گشت پنجه ای و باب اسفنجی در صدر محبوب ترین انیمیشن های 2021

گشت پنجه ای و باب اسفنجی در صدر محبوب ترین انیمیشن های 2021

1 ژوئن 2022

معمولا مخاطبان برای پر کردن اوقات فراغت خود به دنبال تماشای کارتون و انیمیشن هستند. انیمیشن هایی که کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی را در جهان دارند و افراد از دیدن آنها لذت می برند. انیمیشن های متنوع و تماشایی در سال 2021 تولید شد که برخی از آنها با وجود بیماری کرونا، تاریخ اکران شان به تاخیر افتاد. ما برای دسترسی راحت تر شما عزیزان چند  تا از محبوب ترین انیمیشن هایی که در سال 2021 اکران و منتشر شده است را معرفی می نماییم تا بدون دغدغه به بهترین ها دسترسی داشته باشید.

گشت پنجه ای و باب اسفنجی در صدر محبوب ترین انیمیشن های 2021

انیمیشن ها، سبکی از فیلم هستند که می توانند در ژانر های مختلفی تولید و منتشر شوند. معمولا این دسته از فیلم ها و سریال های سینمایی، محتوایی پیچیده را با زبان بسیار ساده کارتون به نمایش می گذارند. همین امر نیز موجب شده است که از کودکان تا بزرگسالان به این سبک از فیلم و سریال علاقه مند شوند. برخی از بزرگسالان و والدین تصور می کنند که کارتون و انیمیشن تنها مختص به کودکان است. در صورتی که این طرز فکر کاملا اشتباه می باشد؛ چرا که امروزه انیمیشن هایی تولید شده است که مختص به بزرگسالان می باشد. سریال های انیمیشنی نیز امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. یکی از محبوب ترین سریال های کارتونی بن تن می باشد که پسر بچه ها و دختر بچه های کودک و نوجوان علاقمند به تماشای این سریال هستند.

انیمیشن های محبوب باب اسفنجی و گشت پنجه ای

دو تا از بهترین و محبوب ترین انیمیشن هایی که در سال 2021 اکران و منتشر شده است، انیمیشن های گشت پنجه ای و باب اسفنجی می باشد. باب اسفنجی که یکی از شخصیت های قدیمی و محبوب در زمینه انیمیشن می باشد که اکثرا تمامی سنین با این شخصیت جذاب و دوست داشتنی خاطره دارند. مجموعه جدید انیمیشن باب اسفنجی در سال 2021 اکران و منتشر شد که توانست پس از انتشار با استقبال مخاطبان روبرو شود. گشت پنجه ای نیز انیمیشن سینمایی می باشد که توانست در سال 2021 موفقیت زیادی به دست آورد. این انیمیشن دارای صحنه های جذاب و هیجان انگیزی می باشد که می تواند مخاطب را ساعتی سرگرم نماید.

انیمیشن باب اسفنجی 2021 (کمپ کورال)

انیمیشن زیبای باب اسفنجی، انیمیشنی سریالی می باشد که در ژانر های خانوادگی، کمدی و ماجراجویی منتشر شده است. این انیمیشن سریالی تولید کشور آمریکا به کارگردانی لوک بروکشیر، مارک چکارلی و اندرو گودمن می باشد. سریال باب اسفنجی کمپ کورال یکی از محبوب ترین سریال ها در سال 2021 می باشد که محصول کمپانی مشهور نیکلودئون است. فصل اول این سریال در پارمونت پلاس پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. کمپ کورال یکی از اسپین آف ها از باب اسفنجی شلوار مکعبی می باشد که بر اساس فیلمی از باب اسفنجی در حال فرار تولید شده است.

این داستان بر روی باب اسفنجی 10 ساله که در یک کمپ تابستانی به همراه دوستانش زندگی می کند توجه کرده است. در این سریال جذاب و دیدنی هنرمندانی چون مستر لارنس، کیت هیگینس، جیل تالی، کارلوس الازراکی، لوری آلن، مری جو کتلت، کارولین لارنس، راجر بومپاس، تام کنی، بیل فیجر باک و… صداپیشگی این انیمیشن را انجام داده اند. داستان این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی درباره دوران کودکی باب اسفنجی می باشد که به همراه دوستانش در فصل تابستان به کمپ کورال رفته اند. باب اسفنجی شلوار مکعبی، اسفنجی بازیگوش، بامزه و دوست داشتنی است که تعطیلات تابستانی اش را به همراه دوستانی همچون پاتریک ستاره ای، سندی، آقای خرچنگ، خانم پاف، اختاپوس و دیگر دوستانش در این کمپ می گذراند.

گشت پنجه ای و باب اسفنجی در صدر محبوب ترین انیمیشن های 2021

بهترین و صمیمی ترین دوست باب اسفنجی، پاتریک می باشد که در این سفر با او هم اتاقی است. اختاپوس نیز هشت پایی مغرور، خودخواه می باشد که همراه آنان در این کمپ است. سندی نیز سنجاب دانشمندی است که آنها را در این کمپ همراهی می نماید. دختر آقای خرچنگ نیز در این کمپ حضور دارد. نام او مروارید است و به شکل یک نهنگ کوچک می باشد. خانم پاف نیز که استاد و معلم هنر و صنایع دستی می باشد در این کمپ حضور دارد تا بر تمامی رفتار های باب اسفنجی و دیگر بچه های اردوگاه نظارت داشته باشد.

پلانکتون نیز موجود کوچک و یک چشمی است که در این کمپ همراه باب اسفنجی می باشد. او وظیفه دارد تا برای بچه هایی که در این کمپ هستند آشپزی کند. ذات بدجنس پلانکتون هنوز هم سرجای خود می باشد. او در پایین اردوگاه یک آزمایشگاه مدرن و پیشرفته ساخته است تا با انجام آزمایش های گوناگون بتواند بر تمامی جهان مسلط شود. اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در این کمپ رخ می دهد که تماشای این کارتون را جذاب کرده است.

کارتون سگ های نگهبان (گشت پنجه ای)

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب و پر طرفدار در سال 2021، انیمیشن سگ های نگهبان می باشد. این کارتون دیدنی و مهیج در ژانر های ماجراجویی، کمدی و خانوادگی اکران شده است. کارگردان کارتون سگ های نگهبان، کال برانکر می باشد. این کارتون توسط کشور های آمریکا و کانادا تولید شده و توسط کمپانی های Spin Master Entertainment  و Nickelodeon Movies  و Paramount Animation  اکران و منتشر شده است. فیلمنامه کارتون سگ های نگهبان توسط باب بارلن، بیلی فرولیک و کال برانکر نوشته و تدوین شده است.

صداپیشگی این کارتون توسط هنرمندانی چون داکس شپرد، جیمی کیمل، آل سیف الشاد، ران پاردو، ایان آرمیتاژ، ویل بریسبین، مارسای مارتین، یارا شهیدی، کیم کارداشیان و… صورت گرفته است. داستان این انیمیشن جذاب و دیدنی درباره سگ های نگهبانی می باشند که شهر شان را از تسلط یک شهردار فاسد نجات می دهند. گروه سگ های نگهبان متشکل از یک پسر نوجوان شجاع  به همراه 6 توله سگ قهرمان می باشد. هنگامی که شهردار شهر آنها هومدینگر نام دارد که به تازگی شهردار این شهر شده است. او قصد دارد تا جشن بزرگی را به مناسبت شهردار شدنش در شهر برگزار کند؛ اما دوست ندارد که سگ های نگهبان در این جشن حضور داشته باشند.

علاوه بر این، شهردار هومدینگر، فردی فاسد و نالایق است که در تمامی مسائل دخالت می کند و هرچیزی را که باب میلش نباشد از سر راه بر می دارد. همین کار ها موجب شده است که برای مردم شهر مشکلات و دردسر های زیادی به وجود آید. به همین خاطر آنها می خواهند تا سگ های نگهبان این شهردار فاسد را نابود کند و شهرشان را نجات از دست وی نجات دهند. شهردار این شهر که از سگ های نگهبان متنفر است، چندین بار مانع ورود آنها به شهر می شود تا مبادا جلوی کار های او را بگیرند؛ اما در آخر، سگ های نگهبان با تجهیزات پیشرفته ای که دارند، شهر را از دست این شهردار نالایق نجات می دهند.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حمیدرضا
آزادی
    حمیدرضا آزادیمهمان
    2024-04-20 12:45

    متشکرم

  • آواتار کاربر اسماعیل
حیاتی
    اسماعیل حیاتیمهمان
    2024-04-10 08:54

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر علی رضا
قاسمی
    علی رضا قاسمیمهمان
    2024-01-28 00:36

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر رمضان
توسلی
    رمضان توسلیمهمان
    2024-01-05 17:45

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • آواتار کاربر حسین
خوئینی ها
    حسین خوئینی هامهمان
    2023-12-08 08:18

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر محمدعلی
غلامی
    محمدعلی غلامیمهمان
    2023-12-01 14:00

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر علی محمد
علیزاده
    علی محمد علیزادهمهمان
    2023-11-06 05:00

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر غلامحسین
زاهدی
    غلامحسین زاهدیمهمان
    2023-10-27 15:54

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر سعید
عرب
    سعید عربمهمان
    2023-09-14 23:36

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر مرتضی
انتظامی
    مرتضی انتظامیمهمان
    2023-09-06 21:36

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر اسماعیل
محرابی
    اسماعیل محرابیمهمان
    2023-06-25 03:45

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر احمد
ناصری
    احمد ناصریمهمان
    2023-05-11 18:09

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر کریم
کاکاوند
    کریم کاکاوندمهمان
    2023-05-09 12:45

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر صادق
باستانی
    صادق باستانیمهمان
    2023-04-11 19:18

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • آواتار کاربر اسماعیل
شمس
    اسماعیل شمسمهمان
    2023-04-04 16:54

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر محمدحسن
نظری
    محمدحسن نظریمهمان
    2023-03-21 20:54

    Awli bood

  • آواتار کاربر عبدالرضا
علیزاده
    عبدالرضا علیزادهمهمان
    2023-02-22 04:52

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر منصور
خانی
    منصور خانیمهمان
    2023-02-19 23:00

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر حمید
باستانی
    حمید باستانیمهمان
    2023-02-13 17:28

    عالیه خیلی ممنون خیلی لطف کردین بهمون

  • آواتار کاربر امیر
شعبانی
    امیر شعبانیمهمان
    2023-02-02 07:16

    مثل همیشه عالی و کاربردی