word image 44304 1

بررسی مهم ترین نکاتی که در خرید پرده اداری باید به آن توجه کرد

1 سپتامبر 2022

بررسی مهم ترین نکاتی که در خرید پرده اداری باید به آن توجه کرد. | گروه پرده وراتی

پنجره‌ها همان اندازه که نور طبیعی را به داخل فضای اتاق‌ها وارد می‌کنند و می‌توانند به جذابیت یک فضا بیفزایند، می‌توانند آزار دهنده هم باشند. بخصوص برای محیط‌های اداری که اغلب افراد درگیر کار با کامپیوتر و نگاه کردن به صفحه نمایش هستند، این نور ممکن است آن‌ها را کلافه کند و گاهی تمرکزشان را برهم بزند. به همین جهت وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون اداری می‌رسد، پرده‌ها بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. برای خرید انواع پرده اداری به نکات زیر توجه فرمایید.

برای انتخاب پرده اداری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

پیش از اینکه بخواهید نسبت به خرید پرده اداری اقدام کنید این موارد را در نظر بگیرید:

جنس پرده

اولین نکته مهم در انتخاب پرده اداری، توجه به جنس پرده است. پرده اداری باید مقاومت بالایی داشته باشد چرا که معمولا به نسبت پرده‌ای که در خانه استفاده می‌شود بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد. بنابراین برای اینکه مجبور نباشید پرده اداری را دائم عوض کنید، بهتر است در اولین قدم به جنس پرده توجه کنید. بدون شک جنس‌های ظریف مناسب این محیط نیستند. بهتر است به سراغ پرده‌های لینن، پارچه‌ای کتان یا ابریشم مصنوعی بروید.

  • توجه داشته باشید، پرده اداری بهتر است کوتاه باشد و فقط اندازه پنجره انتخاب شود تا روی زمین قرار نگیرد و آلوده یا کهنه نشود.

رنگ پرده اداری

رنگ‌ها تاثیر بسزایی به روی روحیات افراد دارند. در بسیاری از مواقع این رنگ‌ها هستند که به خلاقیت و کارایی کارمندان یک شرکت تاثیر می‌گذارند. بنابراین شاید بد نباشد به رنگی غیر از رنگ‌های خنثی فکر کنید. اما هنگام انتخاب رنگ، پیش از هر چیزی به این نکته توجه کنید که رنگی که انتخاب می‌کنید چقدر گویای نوع فعالیتی است که انجام می‌دهید و چقدر با سایر دکوراسیون محیط اداری شما همخوانی دارد.

جدا از این نکته، اهمیت تمیز بودن را نیز فراموش نکنید. شاید بهتر باشد طرح یا رنگی را انتخاب کنید که دیرتر آلودگی خود را نمایان می‌کند. معمولا توصیه می‌شود هنگام خرید پرده اداری رنگ‌های خیلی روشن را کنار بگذارید تا تمیز نگه داشتن پرده اداری برایتان ساده‌تر باشد. در عین حال رنگ‌هایی نظیر آبی، سبز و کرم نیز می‌توانند ایده‌های خوبی برای رنگ پرده اداری باشند.

رنگ پرده از نکات مهم در انتخاب پرده اداری | گروه پرده وراتی

طرح پرده

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، طرح پرده است. معمولا توصیه می‌شود برای انتخاب انواع پرده اداری به سراغ پرده‌های تک رنگ بروید چرا که طرح‌های شلوغ و رنگارنگ موجب از بین رفتن تمرکز افراد شده و کارایی را کاهش می‌دهد.

میزان سر و صدای بیرون

سر و صدا نیز یکی دیگر از مواردی است که معمولا از سوی پنجره‌ها وارد اتاق می‌شود. اگر دفتر کار شما در محیطی قرار دارد که سر و صدای زیادی اطراف آن وجود دارد، علاوه بر در نظر گرفتن پنجره دوجداره، می‌توانید از پرده‌هایی نظیر پرده بلک اوت کمک بگیرید که در عین حال که جلوی نور را می‌گیرند تا حد زیادی از ورود سر و صدا نیز جلوگیری کنند.

انواع پرده مناسب محیط اداری

حال که نوبت به خرید پرده اداری رسیده است لازم است با انواع پرده اداری که بهترین انتخاب برای محیط شرکت یا دفاتر کار شما هستند آشنا شوید.

پرده کرکره ای

یکی از بهترین انواع پرده اداری پرده‌های کرکره‌ای هستند. این نوع پرده، فضای دفتر کار شما را بسیار آرام و دلنشین می‌کند. در عین حال که می‌توانید جلوی نور را بگیرید و حریم فضای کارتان را حفظ کنید، هر زمان که بخواهید نیز می‌توانید پرده را باز یا نیمه باز کنید و از این طریق میزان نوری که وارد اتاق می‌شود را تحت کنترل داشته باشید. علاوه بر اینها، پرده ‌های کرکره نه تنها رنگ‌بندی متنوعی دارند بلکه از جمله پرده‌هایی هستند که تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است.

پرده کرکره ای به عنوان یکی از انواع پرده اداری

پرده‌های شید

انواع شیدها نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای محیط اداری باشند. عملکرد شیدها بسیار شبیه به پرده‌های کرکره است، با این تفاوت که دیگر قدرت کنترل نور را به اندازه کرکره‌ها ندارند. شیدها به صورت یک‌دست روی شیشه پنجره را می‌پوشانند و از ورود نور جلوگیری می‌کنند.

اینکه شیدها تا چه اندازه جلوی نور را بگیرند، به جنس آن‌ها بستگی دارد. ولی شما می‌توانید برای اینکه کاملا جلوی ورود نور را بگیرید، از شیدهای بلک اوت استفاده کنید. همانند سایر پرده‌ها، شیدها نیز در رنگ‌بندی، طرح و انواع مختلفی موجود هستند. علاوه بر اینها، پرده ‌های شید نیز به راحتی و با یک گردگیری روزانه یا هفتگی تمیز می‌شوند. برای خرید پرده شید بهتر است با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پرده بلک اوت

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، پرده‌های بلک اوت می‌توانند هم جلوی نور را بگیرند هم سر و صدای بیرون را تا حد زیادی کاهش دهند. بنابراین انواع پرده بلک اوت می‌توانند گزینه مناسبی برای محیط‌های اداری پر سر و صدا باشند. بلک اوت‌ها هم از جنس پارچه موجود هستند، هم می‌توانید آن‌ها را به صورت شید نیز تهیه کنید. بنابراین گزینه‌های زیادی پیش رویتان خواهید داشت تا بتوانید جلوی نور و سر و صدا را به طور همزمان بگیرید.

چه مواری بر قیمت پرده اداری تاثیر گذار است؟

چه مواری بر قیمت پرده اداری تاثیر گذار است؟ | گروه پرده وراتی

  • جنس و نوع پرده- بدون شک هر چه کیفیت و جنس یک پرده بهتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. این مساله در قیمت پرده اداری نقش مهمی دارد چرا که جنس پرده یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید پرده اداری باید در نظر بگیرید.
  • سایز پرده- طبیعی است که اندازه و سایز یک پرده به روی قیمت آن تاثیر بگذارد. به خصوص اگر قرار باشد این سایز به صورت سفارشی اندازه گیری و آماده شود. این مساله می‌تواند هزینه بیشتری نسبت به زمانی که پرده به همان سایز پنجره موجود است، داشته باشد.
  • نصب پرده- مراحل نصب پرده، چه بخواهد پرده اداری باشد چه پرده خانگی، از مرحله نصب میله پرده آن آغاز می‌شود. برخی از انواع پرده اداری، همانند پرده کرکره‌ها و شیدها، با میله پرده خودشان نصب می‌شوند. بنابراین لازم است شخص متخصص این کار برای اندازه گیری دقیق محل نصب میله پرده و در ادامه آن نصب پرده اقدام کند. مرحله نصب پرده هزینه جداگانه از مرحله خرید پرده اداری دارد و هزینه آن به روی پرده محاسبه نمی‌گردد.

چرا گروه پرده وراتی در خرید پرده اداری برای شما گزینه ای مناسب است؟

تنظیم نور محیط کار بر روی کارایی و عملکرد کارکنان یک شرکت تاثیرگذار است. به همین دلیل اهمیت دارد چه نوع پرده‌ای به عنوان پرده اداری انتخاب شود که هم به روی ذوق و خلاقیت کارکنان موثر باشد، هم بتواند تمرکز آن‌ها را بالا ببرد و در عین حال رسمی بودن یک محیط اداری را نیز حفظ کند.

گروه پرده وراتی ارائه دهنده برترین انواع پرده کلاسیک و مدرن است. شما می‌توانید برای خرید انواع پرده اداری ، مدرن و هتلی از مشاوره‌های تخصصی خرید بهره مند شوید. کارشناسان ما با بازدید از محیط و درک نیازی که محیط شما دارد، بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند کرد تا حداکثر کارایی ررا نیز داشته باشد. وراتی در فرآیند خرید شما از مرحله مشاوره تا اندازه گیری و اجرا در کنارتان خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر منصور
همدانی
    منصور همدانیمهمان
    2024-03-21 17:09

    احسنت عالی بود

  • آواتار کاربر میلاد
حسنی
    میلاد حسنیمهمان
    2024-01-26 10:54

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر امین
همت
    امین همتمهمان
    2024-01-22 01:18

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر مرتضی
علیزاده
    مرتضی علیزادهمهمان
    2024-01-11 16:54

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر محسن
حاجی
    محسن حاجیمهمان
    2023-12-05 02:54

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر علی اصغر
انتظامی
    علی اصغر انتظامیمهمان
    2023-10-31 14:27

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر موسی
راد
    موسی رادمهمان
    2023-10-27 06:45

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر حسن
طالقانی
    حسن طالقانیمهمان
    2023-09-19 16:54

    ممنونم واقعا خیلی زحمت می کشید.همینم خوبه 😍😍خدا خیرتون بده

  • آواتار کاربر شهرام
حسینی
    شهرام حسینیمهمان
    2023-09-12 08:27

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر غلامحسین
صمدی
    غلامحسین صمدیمهمان
    2023-09-11 23:45

    ایولا

  • آواتار کاربر رضا
بهمنی
    رضا بهمنیمهمان
    2023-08-13 05:54

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر محمود
خمسه
    محمود خمسهمهمان
    2023-08-03 00:09

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر وحید
حیدری
    وحید حیدریمهمان
    2023-07-16 08:18

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر علی اصغر
حیاتی
    علی اصغر حیاتیمهمان
    2023-06-01 18:00

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر حامد
احمدی
    حامد احمدیمهمان
    2023-05-02 20:54

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر مهران
محمدی
    مهران محمدیمهمان
    2023-04-19 17:09

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر محمدتقی
رفیعی
    محمدتقی رفیعیمهمان
    2023-03-22 10:45

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر امیر
نیشابوری
    امیر نیشابوریمهمان
    2023-02-27 15:08

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • آواتار کاربر فرهاد
کریمی
    فرهاد کریمیمهمان
    2023-02-24 18:12

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر نادر
باهنر
    نادر باهنرمهمان
    2023-02-24 10:36

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر محمود
کیانی
    محمود کیانیمهمان
    2023-02-21 00:20

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر مرتضی
بهرامی
    مرتضی بهرامیمهمان
    2023-02-19 05:44

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر جعفر
کاکاوند
    جعفر کاکاوندمهمان
    2023-02-05 21:44

    متشکرم