word image 4

دیوارپوش گزینه‌ای عالی برای پیاده سازی ایده شما در فضای داخلی

1 ژوئن 2022

word image 4

طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهمترین بخش‌های معماری داخلی است. این فرآیند درواقع بخش مهمی از طراحی داخلی است که انتخاب تک تک اجزای آن بر عهده خود ماست. این یعنی می‌توانیم خانه یا محل کار خود را منطبق با آنچه می‌خواهیم طراحی کنیم. از میان تمام بخش‌ها، دیوار یکی از اثرگذارترین قسمت‌هاست. خرید دیوارپوش مناسب می‌تواند جلوه بی‌نظیری در دکوراسیون شما ایجاد کند.

دیوارپوش ها یکی از راهکارهای جدید محسوب می‌شوند که امروزه با تنوع بسیار بالایی عرضه می‌شوند. این تنوع به شما کمک می‌کند با هر سلیقه، بتوانید گزینه‌ای مناسب را یافته و اجرا کنید.

نکته کلیدی در هنگام خرید دیوارپوش توجه به کیفیت محصول و طول عمر آن است. این امر شما را ملزم می‌کند تا به دنبال بهترین تولید کننده دیوارپوش باشید و با کسب اطمینان از کیفیت آن‌ها، خریدی مطمئن انجام دهید.

در ادامه به بررسی بهترین انواع دیوارپوش که این روزها در بازار موجود هستند، می‌پردازیم.

کدام دیوار پوش برای دکوراسیون ما مناسب است؟

امروز شرکت های تولید کننده دیوارپوش بسیاری فعال هستند و حالا در کشور نیز شاهد فعالیت برخی تولیدکنندگان هستیم. به همین دلیل تنوع طرح و رنگ و نیز قیمت آن بالاست و این امر ممکن است انتخاب را برایمان دشوار کند.

در این میان، آشنایی با انواع دیوارپوش می‌تواند به شما در انتخابی مطمئن یاری دهد. با توجه به این امر، در ادامه به بررسی انواع دیوارپوش می‌پردازیم.

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی یکی از گزینه‌های مناسب برای محیط‌های اداری و فضاهای تجاری لوکس است. این نوع دیوارپوش معمولا وزن کم و طول عمر بالایی دارد. این دیوارپوش ها فابلیت استفاده در سطوح گسترده را دارد.

از دیوارپوش های سه بعدی می‌توان در پیاده سازی طرح های مدرن بهره گرفت. لازم به ذکر است که این دیوارپوش ها تنها جنبه زیبایی ندارند و می‌تواند عاملی مهم در عایق کردن فضا باشد.

در میان شرکت های تولید کننده دیوار پوش ، شرکت معماری چیدمانه بهترین ایده‌ها و متریال را در تولید دیوارپوش سه بعدی به کار می‌گیرد.

word image 5

دیوارپوش آجر دکوراتیو

اگر به سبک‌های کلاسیک و قدیمی علاقمند باشید، احتمالا آجر دکوراتیو گزینه جذابی برای دکوراسیون داخلی شما خواهد بود. این نوع دیوارپوش برای ایجاد فضایی خاص و صمیمی در منزل و یا تهیه محیطی سنتی در کافه‌ها و رستوران‌ها بسیار مناسب است.

آجرهای دکوراتیو که با نام آجر رستیک یا برزن نیز در بازار شناخته می‌شوند، تنوع بسیار زیادی دارند. استفاده از این متریال در ساختمان‌هایی با سبک معماری ایرانی، اصالت و زیبایی را هم زمان به ارمغان می‌آورد.

دیوار پوش بتن اکسپوز

شرکت معماری چیدمانه با بهره‌مندی دانش فنی متخصصان خود، توانسته است به عنوان یک شرکت تولید کننده دیوارپوش محصولاتی خاص، متنوع و منحصربه‌فرد را به بازار عرضه کند. یکی از محصولات پرطرفدار چیدمانه دیوارپوش بتن اکسپوز است. اجرای این پنل های پیش‌ساخته بسیار ساده است و در زمانی کوتاه، کیفیتی عالی را به همراه خواهد داشت.

سطح صاف و صیقلی این نوع دیوارپوش افرادی زیادی را به استفاده از آن در فضای دکوراسیون ترغیب می‌کند.

یک ویژگی جالب دیوارپوش بتن اکسپوز رنگ پذیری آن است. قابلیتی که امکان ایجاد تنوع در فضای مورد نظرتان را در اختیار قرار می‌دهد.

بتن اکسپوز همچنین مقاومت بالایی دارد و از این رو، قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و بیرونی را داراست.

دیوارپوش PVC

این دیوارپوش‌ها نیز تنوع بالایی دارند و معمولا هزینه کمتری برای شما خواهند داشت. به همین خاطر، شرکت های تولید کننده دیوارپوش در بسیاری از موارد، این این نوع دیوارپوش بهره می‌گیرند.

این نوع دیوارپوش وزن کم و مقاومت بالایی دارد و امکان شستشوی آن نیز فراهم است. همچنین عایق مناسبی برای دما محسوب می‌شود و از این رو به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر می‌شود. از این نوع دیوارپوش بیشتر در سالن های اجتماعات و تالارهای پذیرایی استفاده می‌شود.

انتخاب بهترین تولید کننده دیوار پوش

اگر قصد دارید برای دکوراسیون داخلی خود از دیوارپوش ها استفاده کنید، حال باید به دنبال بهترین تولید کننده دیوارپوش بگردید. برای این منظور می‌بایست نمونه کارها و محصولات شرکت های مختلف را بررسی و از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر امکان مشاهده پروژه های انجام شده شرکت ها را از نزدیک داشته باشید، این امر کمک شایانی به تصمیم شما خواهد کرد. همچنین می‌توانید از مشاور و طراح پروژه خود کمک بگیرید تا بهترین تولید کننده دیوارپوش را شناسایی کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی چیدمانه می‌تواند این مراحل را برای شما تسریع کند. چیدمانه با بهره گیری از دانش و توان فنی متخصصان و با اتکا به تجربه بالای خود در تولید انواع دیوارپوش و نیز اجرای پروژه های معماری و معماری داخلی، مشاوری مطمئن برای شما خواهد بود.

چیدمانه تنوع بالایی از انواع دیوارپوش را در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید با بررسی آن‌ها، مطابق با نیاز، به انتخاب دیوارپوش بپردازید.

البته چیدمانه در این راستا، مشاوره تخصصی رایگان به شما عزیزان ارائه می‌کند. بنابراین با تماس با کارشناسان چیدمانه، می‌توانید نیاز خود را مطرح کنید. در ادامه، چیدمانه با بررسی نیازهای شما، سبک دکوراسیون مورد نظرتان و مکانی که قصد اجرای دیوارپوش را دارید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

word image 6

باید توجه کنید که در خرید دیوارپوش قطعا شیوه کار تولید کننده دیوارپوش و متریالی که در ساخت محصولات به کار می‌گیرد، نقش کلیدی در کیفیت و ماندگاری محصولات دارد. ما اطمینان می‌دهیم که با خرید از چیدمانه، تنها زمانی به تعویض دیوارپوش نیاز پیدا می‌کنید که بخواهید طرح آن را تغییر دهید. خرید چیدمانه علاوه از کیفیت و طول عمر بالا، مزیت های دیگری هم دارد. از جمله:

  • مشاوره رایگان در زمان خرید و اجرا
  • عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب
  • ضمانت اصالت کالا
  • گارانتی دو ساله نصب
  • نصب و اجرای دیوارپوش با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن

نکته مهم در خصوص چیدمانه این است که محصولات عرضه شده توسط آن، محدود به دیوارپوش نیست. شما می‌توانید در کنار دیوارپوش، کفپوش مورد نظرتان را نیز از چیدمانه تهیه کنید.

همچنین می‌توانید از اکسسوری های بتنی چیدمانه برای دکوراسیون داخلی خود بهره بگیرید و فضایی بی نظیر و مدرن را ایجاد نمایید.

شرکت معماری چیدمانه در کنار تولید و عرضه این محصولات، ارائه انواع خدمات معماری و طراحی داخلی را نیز در دستور کار خود دارد. بنابراین می‌توانید طراحی داخلی، دکوراسیون، طراحی نما و محوطه و اجرای آن را نیز به تیم چیدمانه بسپارید. برای دریافت مشاوره کافیست به وبسایت این چیدمانه مراجعه و با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر علی محمد
فروتن
    علی محمد فروتنمهمان
    2024-04-04 09:27

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر مسعود
رضا
    مسعود رضامهمان
    2024-01-24 01:18

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر بهمن
رشیدی
    بهمن رشیدیمهمان
    2023-12-03 00:54

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر محمدعلی
خمسه
    محمدعلی خمسهمهمان
    2023-11-29 22:00

    ایولا

  • آواتار کاربر رامین
وکیلی
    رامین وکیلیمهمان
    2023-11-24 00:36

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر ابوالقاسم
جنتی
    ابوالقاسم جنتیمهمان
    2023-11-23 03:00

    مرسی

  • آواتار کاربر سجاد
فاظلی
    سجاد فاظلیمهمان
    2023-11-18 08:27

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر عبدالله
عبدی
    عبدالله عبدیمهمان
    2023-09-29 07:27

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر وحید
عبدالهی
    وحید عبدالهیمهمان
    2023-08-26 23:36

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر علی محمد
احمدی
    علی محمد احمدیمهمان
    2023-08-20 18:36

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر امید
شریف
    امید شریفمهمان
    2023-08-16 12:18

    Awli bood

  • آواتار کاربر نادر
ایزدی
    نادر ایزدیمهمان
    2023-08-10 09:18

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • آواتار کاربر سیدمحمد
آزادی
    سیدمحمد آزادیمهمان
    2023-07-18 14:00

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر سجاد
ملک
    سجاد ملکمهمان
    2023-05-14 13:36

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر سیدمحمد
محمد
    سیدمحمد محمدمهمان
    2023-05-11 09:27

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر مصطفی
ترابی
    مصطفی ترابیمهمان
    2023-05-04 21:45

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر بهزاد
بخشی
    بهزاد بخشیمهمان
    2023-03-02 06:18

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر محمدرضا
دهقانی
    محمدرضا دهقانیمهمان
    2023-02-27 06:32

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر وحید
دستغیب
    وحید دستغیبمهمان
    2023-02-17 22:32

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر عباس
رضایی
    عباس رضاییمهمان
    2023-02-15 17:40

    متشکرم

  • آواتار کاربر بهرام
سالاری
    بهرام سالاریمهمان
    2023-02-07 14:20

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر رامین
تابش
    رامین تابشمهمان
    2023-02-04 18:52

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر مهدی
کیان
    مهدی کیانمهمان
    2023-01-31 00:12

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر محمدتقی
امیری
    محمدتقی امیریمهمان
    2023-01-28 22:44

    شما پیج اینستا هم دارین؟