fal

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

5 دسامبر 2016

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 95

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 95 | طالع بینی | فال حافظ | فال ازدواج

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 24 آبان 1395

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 95

فال روزانه دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵,فال فردا ۲۴ آبان ۹۵ ,فال ۲۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۲۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۹۵/۸/۲۴,فال ۲۴ آبان ۱۳۹۵, طالع بینی روزانه دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵,فال روزانه ۲۴ آبان ۹۵,فال امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ ,فال روزانه ماه تولد ۲۴ آبان ۹۵, فال روز ۲۴ آبان ۹۵,فال روز ۹۵/۸/۲۴,فال ۹۵/۸/۲۴,طالع بینی,فال روز ۲۴ آبان ۹۵,فال روز دوشنبه ۹۵/۸/۲۴,

فال روزانه دوشنبه 24 آبان 95

فال روزانه دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵

فروردین:

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

اردیبهشت:

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

خرداد:

سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.

تیر:

اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

مرداد:

شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

شهریور:

امروز کمی دودل شده‌اید، حتی اگر دیگران به نفع شما کار کنند باز هم فرقی نمی‌کند. آنها شما را تشویق می‌کنند رویاهای بزرگ داشته باشید، تا بتوانند پروژه‌ای که قبلاً هم بهش سری زده بودید را مطرح کنند. ولی شما در مسیر خود بمانید و فقط به خاطر اینکه دیگران ازتان می‌خواهند کار دیگری انجام ندهید. شما خودتان بهتر می‌دانید که چه موقعی باید چه کاری بکنید.

مهر:

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

آبان:

شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی‌ که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می‌کند اوضاع پیچیده تر می‌شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می‌شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می‌دانید دیگران مخالفت نمی‌کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط از دیدگاه خودتان، می‌توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.

آذر:

حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید که طبق احساساتتان اقدام کنید، کاملاً طبیعی است که بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم‌گیری خیلی ضروری به نظر می‌رسد، برای اینکه امکان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم‌گیری کنند. در حالیکه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان کردن خواسته‌های خود هستید، می‌توانید کاملاً از روی منطق بهترین کار را انجام دهید.

دی:

طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

بهمن:

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می‌توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی‌های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

اسفند:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر مجید
کریمی
    مجید کریمیمهمان
    2024-01-29 04:54

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر کاظم
نعمت زاده
    کاظم نعمت زادهمهمان
    2023-12-18 22:09

    متشکرم

  • آواتار کاربر اکبر
جعفری
    اکبر جعفریمهمان
    2023-11-02 03:09

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر مصطفی
مختاری
    مصطفی مختاریمهمان
    2023-10-07 15:27

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر رسول
صالحی
    رسول صالحیمهمان
    2023-10-01 18:09

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • آواتار کاربر مهران
بخشی
    مهران بخشیمهمان
    2023-09-02 23:09

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر عباسعلی
رضا
    عباسعلی رضامهمان
    2023-08-09 05:54

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر فرهاد
شریفیان
    فرهاد شریفیانمهمان
    2023-08-02 03:36

    خیلی سایت خوبی دارین

  • آواتار کاربر محمدحسین
علوی
    محمدحسین علویمهمان
    2023-07-08 15:00

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر خلیل
محمدی
    خلیل محمدیمهمان
    2023-06-23 13:18

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر عبدالرضا
ترابی
    عبدالرضا ترابیمهمان
    2023-06-19 11:27

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر محمدتقی
کلباسی
    محمدتقی کلباسیمهمان
    2023-06-06 11:45

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر مسعود
پارسا
    مسعود پارسامهمان
    2023-05-01 23:09

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر مسلم
کیانی
    مسلم کیانیمهمان
    2023-04-21 01:54

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر عیسی
همت
    عیسی همتمهمان
    2023-04-07 11:36

    مرسی

  • آواتار کاربر مسلم
جمشیدی
    مسلم جمشیدیمهمان
    2023-03-30 16:45

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر حمیدرضا
امیری
    حمیدرضا امیریمهمان
    2023-03-19 13:00

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر اکبر
فاطمی
    اکبر فاطمیمهمان
    2023-03-13 13:18

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر فرهاد
شاکری
    فرهاد شاکریمهمان
    2023-02-23 22:52

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر صادق
فلاح
    صادق فلاحمهمان
    2023-02-03 13:04

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟