بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ کار در یزد

27 فوریه 2023

10 تا بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در یزد + تلفن و آدرس

آدرس و تلفن برترین مرکز میکروبلیدینگ کار در یزد + معرفی

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد بپردازد.

میکروبلیدینگ ابرو یک فرآیند کاملا دقیق و حرفه ای می باشد که با ابزارهای خاص انجام می شود. بنابراین برای انجام آن حتماً باید به یک متخصص کاملاً حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید. میکروبلیدینگ همراه با قلم مخصوص با یکسری شیارها بر روی صورت خطوطی ترسیم می شود. این قلم حدود ۱۰ الی ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد. این سوزن‌ها وارد پوست نمی‌شود. بلکه بر روی سطح پوست به شکل کاملا سطحی و شبیه به برش با کاغذ برش داده می شود. خطوطی که توسط این دستگاه در بین ابروها و قسمت های خالی زده می شود باید کاملاً نازک و به قطر یک تار مو باشد.

خیلی ها بابت دائمی بودن این روش سوال می پرسند میکروبلیدینگ نوعی روش نیمه دائمی است. یعنی تا ابد باقی نمی ماند و نیاز به ترمیم دارد تا ظاهر آن حفظ بماند. به طور کلی میکروبلیدینگ حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد که این ماندگاری بستگی به نوع پوست فرد ممکن است متغیر باشد.

اگر فکر می کنید برای ابروهای شما نیاز به میکروبلیدینگ دارید و دوست دارید این روش را نسبت به دیگر روش ها امتحان کنید. بهتر است هنگام انتخاب مرکز زیبایی به نکات زیادی توجه کنید. ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین مرکز میکروبلیدینگ یزد پرداخته ایم تا شما نیز با آنها آشنا شوید.

مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو که لازم است بدانید :

📋 طراحی ابروابتدا قبل از شروع کار با حوصله و دقت ابرو ی مشتری را طراحی کنید. ابرو را طبق سلیقه، فرم صورت، حالت چشم ها و اندازه پیشانی مشتری طراحی کنید.
👌قرینه سازی ابروپس از کشیدن هاشور ابرو، به وسیله خط کش، نخ و کولیس ابروها را با هم قرینه سازی کنید. ابروهای ناهماهنگ، زیبایی ابرو و چهره را کم می کند.
😎 انجام تاتوپس از طراحی و قرینه سازی، به وسیله قلم و فشار دست، روی ابروها را هاشور بزنید. هاشور به خط های ریز و ظریفی که شبیه موهای ابرو هستند گفته می شوند.
❤️ تزریق رنگ دانه هادر میکروبلیدینگ ابرو، با ایجاد خراش روی ابرو رنگ دانه های تاتو، به پوست تزریق می شوند. بعد از پایان هاشور زدن ابرو، کل ابرو را با رنگ تاتو پوشش دهید.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(