتار کاربر بهزاد
حسین زاده
    بهزاد حسین زادهمهمان
    2023-10-21 07:00

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر غلامعلی
زارعی
    غلامعلی زارعیمهمان
    2023-08-24 21:00

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر کاظم
نجفی
    کاظم نجفیمهمان
    2023-08-13 10:27

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر امیر
بیگی
    امیر بیگیمهمان
    2023-07-21 23:27

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر سیدحسین علیپور
    سیدحسین علیپورمهمان
    2023-07-06 06:09

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر رحیم
جاوید
    رحیم جاویدمهمان
    2023-07-04 02:45

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر اسماعیل
سلیمانی
    اسماعیل سلیمانیمهمان
    2023-06-26 11:00

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر سیدعلی
حسنی
    سیدعلی حسنیمهمان
    2023-05-26 18:45

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر بهنام
یوسفی
    بهنام یوسفیمهمان
    2023-05-19 21:09

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر قربانعلی
نظری
    قربانعلی نظریمهمان
    2023-04-03 14:45

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر عباس
شکیبا
    عباس شکیبامهمان
    2023-02-26 09:56

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر حمیدرضا
محمدی
    حمیدرضا محمدیمهمان
    2023-02-09 00:32

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر رضا
بهاور
    رضا بهاورمهمان
    2023-01-30 18:12

    خسته نباشین