دانلود فیلم فقط بازی و تفریح All Fun and Games 2023 زیرنویس

دانلود فیلم فقط بازی و تفریح All Fun and Games 2023

4.4/10 390
ژانر : - سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان :گروهی از نوجوانان سلم، چاقوی نفرین شده ای را کشف می کنند که شیطانی را آزاد می کند و آنها را مجبور می کند تا نسخه های وحشتناک و مرگبار بازی های دوران کودکی را انجام دهند که در آن هیچ برنده ای وجود ندارد، فقط بازمانده ای وجود دارد.

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 76 دقیقه

دانلود فیلم فقط بازی و تفریح All Fun and Games 2023رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم  فقط بازی و تفریح All Fun and Games 2023با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، و تماشای آن دعوت می‌نماید.

خلاصه داستان:

این فیلم داستان یک گروه از دوستان را روایت می‌کند که یک شب را با بازی یک بازی رومیزی قدیمی سپری می‌کنند. اما آنها خیلی زود متوجه می‌شوند که این بازی چیزی بیش از یک بازی ساده نیست و آنها را در یک بازی مرگبار گرفتار می‌کند.

گروهی از دوستان جوان، متشکل از اریکا، جویی، و نیک، یک شب را با بازی یک بازی رومیزی قدیمی به نام “همه سرگرمی ها و بازی ها” سپری می‌کنند. اما آنها زود متوجه می‌شوند که این بازی چیزی بیش از یک بازی ساده نیست.بازی شروع به کنترل زندگی آنها می‌کند و آنها را مجبور می‌کند تا کارهای خطرناک و مرگباری انجام دهند. اگر آنها قوانین بازی را نقض کنند، مجازات مرگ در انتظار آنها خواهد بود.

اریکا، جویی، و نیک باید برای نجات جان خود، بازی را شکست دهند. اما آنها بسیار زود متوجه می‌شوند که این کار آسان نیست.داستان فیلم همه سرگرمی ها و بازی ها نسبتاً ساده است، اما به خوبی روایت می‌شود. شخصیت‌های فیلم به خوبی توسعه یافته‌اند و مخاطب می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند.بازی بازیگران فیلم همه سرگرمی ها و بازی ها قابل تحسین است. آنا دالماسو در نقش اریکا بازی خوبی ارائه می‌دهد.

دانلود فیلم فقط بازی و تفریح All Fun and Games 2023

 

بازیگران:

Asa Butterfield,Annabeth Gish,Natalia Dyer

  • 29 سپتامبر 2023
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر ابراهيم علي
جلالی
    ابراهيم علي جلالیمهمان
    2024-04-13 22:56

    فصل 2 رو که وسطا ول کردم ، اصلا کی تصمیم گرفتن فصل 3 بسازن ولی این شرلوکه خوبه بالانسه از اون جک خیلی بهتره و کامبیز دیرباز کو؟!

  • آواتار کاربر كلثوم
سبزواری
    كلثوم سبزواریمهمان
    2024-04-02 04:42

    زیر نویس قسمت ۶ باهاش هماهنگ نیست لطفاً درستش کنید

  • آواتار کاربر مانده گار
شکیبا
    مانده گار شکیبامهمان
    2024-01-28 20:07

    مرررررررررررسی بابت دوبله های جدید

  • آواتار کاربر كاظم علي
کاکاوند
    كاظم علي کاکاوندمهمان
    2023-12-10 07:42

    چرا هرجا میرم نظر فیلم و فیلم بخونم همه ش بحث روح و روان آدم تحیلیل میره 🥺😔 ادمین جونم خدا صبر بی نهایت به شما عطا کنه چه صبوری به خدا 🌺🌹پایدار باشی سلطان

  • آواتار کاربر ايثار
فاضلی
    ايثار فاضلیمهمان
    2023-12-05 13:28

    سلام، وقت بخیر.
    دوبله سورن منتشر شده لطفا قرار بدین. ممنون.

  • آواتار کاربر سمانه السادات
آزادی
    سمانه السادات آزادیمهمان
    2023-10-16 14:42

    باید دیدنی باشههه