دانلود سریال جیران قسمت ۸ هشتم ❤️ سریال جیران

دانلود سریال جیران قسمت ۸ هشتم ❤️ سریال جیران

پیش نمایش

باکس دانلود
    • سریال های مشابه

      دانلود قسمت 8 هشتم سریال جیران

      دانلود سریال جیران قسمت ۸ هشتم با کیفیت FULL HD

      سریال جیران

      به همراه دانلود قانونی قسمت 8 هشت سریال جیران

      Jeyran Series Episode E08

      خلاصه داستان

      زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد … رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود سریال جیران قسمت ۸ هشتم با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء و تماشای آن دعوت می‌نماید

      ستارگان جیران

      امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

      زمان پخش قسمت ۸ سریال جیران

      قسمت ۸ جیران در روز جمعه 12  فروردین 1401 در رسانه تفریحی سنتر منتشر خواهد شد .

      نقد و بررسی جیران 

      «نخستین قسمت از سریال «جیران» حسن فتحی تا حد خوبی یادآور همان شکل و شمایل از فیلمنامه نویسی و فیلمسازی است که از او در روزهای خوب فیلمسازی و سریال سازی اش به خاطر داریم. چرا؟ فتحی در گام نخست این اثر تازه اش کاملا روان و بی اضافه کاری موفق شده تا جهان اثر و مختصات روابط و کشمکش ها را برای مخاطبش تعریف و ترسیم کند.این مسئله در شکل نگارش فیلمنامه و چینش فعل و انفعالات درون متنی و در ادامه در شکل کارگردانی او قابل رصد است.هرچند برای قضاوت زود است باید نشست و دست کم چند قسمتی از سریال را دید تا بتوان نظر دقیقی در مورد چند و چون آن ارائه کرد. در قدم نخست اما فتحی تا حد خوبی از پس معرفی فضای کلی داستان و معرفی موقعیت جغرافیایی و ترسم آرزوها و موانع پیش روی این آرزوها برآمده است که طبیعتا انتظارات از قسمت های بعدی سریال را بالا می برد.

      باکس دانلود
      • 10 ژوئن 2022
      • دیدگاه ها

      افزودن دیدگاه

      • آواتار کاربر مليسا
مهسان
        مليسا مهسانمهمان
        2024-04-18 11:00

        افسانه جومونگ که قشنگتر از این فیلمه….چرا اینقد امتیازش بالاس

      • آواتار کاربر حميده
منسي
        حميده منسيمهمان
        2024-04-17 15:32

        آخه میشه سریال بی خانمان یا همون واگابند رو بزارید کره ای هست میترکونه لطفا دارن فصل دومشم میسازن😭😭😭😭😭

      • آواتار کاربر عذرابانو
سيدعادل
        عذرابانو سيدعادلمهمان
        2024-04-04 20:24

        سلام ادمین میتونی فصل پنج و ششم بزاری؟

      • آواتار کاربر سيدقدرت اله
سنا
        سيدقدرت اله سنامهمان
        2024-03-24 15:56

        این فیلم در چین فیلمبرداری نشده و به طور کامل در اسنودونیا، شمال ولز و انگلستان فیلمبرداری شده است. بیشتر بچه‌های فیلم بچه‌های چینی اهل لیورپول، خانه قدیمی‌ترین جامعه چینی در اروپا بودند. اول “شان کانری” برای نقش کاپیتان لین در نظر گرفته شده بود. این فیلم بسیار زیبا بر اساس داستان واقعی ساخته شده اما فیلمسازان تغییرات زیادی در اصل داستان دادند طوری که خود گلدیس آیلوارد از نادرستی فیلم به شدت ناراحت بود. اگر چه او به لطف محبوبیت فیلم و مصاحبه های تلویزیونی و رسانه ای به چهره ای مورد علاقه بین المللی تبدیل شد اما او از به تصویر کشیدن اش در فیلم و آزادی های فراوانی که در آن صرف شد، ناراحت شد. اینگرید برگمان قد بلند سوئدی با جثه کوچک، موهای تیره و لهجه کاکنی (شمال لندنی) آیلوارد ناسازگار بود. تلاش آیلوارد و خانواده اش برای انجام سفر اولیه اش به چین به نفع طرح داستان کارفرمایش که «متأسفانه برای «دوست قدیمی خود» جین لاوسون نامه نوشت» نادیده گرفته شد. سفرهای خطرناک و پیچیده آیلوارد در سراسر روسیه و چین و ژاپن کنار گذاشته شد و به “چند سرباز بی ادب” کاهش یافت، پس از آن قطار هالیوود او را به زیبایی به چین رساند. بسیاری از شخصیت ها و نام ها تغییر کردند حتی زمانیکه این نام‌ها معنی مهمی داشتند، مانند نام فرزند خوانده‌ هایش و مسافرخانه، که در واقع به دلیل اعتقاد چینی‌ها به عدد 8 به عنوان عدد مبارک و فرخنده نامگذاری شده بود. مسافرخانه هشت خوشبختی ، در چینی این نام بر اساس هشت فضیلت بود. نام چینی گلدیس آیلوارد به معنای نیکوکار و با فضیلت به “جین آی” به معنی عشق واقعی تغییر کرد که در واقع مربوط به عشق جهانی است که توسط فیلسوف باستانی مو زی مطرح می شود. سرهنگ لین نان نیمه اروپایی به تصویر کشیده شد، تغییری که به نظر او توهین آمیز به اصل و نسب واقعی چینی او بود و احساس کرد که صحنه های عاشقانه تزیین شده هالیوود در فیلم به شهرت او لطمه می زند. گلدیس آیلوارد نه تنها هرگز مردی را نبوسیده بود، بلکه پایان فیلم شخصیت او را به تصویر می‌کشید که یتیمان را ترک می‌کرد تا دوباره به سرهنگ بپیوندد، درحالیکه در واقعیت او در سن 60 سالگی از کار برای یتیمان بازنشسته شد و بقیه عمر خود را وقف یتیمان تایوان کرد و در تایپه به خاک سپرده شد. درست است که او در سال 1938 تقریباً 100 کودک را در فاصله 100 مایلی ایمن از مهاجمان ژاپنی هدایت کرد. اما زندگی واقعی با فیلم بسیار متفاوت بود. در پایان سفر، « مُبَلَّغ با چشمان قهوه‌ای و متواضع عملاً بیهوش و دچار هذیان و حصبه و تب بود».
        گلدیس آیلوارد در 24 فوریه سال 1902 متولد شد، یکی از سه فرزند توماس جان آیلوارد (پستچی) و روزینا فلورانس، خانواده ای طبقه کارگر از ادمونتون، شمال لندن. گلدیس از اوایل نوجوانی خود به عنوان خدمتکار خانه کار می کرد. پس از فراخوانی برای رفتن به خارج از کشور به عنوان یک مُبَلَّغ مسیحی، او توسط هیئت داخلی چین پذیرفته شد تا در یک دوره سه ماهه مقدماتی برای مبلغان مشتاق تحصیل کند. به دلیل عدم پیشرفت او در یادگیری زبان چینی، به او پیشنهاد آموزش بیشتر داده نشد. در 15 اکتبر 1930، آیلوارد پس از کار برای “سِر فرانسیس یانگ هاسبند”، پس انداز زندگی خود را در مسیر قطار به یانگ چنگ، استان شانشی، چین صرف کرد. این سفر خطرناک در زمانیکه اتحاد جماهیر شوروی و چین در یک جنگ اعلام نشده بودند، او را از طریق راه آهن ترانس سیبری به سراسر سیبری برد. او توسط روس ها بازداشت شد، اما با کمک محلی و بالابر از یک کشتی ژاپنی توانست فرار کند. سپس با کمک کنسول بریتانیا به سراسر ژاپن سفر کرد و با کشتی دیگری به چین رفت. به محض ورود به شهرستان یانگ‌چنگ، آیلوارد با یک مُبَلَّغ مسن‌تر به نام «جانی لاوسون» برای کمک به مدیریت مسافرخانه هشت خوشبختی نامی بر اساس هشت فضیلت : عشق، تقوا، ملایمت و مدارا، بردباری، وفاداری، حقیقت، زیبایی و فداکاری کار کرد. در آنجا، او و خانم لاوسون نه تنها از مسافران پذیرایی می کردند، بلکه داستان هایی را در مورد حضرت عیسی به امید گسترش مسیحیت به اشتراک می گذاشتند. او برای مدتی به عنوان دستیار دولت جمهوری چین به عنوان “بازرس پایی” با گردش در حومه شهر برای اجرای قانون جدید علیه بستن پای دختران جوان چینی خدمت کرد. او با موفقیت های زیادی در زمینه ای روبرو شد که مقاومت های زیادی و حتی گاهی خشونت علیه بازرسان ایجاد کرده بود. آیلوارد در سال 1936 تابعیت جمهوری چین را دریافت کرد و در میان مردم شخصیتی محترم بود، یتیمان را پذیرفت و چندین نفر را به فرزند خواندگی گرفت، در شورش ناآرام زندان مداخله کرد و از اصلاحات زندان حمایت کرد و بارها جان خود را برای کمک به نیازمندان به خطر انداخت. در سال 1938، این منطقه توسط نیروهای ژاپنی مورد تهاجم قرار گرفت و آیلوارد بیش از 100 کودک یتیم را علیرغم زخمی و مریض بودن در امنیت بر فراز کوه ها هدایت کرد و شخصا از آنها مراقبت کرد و بسیاری را به مسیحی کرد. زمانیکه تصور می‌شد زندگی او در چین در خطر بزرگی از جانب کمونیست‌ها قرار دارد زیرا ارتش فعالانه به دنبال مبلغان بود در سال 1949 به بریتانیا بازگشت و در بیسینگ استوک مستقر شد، سخنرانی‌های زیادی در مورد کارش ایراد کرد. پس از مرگ مادرش، آیلوارد به دنبال بازگشت به چین بود. پس از طرد شدن توسط دولت کمونیست و اقامت در هنگ کنگ تحت کنترل بریتانیا، سرانجام در سال 1958 در تایوان ساکن شد و در آنجا یتیم خانه گلدیس آیلوارد را تأسیس کرد و تا زمان مرگش در سال 1970 به اداره آن ادامه داد. او همچنان به عنوان یک قهرمان ملی شناخته می شود.

      • آواتار کاربر زليخاه
كبرابيگم
        زليخاه كبرابيگممهمان
        2024-01-20 05:16

        اینا دیگه از شدت جهت‌گیری زدن به سیم آخر. حالا کاری نداربم مادرخونده‌ی رهی ولش کرد ولی پدرش انقدر به پسرش محبت کرد بعد اونوقت به خاطر این که توده‌ای بوده عارش میاد، شیر پاک خورده نیست ؟ برگشته می‌گه ناپدری توده‌ایم /: . بعضیا دعواهای سیاسی نه فقط مغزشون بلکه دلشونم معیوب می‌کنه. تو این فیلمه کسایی که به پسره بیشترین محبت رو کردن همین جواد اردکانی بود و مادربزرگ پدری و مادربزگ مادریش. اونوقت این از دو تاشون چنان اعلام برائت کرد که انگار آدم کشتن. فصل اول سریال واقعا قشنگ بود. ولی تا اینجا فصل دوم واقعا مسخره و بی‌منطق بود. تصمیم گرفتم دیگه فیلمو نبینم.

      • آواتار کاربر سيدصادق
محمدصادق
        سيدصادق محمدصادقمهمان
        2023-12-13 15:00

        سلام آیا امکان داره که با دیگر کاربران، زیر این پست، مافیا بازی کنیم ؟

      • آواتار کاربر بي بي افسانه
افتخاری
        بي بي افسانه افتخاریمهمان
        2023-12-07 21:40

        کتاب شاهکار ژانر خودشه سریال هم بد نیست خوبه

      • آواتار کاربر مسعودرضا
مهدي يار
        مسعودرضا مهدي يارمهمان
        2023-12-04 13:48

        سلام ممنون از شما
        این سریال واقعا زیبا و جذابه ولی متاسفانه کیفیت دوبله بسیار پایین هست چون صداها و شخصیت ها به هیچ عنوان همخوانی ندارن به عنوان مثال برای شاهزاده خانم که فقط 15 سالشه صدای یک خانم حدودا 30 سال به بالا گذاشته شده و دوبلور ولیعهد که انگار فقط داره روخوانی میکنه و هیچ حسی رو به ببننده منتقل نمی کنه و اکثر آهنگ ها عوض شدن.
        خیلی خوب میشه اگر در هنگام دوبله چنین مواردی مورد توجه قرار بگیره.
        با تشکر

      • آواتار کاربر سعيده خانم
سعدي
        سعيده خانم سعديمهمان
        2023-11-30 13:24

        ترکیه به درد زندگی نمی خوره

      • آواتار کاربر امينه
ملوك السادات
        امينه ملوك الساداتمهمان
        2023-11-26 21:48

        نقد انیمیشن Leo 🐊🐊
        *** ***
        در ابتدا باید بگم که با آن انتظاری که ازش داشتم فاصله داشت.
        به نظرم این انیمیشن پتانسیل خوبی داشت اما به خوبی از آن استفاده نشد(روزهای آخر یک مارمولک درحال مرگ).درواقع این انیمیشن حتی خودش راهم جدی نمی گرفت.
        (حاوی اسپویل)
        برای مثال معلم بداخلاق کلاس که اجازه نفس کشیدن هم نمی داد خیلی سریع تغییر کرد و مهربون شد واقعا با عقل جور در نمیاد
        (پایان اسپویل)
        نقاط قوت: صداپیشگان خوب _ ایده جذاب و سرگرم کننده
        نقاط قوت: فیلمنامه دارای ضعف و آشفتگی و در بعضی مواقع کلیشه ای (و البته طراحی اون بچه های کم سن و سال که واقعا رو مخ بود)
        نمره من: ۶/۱۰
        *** ***
        ولی اصلا نمی گم که انیمیشن بدی هست اما یک انیمیشن به یاد ماندنی و عالی هم نیست(از نتفلیکس انتظار بیشتر از این نمی رود) ولی درکل بسیار سرگرم کننده است و اگر میخواهید هم سرگرم بشید و هم بخندید این انیمیشن گزینه خوبی هست.

      • آواتار کاربر سيدصابر
سيدقاسم
        سيدصابر سيدقاسممهمان
        2023-11-19 20:16

        سایتتون فوق العاده‌س

      • آواتار کاربر علي فت
صونا
        علي فت صونامهمان
        2023-11-19 02:08

        ادمین محترم سریالهای قدیمی امکان نداره به صورت پکیجی بزارید؟ تا نخوایم دونه دونه قسمتهاش دانلود کنیم یا اگر پولی باشه یا رایگان فصل فصل بزارید تا بخریم الان باید برم گل صفحات ملکه گدایان یا آنتن رو بگردم لینکش پیدا کنم

      • آواتار کاربر مهدي
نوروزعلي
        مهدي نوروزعليمهمان
        2023-11-13 18:56

        ببخشید ادمین جان
        چرا اکثر کامنت های من تایید نمیشه؟

      • آواتار کاربر حديثه السادات
شاه صنم
        حديثه السادات شاه صنممهمان
        2023-11-02 09:48

        خیلی قشنگه من۹ سالم است ولی قدم ۱۹۳ سانتی متر است دروازبان هستم. مامانم دعوام میکنه یواشکی میام اینجا دانلود می کنم میگه اینجاا حرف های بد می زنند

      • آواتار کاربر محنا
وحيده السادات
        محنا وحيده الساداتمهمان
        2023-10-28 15:16

        سلام.بهترین سایت ایران😍😍

      • آواتار کاربر نازآفرين
حنانه سادات
        نازآفرين حنانه ساداتمهمان
        2023-10-09 22:16

        رتبه فیلم خیلی پایینه. واقعا حیفه پروژه جن‌گیر افت کنه. کلا سبک تریلر و ترسناک بعد از جن‌گیر نفس گرفت و حالا امیدوارم همه چیزو آسفالت نکنن 😑 هنوز ندیدم ولی نظرات چندان مثبت نیست.

      • آواتار کاربر ذبيح اله
سيدابوطالب
        ذبيح اله سيدابوطالبمهمان
        2023-09-15 06:40

        میشه حداقل اگه سانسور شده هست ، بنویسید!
        دیروز هم کامنت گذاشتم نسخه کامل هست یا نه؟ هیچ پاسخی ندادید و کامنتم رو هم پاک کردید!
        واقعا چرا؟؟ ، ای کاش حداقل هم سانسور شده و هم نسخه کامل رو میزاشتید تا هرکس هرکدوم رو که دوست داره انتخاب کنه و ببینه! ،
        مخصوصا توی اینجور فیلم های علمی که همون قسمتی که حذف و سانسور میشه ، مفهوم فیلم رو مبهم میکنه و نمیشه فهمید چرا در صحنه های بعدی این اتفاق افتاد!

      • آواتار کاربر سيده نازنين زهرا
حسین زاده
        سيده نازنين زهرا حسین زادهمهمان
        2023-09-10 20:24

        هییییییییییییی یادش بخیر
        قبلا بچگیا چقدر از این سری میترسیدم 😄😁
        از اون موقع یه جا سی‌دی رو قایم کردم‌ 😂

      • آواتار کاربر سيده علويه
آغاسلطان
        سيده علويه آغاسلطانمهمان
        2023-09-10 14:40

        خطاب به امین.ع :
        داداش یه نقد میکنی این انیمیشن رو ببینم چطوره. میخوام نقد کنم

      • آواتار کاربر ابوالفضل
سيدصديقه
        ابوالفضل سيدصديقهمهمان
        2023-08-02 21:40

        آشغاله این فیلم یه اشغال به تمام معنا ری‌.ن تو هیبت Mass Efect

      • آواتار کاربر شميم سادات
پارميس
        شميم سادات پارميسمهمان
        2023-07-05 15:00

        اینا همون بازیگرانی هستند که از کشته شدن مردم حمایت کردند چنین سریالی را نمی بینم

      • آواتار کاربر طهورا
مهربانو
        طهورا مهربانومهمان
        2023-06-22 02:48

        قسمت پنج را کی قرار می دید ؟

      • آواتار کاربر ارازمحمد
سيده ليلا
        ارازمحمد سيده ليلامهمان
        2023-04-27 19:40

        لطفا سریعتر بزارید
        منتظریم

      • آواتار کاربر نيره سادات
هليا
        نيره سادات هليامهمان
        2023-04-27 14:24

        ادمین این نسخه 2017نیست قبلیست کلا جدیده نیست تو سایت؟

      • آواتار کاربر غلامعباس
پيروزه
        غلامعباس پيروزهمهمان
        2023-04-23 00:56

        سلام خیلی ممنون برای پخش این سریال ، پارت دومش هم منتشر شده

      • آواتار کاربر نعمت
گل دسته
        نعمت گل دستهمهمان
        2023-04-13 19:00

        دوستان فن پوست شیر … من خودم فن سریال نیستم و معتقدم امتیازش
        حداکثر 6.5 از 10 … ولی تو IMDB امتیاز 8 زدم براش شما هم امتیاز بدید بره تو 250 سریال برتر … حالا حدس بزنید قسمت آخر چی میشه؟ …

      • آواتار کاربر مهرآنا
هوشنگ
        مهرآنا هوشنگمهمان
        2023-04-13 17:24

        تو یکی از استودیو های مرکز تهران دارن با یه کست غولی این کار میبندن که پشماتون بریزه

      • آواتار کاربر سيدكاظم
بيات
        سيدكاظم بياتمهمان
        2023-04-02 05:08

        سلام،فیلم سانسور شده به چه دردی میخوره؟موضوع یک فیلم رو کامل عوض میکنید،اگه حرفی هم میشه میگن بخاطر خانواده‌ها ، در صورتی که الان یه بچه 7 ساله روزانه توی 100 تا سایت میره

      • آواتار کاربر زيور
سعيد
        زيور سعيدمهمان
        2023-03-30 14:32

        منظورم زیر سرش بود

      • آواتار کاربر سعد
سروش
        سعد سروشمهمان
        2023-03-18 05:24

        نمیدونم چرا ولی حس میکنم لباسش عربیه
        اشتباه که نمیکنم ؟

      • آواتار کاربر انبياء
سيدمحمدطاهر
        انبياء سيدمحمدطاهرمهمان
        2023-02-24 07:40

        ادمین می تونید دوبله فارسی رو هم قرار بدین و اگه قسمت سه اومده قرار بدین ممنون

      • آواتار کاربر فاطمه بهار
پولاد
        فاطمه بهار پولادمهمان
        2023-02-05 21:40

        آی مارول داره میزنههه جاده خاککیییی آییی خداااا/:

        اوضاع مارول خرابه….

      • آواتار کاربر یدالله
فراهانی
        یدالله فراهانیمهمان
        2023-01-26 05:30

        چقدر صحنه های جنگیش مسخره و چینی بازیه . خاک بر سر کسی که بشینه دانلود کنه . قیافه ها واقعا مسخره و وحشی هستش .