دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023 زیرنویس

دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023

4.7/10 716
ژانر : - - سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان :لنون، ​​یک تکاور جدید، به تنهایی در بیابان خطرناک سفر می کند، به این امید که منشأ فاجعه ای را که از کودکی او را درگیر کرده بود، کشف کند.

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 87 دقیقه

دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی (کامل و رایگان)

 

دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، و تماشای آن دعوت می‌نماید.

خلاصه داستان:

در مورد یک محیط بان جوان به نام لنون (با بازی جرجینا کمبل) است که شغل جدید خود را در یک پارک ملی آغاز می‌کند، جایی که در گذشته، تعدادی از محیط بانان و همچنین مردم ناپدید شده‌اند. حال لنون امید دارد تا منشا فاجعه‌ای را که از کودکی او را درگیر کرده، کشف کند اما…
دانلود فیلم دوست داشتنی، تاریک و عمیق Lovely, Dark, and Deep 2023

بازیگران:

 Georgina Campbell,Nick Blood,Wai Ching Ho
  • 13 مارس 2024
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر اعظم خانم
جاوید
    اعظم خانم جاویدمهمان
    2024-03-26 17:56

    متاسفانه نمی دونم تصویر بردار یا تدوین گر عوض شده یا رویه تغییر کرده یا به خاطر هماهنگی بین عروسک گردان و گوینده عروسک هست یا به هر دلیلی ….. تصویربرداری مانند سری های قبل نیست خیلی زوم یا می شه گفت تصویر بسته هست و مرتب تغییر می کنه مثلا در یک آیتم شاید ده ها بار تصویر بسته عوض می شه و این آدم رو عصبی می کنه، در گذشته تصویربرداری یه جورایی لانگ شات و ثابت بوده که این خیلی بهتر بود و ناهماهنگی ها هم کم تر پیدا بود
    مساله دیگر گوینده های خانم مثلا کته و قیمه هستند که متاسفانه آنچه که دیده می شه توانایی در بدیهه بسیار کمی دارند، مجموعه هایی مثل این مجموعه خیلی بر پایه بدیهه گویی پیش می روند و نیازمند و زیبایی این مجموعه ها هم بر همین اساس هست، که در مورد این دو شخصیت خیلی از مواقع ضعف دیده می شه و گوینده شخصیت هیچ اکشنی نداره برای همین عروسک گردان یا مجبوره عروسک رو ثابت نگه داره یا حداقل عروسک تکان می خوره بدون صدا، گوینده هیچ عکس العملی نداره، بعضی مواقع در لحظه هیچ پاسخی داده نمی شه، حاضر جواب نیست و…..