بهترین مانتو فروشی یزد

بهترین مانتو فروشی در یزد

15 ژانویه 2023

10 تا بهترین مانتو فروشی در یزد + تلفن و آدرس

آدرس و تلفن برترین مانتو فروشی در یزد + معرفی

بهترین مانتو فروشی یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین مانتو فروشی در یزد بپردازد.

مانتو یکی از پوشش های ضروری برای هر خانم ایرانی است. در انتخاب و خرید مانتو، نکات مهمی وجود دارد که قبل از خرید باید به آن توجه کرد. در هنگام خرید مانتو، اگر به این نکات توجه کنید،هم بهترین مانتو فروشی در یزد را انتخاب می کنید و مطمئناً دست خالی از مانتو فروشی ها باز نخواهید گشت.

انتخاب و خرید مانتو با توجه به سن

اولین چیزی که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کرد، سن فرد است. مسلما طراحان مانتو با توجه به سن افراد، طراحی های مختلفی را انجام داده اند. بنابراین با توجه به سن خود ابتدا مانتوهایی را انتخاب کنید که به سن شما نزدیکتر است.

مدل مانتو مناسب خانم های جوان: مانتوهای مناسب دختران جوان و نوجوان شامل مانتوهای جلوباز، اسپرت، مانتوهایی با طرح های فانتزی، رنگ های روشن، مانتوهای کوتاه و بلند و غیره است. معمولا مانتوهای دخترانه مدلهای ساده اما با رنگهای شاد و فانتزی هستند.

مدل مانتو  مناسب خانم های میانسال: مانتوهای مناسب افراد میانسال، مدلهای سرسنگین و خانمانه است. در این رده سنی بیشتر مدلهای رسمی کاربرد دارد تا اسپرت. همچنین مانتوهای کوتاه نیز خیلی مناسب این سن نیست و مانتوهای بلند ساده یا کارشده برای آن ها مناسب تر است.

بهترین مانتو فروشی در یزد

راهنمای انتخاب مانتو بر اساس فرم بدن

قد و اندام فرد، دومین نکته در خرید یک مانتو است. معمولا مانتوها با سایزها و طرح های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شوند. اگر شما فردی قد کوتاه هستید، لطفا به سراغ مانتوهای کوتاه نروید و بالعکس اگر قد کشیده و بلندی دارید، مانتوهای بلند مناسب شما نخواهد بود.

یک نکته دیگر که افراد قد بلند باید به آن توجه کنند این است که به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ استفاده نکنند. مانتو شلوار یک رنگ شما را قد بلندتر نشان خواهد داد و اگر این استایل را انتخاب کرده بودید حتما شال و روسری و کیف و کفش خود را در تضاد با رنگ مانتوشلوار انتخاب کنید. نکته دیگر این است که افرادی که قدی بلندی دارند مانتوهای خیلی کوتاه هم نباید بپوشند؛ مانتوهای خیلی کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد مانتوهای کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. در ادامه با نکات کلی با توجه به اندام که برای خرید مانتو و انتخاب بهترین مانتو فروشی در یزد باید توجه کنید اشاره شده است.

  نکات کلی در انتخاب و خرید مانتو با توجه به اندام :

  • مانتویی را انتخاب کنید که با اندام شما هماهنگ باشد. اگر پایین تنه شما چاق است مانتویی که قسمت پایین تنه اش گشاد باشد را انتخاب کنید.
  •  مانتو های تنگ خریداری نکنید زیرا با چند بار پوشیده شدن چروک می شوند.
  • بهترین قد مانتو که یک خانم را متشخص و شیک پوش می کندف مانتویی روی زانو تا حدودا 15 سانتی متر از آن پایین تر است
  • اگر دارای بالا تنه چاقی هستید بهتر است مدل مانتویی را انتخاب کنید که راسته و گشاد باشد .
  • برای افرادی که کوتاه قد هستند یا قد بلندی دارند ، انتخاب مانتوی بالای زانو مناسب نیست.

انتخاب مانتو مناسب با شناخت بهترین مدل

انتخاب مدل، جنس و رنگ مانتو یکی از مواردی است که انتخاب را برای شما سخت می کند. شما ابتدا باید با توجه فصل و مناسبتی که قرار است مانتو را در آن بپوشید؛ بین مدلهای مختلف (جلو باز و جلو بسته – اسپرت و مجلسی ) یکی را انتخاب کنید و سپس با توجه به رنگ پوست و مناسبتی که قرار است به آن بروید، به سمت خرید مانتوهایی با رنگ متناسب با مجلس مورد نظر خود بروید.

انتخاب و خرید مانتو با توجه به فرهنگ خانوادگی

یکی دیبسیاری از خانم‌های جوان به پوشیدن مانتوهای جلوباز علاقه مندند، اما شاید سنت‌های خانگی و اکسسوری های مختلفی که دارند، امکان انتخاب مانتوی جلوباز را به آنها ندهد. بنابراین هنگام خرید مانتوهای جلوباز توجه کنید، چراکه ممکن است این مانتوهای جلو باز بر تن مانکن ها زیبا به نظر آید، اما برازنده شما نباشد.. خانم‌های جوان معمولاً به سراغ مانتوهای جلوباز می‌روند و افراد مسن‌تر تمایل به خرید مانتو‌های جلو بسته یا مانتو‌های بلند جلوباز با پوشش بیشتر دارند. پس باید دقت بیشتری در انتخاب بهترین مانتو فروشی در یزد داشته باشیم.

خرید مانتو با توجه به فصل مورد استفاده

مطمئناً فصلی که قرار است از مانتو استفاده شود،  در انتخاب مانتو بسیار کارآمد است. در فصل بهار و تابستان بهتر است به سراغ مانتوهایی با قد متوسط و کوتاه و رنگ های ملایم و روشن بروید. هرچند مانتوهای جلوباز رنگ روشن نیز جذابیت زیادی دارد.  انتخاب مانتوهای جلو بسته و جنس پارچه ضخیم تر برای فصل پاییز و زمستان مناسب تر هستند . این مدل مانتوها ظاهری شیک در کنار گرمای اضافی به شما ارائه می دهند.

انتخاب و ست کردن مانتو با سایر اجزای استایل

قبل از خرید مانتو به این فکر کنید که در حال حاضر چه کیف و کفشی دارید یا چه کیف کفشی می خواهید بخرید و چه روسری یا شالی را قصد دارید با مانتو مورد علاقه خود بپوشید. زیرا داشتن یک ست مانتو جدید به همراه کیف، کفش و روسری، پوشش شما را بهتر جلوه می دهد.

بهترین مانتو فروشی یزد

راهمای کامل انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست

همانطور که گفته شد رنگ پوست در انتخاب رنگ مانتو حائز اهمیت است.انتخاب رنگ مانتو کاملا سلیقه ای است اما در عین حال باید به رمز و راز رنگ ها در کنار هم نیز توجه کرد. توجه به قواعد انتخاب رنگ لباس، باعث زیباتر دیده شدن شما خواهد شد. اگر رنگ پوست شما تیره است به سمت خرید مانتوهایی با طیف رنگی خیلی روشن نروید و اگر رنگ پوست شما روشن است مانتوهایی با رنگ تیره جلوه بیشتری بر چهره شما خواهد داشت. افرادی که پوست و مو روشن و چشم های رنگی دارند بهتر است مانتوهایی به رنگ آبی ملایم، قهوه ای، بژ و آبی سیر انتخاب کنند. مانتوهای تک رنگ و جیغ با رنگ های قرمز، صورتی، نارنجی، سفید و زرد انتخاب مناسبی برای این افراد نیست.

راهنمای انتخاب اصولی مانتو با توجه به مکان مورد استفاده

مناسبتی که شما از مانتو جدید استفاده می کنید در انتخاب مدل و رنگ آن ضروری است. برای مهمانی های رسمی و مجالس، مانتوهای رسمی و مجلسی مناسب هستند. اگر شما در یک محفل دوستانه و خانوادگی شرکت می کنید، انتخاب مانتوهای جلوباز و اسپرت و فانتزی انتخاب خوبی خواهند بود. از طرف دیگر برای استفاده در دانشگاه و مکان های رسمی، مانتوهای اداری و دانشجویی، مانتوهای دکمه دار و جلوبسته ساده انتخاب های مناسبی هستند.

 

قیمت مانتو

یکی از مهم ترن عوامل در انتخاب بهترین مانتو فروشی در یزد ، به این مورد می رسیم که قیمت مانتو چقدر است. قیمت مانتو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. عواملی که بر قیمت مانتو موثر هستند شامل: جنس پارچه، برند تولید کننده، میزان مصرف پارچه، طراحی و مدل مانتو، کارشدگی آن و غیره. بعضی از مانتوها که به مانتوهای مزونی معروف هستند معمولا قیمت بالاتری به نسبت مانتوهای معمولی دارند. معمولا جنس های با کیفیتريال قیمت های بالاتری دارند و شما می توانید از این محصول بیشتر نیز استفاده کنید.

نکته قابل توجه هنگام خرید توجه کنید قیمت محصول با کیفیتی که دارد، همخوانی داشته باشد. لزوما هر مانتوی گران قیمتی دلیل بر به باکیفیت بودن آن نیست. خرید از فروشگاه های معتبر به شما کمک می کند تا انتخاب صحیح تری داشته باشید.

 

امیدوارم در این پست علاوه بر راهنمای خرید مانتو ، توانسته باشیم در انتخاب بهترین مانتو فروشی در یزد یاری رسانیم

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(