دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023 زیرنویس

دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023

3.6/10 68
ژانر : سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان :داستان هر مردی ناقص که مرتکب جنایت می شود. او به زودی متوجه می شود که چقدر حاضر است برای نجات فرزندش پیش برود.

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 86 دقیقه
  • رده سنی R

دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023با دوبله و زیرنویس فارسی (کامل و رایگان)

 

دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، و تماشای آن دعوت می‌نماید.

خلاصه داستان:

در مورد پدری به نام تام (با بازی لوک بریسی) است که پس از ارتکاب یک جنایت وحشیانه در حین جستجوی دختر گمشده‌اش، تماس‌های تلفنی مرموزی از مردی دریافت می‌کند که ادعا می‌کند از موقعیت مکانی او مطلع است. حال تام با پیروی از دستورات تعیین شده، به زودی متوجه می‌شود که چقدر حاضر است برای نجات فرزندش پیش برود و…

دانلود فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023

بازیگران:

 Luke Bracey,Huw Higginson,Toby Jones
  • 2 نوامبر 2023
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر توفيق
فراهانی
    توفيق فراهانیمهمان
    2023-12-23 10:00

    سرعت دانلود از سایت به شکل عجیبی بالاست و زیرنویس هم عالیه
    ممنون

  • آواتار کاربر ام ليلي
دستغیب
    ام ليلي دستغیبمهمان
    2023-11-13 09:35

    نقد فیلم جاده بخشش Mercy Road 2023

    فیلم جاده بخشش یک فیلم درام آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ریک بوم ساخته شده است. فیلم داستان یک خانواده آمریکایی را روایت می کند که در پی یک تصادف رانندگی هولناک، با چالش های زیادی روبرو می شوند.

    نقاط قوت

    بازی های خوب: بازی های بازیگران فیلم، به ویژه الیزابت ماس و ویل پولتر، بسیار خوب است.
    داستان جذاب: داستان فیلم جذاب و گیرا است و مخاطب را درگیر می کند.
    پیام های انسانی: فیلم پیام های انسانی خوبی در مورد بخشش و امید دارد.
    نقاط ضعف

    ریتم کند: فیلم در برخی از قسمت ها کمی کند می شود و می توانست تندتر پیش برود.
    پایان بندی باز: پایان بندی فیلم کمی باز است و می توانست واضح تر باشد.
    نظر کاربران

    نظر کاربران در مورد فیلم جاده بخشش مثبت است. بسیاری از کاربران از بازی های خوب بازیگران، داستان جذاب و پیام های انسانی فیلم تمجید کرده اند. با این حال، برخی از کاربران نیز از ریتم کند فیلم و پایان بندی باز آن انتقاد کرده اند.

    جمع بندی

    فیلم جاده بخشش یک فیلم درام قابل قبول است که داستانی جذاب و پیام های انسانی خوبی دارد. این فیلم ارزش تماشا دارد، اما انتظارات خود را از آن بالا نگذارید.

    پیشنهاد: اگر به فیلم های درام با مضمون بخشش و امید علاقه دارید، فیلم جاده بخشش را از دست ندهید.

    بررسی فیلم جاده بخشش

    فیلم جاده بخشش یک فیلم درام آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ریک بوم ساخته شده است. فیلم داستان یک خانواده آمریکایی را روایت می کند که در پی یک تصادف رانندگی هولناک، با چالش های زیادی روبرو می شوند.

    فیلم با صحنه ای از یک تصادف رانندگی آغاز می شود. در این تصادف، یک جوان بی گناه کشته می شود و یک خانواده آمریکایی به شدت آسیب می بیند. پدر خانواده، تام، که راننده خودرو بود، از این حادثه احساس گناه می کند و تلاش می کند تا با آن کنار بیاید. همسرش، کیم، نیز از این حادثه بسیار متاثر می شود و دچار افسردگی می شود. پسرشان، بن، نیز از این حادثه آسیب می بیند و دچار مشکلات عاطفی می شود.

    فیلم داستان تلاش این خانواده برای کنار آمدن با این حادثه را روایت می کند. آنها با چالش های زیادی روبرو می شوند، از جمله غم از دست دادن، احساس گناه، و مشکلات مالی. اما در نهایت، آنها با کمک یکدیگر، به تدریج امید و آرامش خود را باز می یابند.

    فیلم جاده بخشش یک فیلم درام قابل قبول است که داستانی جذاب و پیام های انسانی خوبی دارد. بازی های بازیگران فیلم، به ویژه الیزابت ماس و ویل پولتر، بسیار خوب است. داستان فیلم جذاب و گیرا است و مخاطب را درگیر می کند. پیام های انسانی فیلم نیز در مورد بخشش و امید بسیار ارزشمند است.

    با این حال، فیلم در برخی از قسمت ها کمی کند می شود و می توانست تندتر پیش برود. همچنین، پایان بندی فیلم کمی باز است و می توانست واضح تر باشد.

    در مجموع، فیلم جاده بخشش یک فیلم درام قابل قبول است که ارزش تماشا دارد. این فیلم داستانی جذاب و پیام های انسانی خوبی دارد. اگر به فیلم های درام با مضمون بخشش و امید علاقه دارید، فیلم جاده بخشش را از دست ندهید.