بهترین کافی شاپ در یزد

بهترین کافی شاپ ها در یزد

17 ژانویه 2023

10 تا بهترین کافی شاپ در یزد + تلفن و آدرس

آدرس و تلفن برترین کافی شاپ در یزد + معرفی

بهترین کافی شاپ در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین کافی شاپ در یزد بپردازد.

کافی شاپ های شهر یزد یکی از مراکز مورد علاقه ی ساکنان این شهر به خصوص جوانان هست و هر روز بر تعداد این کافه های افزود می شود.

در گذشته ایرانیان و فقط آقایان به قهوه خانه می رفتند. قهوه خانه ها نیز قدمت پانصد ساله دارند که در آن نقالی،پرده خوانی، آیین پهلوانی انجام می شد .اما کافه های شهر یزد برای تجدد خواهی تاسیس شدند که نه فقط مردان بلکه بانوان نیز به کافه می رفتند. امروزه شغل کافه داری یکی از مشاغل پر درآمد در شهر یزد هست و بیش از صدها کافه در تمام مناطق شهر زده شده است. محلی برای دیدن دوستان،خوردن نوشیدنی و غذاهای ی خوشمزه از تفریح تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان است.

معنی لغت کافه

معنی لغت کافه با هم بودن مردم و مکانی عمومی جهت نشستن و موشیدن قهوه، چای و غیره می باشد. اگر بخواهیم علت به وجود آمدن کافه را ریشه یابی کنیم می رسیم به قرن ۱۳ میلادی که با رایج شدن نوشیدنی به نام قهوه این مکان با به عرصه صنعت قرار داد. در کشور عزیزمان ایران هم در اواخر دوه قاجاریه کافه های مدرن در مقابل قهوه خانه های سنتی قرار گرفتند، و در دهه ۸۰ به بعد به طور چشم گیری این صنعت پرطرفدار در ایران رشد کرد و به عنوان یکی از اولین گزینه ها در بین جوانان جای خود را باز کرد. در ایران و به خصوص شهر یزد کافه های زیادی با طراحی های متفاوت ایجاد شده است که ما میخواهیم تعدادی از آنها معرفی کنیم.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(