بهترین قالیشویی در یزد

بهترین قالیشویی در یزد

10 ژانویه 2023

10 تا بهترین قالیشویی در یزد

معرفی برترین قالیشویی در یزد

بهترین قالیشویی در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین قالیشویی در یزد بپردازد.

خصوصیات قالیشویی خوب

چقدر کاره سختی است پیدا کردن یک قالیشویی برای شستن فرش ها! اگر شما هم با این مشکل موجه هستید که نمی توانید به هر قالیشویی اعتماد کنید. ما شما خواهیم گفت که خصوصیات قالیشویی خوب چیست! پس قبل از اقدام حتما نکات مهمی که در این مقاله گفته می شود را به دقت بخوانید. پس از آن با خیال آسوده قالی شویی معتبر خود را بیابید.

قالیشویی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

از آنجا که در حال حاضر در اغلب خانه ها تعداد زیادی فرش مورد استفاده قرار دارد، تمیز کردن آنها جزء دغدغه ‌های همیشگی است.

در سال های اخیر که عمل شستشوی فرش ها توسط کارخانه ها و مراکز شستشو انجام می ‌شود، دائماً افراد به دنبال پیدا کردن قالیشویی خوب هستند.

انتخاب بهترین قالیشویی کمک می کند، تا افراد با خیال راحت تر، فرش و قالی های خود را برای شستشو به این مراکز بسپارند.

برخی از خصوصیات بهترین قالیشویی عبارتند از:

  • استفاده از تجهیزات مناسب به عنوان اولین و مهم ترین موضوع برای انتخاب قالیشویی مطرح هست. هر چقدر که تجهیزات پیشرفته تر باشد، در نتیجه عملیات شستشو با کیفیت بهتر انجام می گیرد.
  • استفاده از کارشناسان متبحر در حوزه شستشوی فرش ها، برای بررسی رنگ و جنس الیاف و در نظر گرفتن بهترین مواد شوینده متناسب با فرش اهمیت زیادی دارد.
  • برای شستشوی هر فرش با توجه به میزان آلودگی و نوع الیاف، از مواد شوینده مناسب استفاده می کنند.
  • بعد از شستشوی درست و اصولی، عملیات خشکشویی فرش ها اهمیت دارد که به شکل کاملا حرفه‌ ای صورت می گیرد.
  • با ارائه خدمات گوناگون در حوزه فرش های ماشینی و دستباف و فرش های ابریشمی نیاز همه مشتریان را برطرف می نماید.
  • درک شرایط مشتری و ارائه خدمات مختلف مطابق درخواست آنها می ‌تواند جزء مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی معتبر باشد.
  • ارائه فاکتورهای رسمی کارخانه قالیشویی برای دریافت فرش ها و انتقال آنها به کارخانه برای شستشو نشان دهنده اعتبار این مراکز است.

شستشوی فرشها سنتی یا صنعتی؛ مساله این است؟

پیش از هر چیز باید بدانید، به طور کلی شستن زیاد فرش، بخصوص آنها که تار و پود خاطره در دل دارند و با انگشتان هنرمندان بافته شده اند اصلا کار عاقلانه ای نیست و می توان با روش های دیگری پاکیزگی را به منزل آورد. به عنوان مثال با استفاده از جاروبرقی می توانید کاملا غبار و خاک داخل تار و پود فرش را بگیرید و سپس با استفاده از شامپوهای مخصوص فرش، درخشندگی دوباره ای به فرش های منزل خود بدهید.

بهترین قالیشویی در یزد

معمولا گزینه قالیشویی فرشها در قالیشویی مقابل ماست.

آن هم به دلیل این که یا وقت نداریم یا فضای کار در اختیارمان نیست، ولی بدانید در صورت داشتن امکانات و رعایت برخی نکات ازجمله استفاده از مواد شوینده مناسب یا نحوه آبگیری صحیح بد نیست خودتان آستین بالا بزنید و خاطرات گذشته را زنده کنید، اما در غیر این صورت با استفاده از قالیشویی های مجاز که نحوه کار آنها توسط اتحادیه صنف قالیشویان تائید شده است از خدمات آنها کمک بگیرید.

شستشوی فرش در قالیشویی متری چند؟

از قدیم شنیده ایم هر که بامش بیش، برفش بیشتر. به این ترتیب هزینه شست وشوی قالی، موکت و تابلوفرش در قالیشویی ها به صورت مترمربع محاسبه می شود و معمولا مرجعی به نام اتحادیه قالیشویان هر شش ماه قیمت رسمی و مصوبی را برای شستشوی فرش به قالیشویان مجاز اعلام می کند که همه موظف به رعایت آن هستند، اما در این میان موردی به نام قیمت توافقی وجود دارد. بسیاری از افراد که از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند با این موضوع آشنا هستند که قیمت درج شده در آگهی با قیمت واقعی پرداخت و صورتحساب تفاوت دارد.

به طور کلی هزینه مصوب برای شستشوی فرشها در قالیشویی مشخص و از سوی اتحادیه تعیین شده است، اما وقتی پای فرش های نفیس یا تابلو فرش میان می آید یا فرش شما به هر دلیل نیازمند خدمات اضافی و خاص است، همه چیز به توافق طرفین بستگی دارد و هیچ چیز به مصوبه یا دستورالعمل بستگی نخواهد داشت. پس دقت کنید چطور توافق می کنید و چه سندی برای این توافق در اختیار دارید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(