C:\Users\itech\Downloads\00.jpg

سرم لاکتیک اسید 5 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری

19 مارس 2023

پوست ما در اثر افزایش سن و قرار گرفتن در معرض انواع آسیب ‌‌های محیطی، آلودگی ها، اشعه های نور خورشید و عدم استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب، تجمع سلول های مرده و ضخیم شدن پوست، ایجاد جوش ها و … به مرور تیره و کدر می شود. این عوامل همچنین ممکن است سبب ایجاد لک و چروک های پوستی شده و زیبایی و سلامتی پوست را به خطر بیاندازند. یکی از راه های موثر در بهبود و پیشگیری از این مشکلات، لایه برداری منظم و اصولی از پوست است. لایه برداری ضمن روشن و شاداب و یکدست نمودن پوست، به داشتن پوستی جوان و سالم تر کمک می کند. سرم لاکتیک اسید 5% و هیالورونیک اسید برند اوردینری یکی از سرم های لایه بردار ملایم و موثر برای پوست است. این سرم به طرز قابل ملاحظه ای به بهبود مشکلات پوستی کمک می کند.

C:\Users\itech\Downloads\00.jpg

معرفی سرم لاکتیک اسید 5 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری

سرم The Ordinary Lactic Acid 5% + HA دارای حجم 30 میلی لیتر و محصولی از کشور کانادا می باشد. این سرم یک لایه بردار اسیدی و حاوی لاکتیک اسید با غلظت 5% است. این ماده نوعی آلفاهیدروکسی اسید است که نسبت به سایر اسیدهای لایه بردار ملایم‌ تر بوده و خاصیت آبرسانی و جذب رطوبت نیز دارد. از این رو به شادابی و بهبود چروک ‌های سطحی پوست کمک می کند. این سرم با لایه برداری سطحی پوست سبب رفع لایه های مرده و افزایش شفافیت پوست می شود. سرم لاکتیک اسید Ordinary همچنین با داشتن هیالورونیک اسید موجب رطوبت رسانی پوست می گردد. این عنصر هیدراته کننده و آبرسان قوی با نفوذ به لایه اپیدرم و آبرسانی عمقی پوست سبب طراوت بخشی و جوانی آن می شود. این سرم چندکاره با تحریک کلاژن سازی پوست، آن را وادار به بازسازی بافت های آسیب دیده می کند. از این با استفاده از سرم به جوانسازی و ترمیم پوست کمک خواهید کرد.

سرم لاکتیک اسید 5% + هیالورونیک اسید اوردینری باpH تقریبا ۳.۸، اثربخشی بالایی دارد. این سرم به بهبود بافت و رنگ پوست کمک کرده و به مرور سبب کاهش لک های تیره و خطوط و چروک پوست می شود. این سرم پوست شما را روشن و یکدست کرده و نرمی و لطافت آن را افزایش می دهد. این سرم لایه بردار با بهره گیری از تکنولوژی ‌ها و فرمولاسیون پیشرفته و رعایت استانداردهای دارویی در استفاده از ترکیبات گیاهی، کیفیت بسیار بالایی دارد. استفاده از این سرم به صورت کلی پس از 4 تا 6 بار استفاده منظم و یا در طول 1 تا 2 ماه نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد می کند. این محصول همچنین کاملا وگان و فاقد تست حیوانی بوده و بدون استفاده از ترکیبات مضری ماننده سولفات‌، پارابن، گلوتن، الکل و … فرموله شده است.

C:\Users\itech\Downloads\01 (3).jpg

سرم لاکتیک اسید 5% + هیالورونیک اسید اردینری، لایه برداری برای انواع پوست ها

سرم لاکتیک اسید ۵% The Ordinary، لایه برداری بسیار ملایم و در عین حال موثر است. این لایه بردار به دلیل ترکیبات رطوبت رسان و تسکین دهنده مانند هیالورونیک اسید و عصاره فلفل تاسمانی از تحریک پوست جلوگیری می کند. این ترکیبات، التهاب و حساسیت ‌های احتمالی ناشی از لایه برداری پوست را به حداقل می رسانند. همچنین این سرم دارای غلظت کمتری از لاکتیک اسید در فرمولاسیون آن یعنی 5 درصد می باشد. از این رو سرم اردینری لاکتیک اسید برای انواع پوست حتی پوست ‌های حساس مناسب است. خصوصا برای افرادی که برای اولین بار است که از اسیدهای لایه بردار استفاده می کنند یک انتخاب ایده آل می باشد. زیرا این سرم پوست را برای سازگاری با اسیدهای قوی تر آماده می سازد.

سرم Lactic Acid 5% + HA برند اوردینری فرمولاسیون ملایمی دارد. ولی این سرم نباید همزمان به همراه اسیدهای لایه بردار دیگر، ویتامین C و پپتید ها استفاده گردد. چرا که ممکن است سبب از بین رفتن تعادل pH و آسیب رساندن به پوست شوند. همچنین اگر شما به تازگی از درمان های تهاجمی پوست مانند میکرودرم و … استفاده کرده اید، بهتر است تا مدت کوتاهی به سمت استفاده از لایه بردارهای اسیدی نروید. توصیه می کنیم مدتی صبر کنید تا لایه محافظتی پوست تقویت گردد. پس از گذشت این دوره می توانید پوست خود را به کمک اسیدها لایه برداری نمایید.

C:\Users\itech\Downloads\02 (5).jpg

خرید سرم اسید لاکتیک 5 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری اصل

سرم لایه بردار لاکتیک اسید اردینری یکی از سرم ‌های تخصصی پرفروش برند اوردینری می باشد. متاسفانه نمونه های فیک و تقلبی محصولات این برند فوق العاده ی کانادایی به دلیل محبوبیت زیاد، به وفور در بازار یافت می شوند. از این رو ضروری است که در هنگام خرید این سرم به کیفیت بسته بندی، جعبه و بطری محصول، نوشته های روی بطری، شکل ظاهری قطره چکان، حجم و بافت سرم و … دقت نمایید. همچنین می توانید بچ کد محصول را در سایت معتبر چک کنید. اما با وجود تمام این موارد ذکر شده، نمی توان به طور قطعی اصل یا فیک بودن این سرم را تشخیص داد.

در واقع تنها راهی که می تواند به شما کمک کند تا محصولی اورجینال تهیه نمایید، خرید آن از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه رایامیکاپ به عنوان وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات اوردینری، تماما ضمانت این محصولات را تضمین می نماید. شما می توانید با خیال راحت سرم لاکتیک اسید 5% و هیالورونیک اسید اوردینری اصل را از این فروشگاه تهیه نمایید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر بر روی سرم لاکتیک اسید 5 درصد و هیالورونیک اسید اوردینری کلیک کنید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حسن
فاظلی
    حسن فاظلیمهمان
    2024-01-27 19:18

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر داوود
توکلی
    داوود توکلیمهمان
    2024-01-13 17:00

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر میلاد
راستاد
    میلاد راستادمهمان
    2023-12-13 16:09

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر ابراهیم
شریعتی
    ابراهیم شریعتیمهمان
    2023-11-25 00:54

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر امید
زارع
    امید زارعمهمان
    2023-11-14 08:18

    سایتوتن عالییییییییییی هستش واقعا🙏🙏👌👌👏👏

  • آواتار کاربر رامین
سبزواری
    رامین سبزواریمهمان
    2023-10-23 04:09

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر محمدحسین
بخشی
    محمدحسین بخشیمهمان
    2023-09-27 13:18

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر موسی
یوسفی
    موسی یوسفیمهمان
    2023-09-03 12:54

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر مصطفی
افتخاری
    مصطفی افتخاریمهمان
    2023-07-17 02:09

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر مرتضی
یوسفی
    مرتضی یوسفیمهمان
    2023-06-20 11:54

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر یوسف
پناهی
    یوسف پناهیمهمان
    2023-06-12 06:27

    خیلی عالی بود

  • آواتار کاربر عباسعلی
کاظمی
    عباسعلی کاظمیمهمان
    2023-05-31 12:09

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • آواتار کاربر احمد
علوی
    احمد علویمهمان
    2023-04-25 15:27

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر رضا
دستغیب
    رضا دستغیبمهمان
    2023-04-19 08:27

    ایولا

  • آواتار کاربر حسین
سلیمی
    حسین سلیمیمهمان
    2023-04-13 18:09

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر سعید
مجیدی
    سعید مجیدیمهمان
    2023-04-04 05:54

    بی نظیر هستید