دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010 رایگان

دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010

7.2/10 28,604
ژانر : - - - سال انتشار : محصول :
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی

خلاصه داستان :یک نسخه خوب از Lex Luthor از یک زمین موازی به بعد لیگ عدالت برای کمک به مبارزه با همتایان شیطانی خود می آید.

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 75 دقیقه
  • رده سنی PG-13

دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010 با دوبله و زیرنویس فارسی (کامل و رایگان)

 

دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، و تماشای آن دعوت می‌نماید.

خلاصه داستان:

لکس لوتر از بُعدی دیگر آمده است تا لیگ عدالت را استخدام کرده و با همتایان شیطانی خود مبارزه کند تا سیاره زمین را از نقشه‌های شرورانه آن‌ها نجات دهد اما…
دانلود فیلم لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین Justice League: Crisis on Two Earths 2010

بازیگران:

 William Baldwin,Mark Harmon,Chris Noth
  • 2 دسامبر 2023
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر كيانفر
شمس
    كيانفر شمسمهمان
    2024-04-24 16:00

    سلام دوستان
    برای دیدن کیفیت HDR می توان از VLC اندروید استفاده کرد؟ تنظیمات خاصی لازم داره؟

  • آواتار کاربر فربود
محمدی
    فربود محمدیمهمان
    2024-04-08 01:49

    عالی بود

    (بحث راه نمیدازم ولی خو الان انقدر مهدی مهدی کردن منظورشون امام زمانه؟ هیچیش ک ب امام زمان نمیخورد :/ معمولا چهره بدی از امام زمان نشون میدن ولی اینجا خیلی بد نبود)

  • آواتار کاربر خليل اله
ایزدی
    خليل اله ایزدیمهمان
    2024-03-21 03:28

    باتری تموم کردید که بقیه قسمت ها رو نمیذارید!

  • آواتار کاربر اكرم سادات
موحد
    اكرم سادات موحدمهمان
    2023-12-30 22:42

    نقد ماه سرکش پارت اول فرزند آتش

    در نگاه اول این فیلم تقلیدی از چند فیلم مشهور مثل جنگ ستارگان و هفت سامورایی است درهمان ابتدای فیلم هم توضیحی درمورد دنیای فیلم داده شد مانند همان کاری که فرنچایز جنگ ستارگان انجام می داد. اما مسئله اینجاست که این تقلید است یا استعاره؟
    فیلم با روایتی آرام شروع می شود که به جنگ های پی در پی ختم میشود. زک اسنایدر همان اول کار سراغ اصل مطلب می رود و بدون حاشیه آغاز جنگ را نشان می دهد. او میخواهد درجه طغیان و آرامش فیلم را حفظ کند که در این موضوع تا حدودی موفق بوده است.

    *حاوی اسپویل*
    ..
    کشاورزانی که در خطر هستند و برای جمع آوری افرادی در کمک کردن به آنها در برابر متجاوزان. این برای شما آشنا نیست. همان داستانی که آکیرا کوروساوا در هفت سامورایی پیاده کرد. اینجا هم دقیقا همان خط داستانی را پیش می برد ولی با این تفاوت که در فضا رخ می داد.

    در تحول شخصیتی کورا مشکلاتی وجود داشت. او می خواست فرار کند اما در عرض یک اتفاق سریع نظر خود را تغییر داد و برای کمک شتافت. اما خب با رفتن کورا به سیارات دیگر داستان فیلم جان تازه ای گرفت اما مشکل دیگر سریع شکل گرفت. گذشته کورا. داستانی که واقعا امکان پذیر نبود که به کشاورزی گره بخورد هرچند که آن چنان درست هم به آن پرداخته نشد. داستان پیش رفت و دوباره مشکل. کای با بازی چارلی هونام که خیلی سریع و بدون هیچ حرفی به کمک کورا آمد (هرچند که درنهایت مشخص شد که به آنها خیانت می کند که البته در آن صحنه هم بازهم مشکلاتی بود) جستجو برای نفرات بعدی بهتر پیش رفت.

    و اما صحنه پایانی… نبرد های این صحنه بی نظیر بود. اکشن صحنه چشم نواز بود. مخصوصا صحنه نبرد کورا و بالیساریوس که اوج فیلم بود. اما در سرنوشت کای و همچنین بلاد اکس مضحک عمل کرد.

    گردآوری قهرمانان و بازگشت جیمی و بازگشت بالیساریوس هم بهترین پایان ممکن را برای فیلم رقم زد.
    ..
    *پایان اسپویل*

    نقاط قوت و ضعف:
    ..
    نقاط ضعف:

    اگر از تقلید و کلیشه ای بودن و عملکرد ضعیف بعضی از بازیگران(از جمله چارلی هونام) و خود زک اسنایدر بگذریم بزرگ ترین ضربه را اسلوموشن بیش از حد به فیلم زده. تقریبا در هر صحنه اکشن اسلوموشن های زیادی استفاده می شود که ضربه بزرگی به فیلم زده است.

    نقاط قوت:

    موسیقی فیلم حماسی است و جلوه های ویژه و صحنه های اکشن چشم نواز است. عملکرد بازیگران و مخصوصا سوفیا بوتلا و اد اسکرین هم قابل ستایش است. درواقع سوفیا بوتلا یه قهرمان واقعی را به خوبی هرچه تمام تر به تصویر می کشد و شخصیت اصلی است که فیلم را روی دست خود می چرخاند. اد اسکرین هم در معنای واقعی یک کلمه فوق العاده و بینظیر است. یک شروری که همه چیز دارد: ظلم،سنگدلی،بی رحمی،قدرت و تمام چیزهایی که یک شرور درجه یک نیاز دارد.

    در کل ماه سرکش ارزش یکبار تماشا کردن را دارد.
    نمره: 6 از 10

  • آواتار کاربر هميرا
مدنی
    هميرا مدنیمهمان
    2023-12-24 22:35

    واو چه فیلم خوبی قرار دادید 😍 ممنون 🌹🌺💖

  • آواتار کاربر فائضه
بیاتی
    فائضه بیاتیمهمان
    2023-12-07 21:49

    کتاب شاهکار ژانر خودشه فیلم هم بد نیست خوبه