روزانه متولدین فروردین 15 مهر 1394 no1

فال جدید متولدین ماه ها امروز چهارشنبه 15 مهر 94

7 اکتبر 2015

فال امروز چهارشنبه 15 مهر 94

جدیدترین فال متولدین ماه های سال در روز چهارشنبه 15 مهر 94

فال | فال روزانه | فال جدید امروز چهارشنبه 15 مهر ماه

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 مهر 1394 ، فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

فال روزانهمتولدین فروردین ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانهمتولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخاب‌ها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

فال روزانهمتولدین خرداد ماه

افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

فال روزانهمتولدین تیر ماه

شما حس می کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانهمتولدین مرداد ماه

شما خودتان می‌دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی‌توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می‌کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی‌کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه‌ای که در ظاهر نشان می‌دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف‌های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

فال روزانهمتولدین شهریور ماه

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

فال روزانهمتولدین مهر ماه

یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

فال روزانهمتولدین آبان ماه

شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید، اما بعید به نظر می‌رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید، با تمام وجود تلاش می‌کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده‌اید درست عمل نمی‌کند. از چی می‌ترسید؟! بخش مهمی‌ از برنامه‌هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.

فالروزانه متولدین آذر ماه

بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

فالروزانه متولدین دی ماه

در حالی که زمام امور را از دست داده‌اید، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگرید خونسردی خود راحفط کرده و شکیبا باشید. شما می‌دانید که چه کاری می‌خاوهید انجام دهدی، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آنزوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات، شما می‌توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

فالروزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را ول می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

فالروزانه متولدین اسفند ماه

امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی‌آیند! اما حتی احمقانه ترین و بکرترین افکارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام کردن تمام کارهایی که شروع کرده‌اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه این احوال کار عاقلانه‌ای که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده‌اید.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمدحسین
شفیعی
    محمدحسین شفیعیمهمان
    2024-04-09 01:18

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر مهرداد
محمدزاده
    مهرداد محمدزادهمهمان
    2024-04-02 03:36

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر حسینعلی
حجتی
    حسینعلی حجتیمهمان
    2024-01-29 18:18

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر اسدالله
افشاری
    اسدالله افشاریمهمان
    2024-01-07 14:18

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر اسماعیل
حیاتی
    اسماعیل حیاتیمهمان
    2023-10-10 10:00

    مرسی

  • آواتار کاربر غلامحسین
شکری
    غلامحسین شکریمهمان
    2023-09-18 11:18

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر حامد
سبحانی
    حامد سبحانیمهمان
    2023-09-07 08:09

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر امید
فاظلی
    امید فاظلیمهمان
    2023-08-30 19:27

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر رمضان
شهبازی
    رمضان شهبازیمهمان
    2023-06-25 08:45

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر روح الله
کلباسی
    روح الله کلباسیمهمان
    2023-06-18 18:54

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر محمدرضا
فرد
    محمدرضا فردمهمان
    2023-05-07 18:00

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر اصغر
کیانی
    اصغر کیانیمهمان
    2023-04-30 07:27

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر ابراهیم
نوری
    ابراهیم نوریمهمان
    2023-04-27 09:00

    سایتوتن عالییییییییییی هستش واقعا🙏🙏👌👌👏👏

  • آواتار کاربر بهروز
فاطمی
    بهروز فاطمیمهمان
    2023-02-28 20:54

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي

  • آواتار کاربر محمدحسین
راستاد
    محمدحسین راستادمهمان
    2023-02-28 01:12

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر علی
بخشی
    علی بخشیمهمان
    2023-02-22 04:12

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر اسدالله
ابراهیمی
    اسدالله ابراهیمیمهمان
    2023-02-19 17:52

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر بهرام
رحمانیان
    بهرام رحمانیانمهمان
    2023-01-30 07:44

    سایتتون واقعا عالیه